USZCZELKA NAPRAWCZA DO KOMINKA PIECA SZNUR 10mm (6948199742)

zakończona
24,95 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Paczka48 12,00 zł
  • lokalizacja: Tarnów, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Masz pytania ?

Chętnie na wszystkie odpowiemy

Pon - Pt od 8.00 do 15.00


Telefon
792 221 220

email
imteks.hermetic@gmai­l.com



Przedmioty wysyłamy do 48h od momentu otrzymania wpłaty


Paczki wysyłamy:



Przyjmujemy płatności:

45 1090 1838 0000 0001 3288 3043




Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z regulaminem sklepu

Regulamin dostępny na stronie o mnie

Dokodanie zakupu na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją regulaminu


ZESTAW NAPRAWCZY STANDARD – SZNUR Ø 10mm



Zestaw STANDARD do samodzielnej wymiany uszczelnienia w kominku.



W skład zestawu wchodzi:


– sznur szklany barwiony Ø 10 mm – 2,5 m.b

– klej temperaturowy HERMETIC – min. 20 ml

– taśma zakończeniowa z klejem temperaturowym, do osłony przecięcia sznura.

Sznur dzięki zastosowaniu elastycznego splotu oraz przędzy szklanej charakteryzuje się:



– wysoką odpornością na temperatury do 500°C

– dużą elastycznością dzięki czemu łatwo dopasowuje się do uszczelnianych powierzchni
– dobrą odpornością na wiele związków chemicznych, w tym kwasowych

Zawarty w zestawie klej termiczny jest odporny na temperatury do 1100°C.

Odporność kleju – do 1100°C



Czas wiązania: od 3 do 8 godzin.

Klej posiada atest PZH HK/B/0891/01/2015



Instrukcja użycia uszczelnienia znajduje się również na opakowaniu.



Dostępne średnice sznura: Ø4, Ø6, Ø8, Ø9, Ø10, Ø12, Ø14 mm.





wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 45 1090 1838 0000 0001 3288 3043
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
List polecony ekonomiczny 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 792 221 220
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art.35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru zamówienia. Numer zamówienia powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru zamówienia nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa IMTEKS. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym IMTEKS wskazane jest uzyskanie numeru zamówienia. 3.Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport. 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży). W przypadku ich braku IMTEKS rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona. 7. Reklamacje nie obejmują towaru zamontowanego lub zużytego przez Użytkownika. 8. Rzeczywisty wygląd towaru może się nieznacznie różnić od produktów prezentowanych na zdjęciach zamieszczonych w sklepie i nie jest to postawą do roszczeń wobec sklepu. Różnice jakie wynikają z indywidualnych ustawień komputera klienta, nie mogą być podstawą do uwzględnienia reklamacji zakupionego towaru.

pozostałe informacje

Ochrona danych osobowych Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu Allegro są przetwarzane przez IMTEKS Mateusz Kulpa z siedzibą w Tarnowie, przy ul. Mościckiego 94/43 Powierzone dane osobowe są wykorzystywane w celu: - w realizacji umowy, - w przypadku założenia konta, w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, - jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celach marketingowych, Klient podaje dane osobowe w sposób dobrowolny, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić IMTEKS realizację umowy lub usługi w należyty sposób. - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. - Klient ma m. in. prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Ceny Wszystkie ceny podawane w sklepie Allegro są podane w polskich złotych (PLN) i są wyrażone w cenach brutto (ceny towarów zawierają podatek VAT). Zamówienia Sklep Allegro prowadzony przez IMTEKS umożliwia Klientom: - składanie zamówień (ofert zakupu) i zawierania umów sprzedaży na odległość. - uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w sklepie. Sklep IMTEKS przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.allegro.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania. Dostawa Towar zamówiony w sklepie Allegro dostarczany jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników wybranych w toku składania oferty zakupu. 1. Na czas otrzymania przesyłki składa się: czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki) czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia. 2. Jeżeli nie ustalono inaczej, IMTEKS wydaje towar nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy (przyjęcia oferty przez IMTEKS). 3. Wraz z towarem wydawane są faktura VAT albo paragon. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów należy zgłosić takie zdarzenie w celu uzupełnienia braków. 4. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, IMTEKS zaleca sporządzić protokół szkodowy. Sposoby płatności Płatność za towar może być dokonywana przez klienta: Przed wydaniem towaru klientowi: Płatność odbywa się za pomocą przelewu elektronicznego lub za pomocą przekazu pocztowego na konto bankowe W momencie odbioru towaru: Gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika. W przypadku wybrania sposobu płatności – przelewem, Klient powinien uiścić cenę niezwłocznie, a w przypadku płatności za pobraniem - przy odbiorze.