Uszczelka drzwi lodówki Indesit Hotpoint Ariston (6484082451)

9 dni do końca
cena kup teraz
139,90 zł
Koszty dostawy
  • Paczka48 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,99 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,99 zł
  • lokalizacja: Koszalin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • przeznaczenie: lodówki

Infolinia

(22) 349 93 99

Oryginalna Uszczelka magnetyczna drzwi chłodziarki do lodówki Indesit Hotpoint Ariston C00143522

Nr. kat: 736-TK-1525

Opis produktu

Masz problem ze swoją lodówką? Uszczelka magnetyczna uległa uszkodzeniu?

Nie martw się – przedstawiam rozwiązanie Twojego problemu!

Oferuję nową, oryginalną, doskonałej jakości uszczelkę magnetyczną komory chłodziarki do lodówki marki Indesit Hotpoint Ariston.

Jak to działa?

Uszczelka magnetyczna odpowiedzialna jest za utrzymanie szczelności komory chłodziarki, dzięki czemu w komorze panuje ustalona temperatura i wilgoć, a nieprzyjemne zapachy i bakterie nie mają szans osiąść na zawartości chłodziarki. Uszkodzenie uszczelki magnetycznej najczęściej owocuje niedomykaniem się drzwi, rozmrożeniem komory chłodziarki oraz nieprzyjemnym zapachem. Uszkodzoną uszczelkę należy jak najszybciej wymienić.

Northon Pomocny instruuje: Jak dokonać wymiany uszczelki magnetycznej?

  1. Stosowane są trzy rodzaje montażu – uszczelki przyklejane, mocowane na śruby lub wciskane. Przed przystąpieniem do wymiany zorientuj się, w jaki sposób mocowana jest uszczelka w Twojej lodówce.
  2. Zdemontuj starą uszczelkę z drzwi lodówki. Uszczelkę mocowaną na wcisk po prostu wyciągnij. W przypadku uszczelek przyklejanych odegnij i wytnij starą uszczelkę.
  3. Sprawdź dopasowanie i orientację poziomą nowej uszczelki.
  4. Zamontuj nową uszczelkę zgodnie ze sposobem montażu poprzedniej. Jeżeli uszczelka wymaga przyklejenia, pamiętaj by dokładnie docisnąć każdy jej fragment.

Co zyskujesz?

Dostępna na tej aukcji uszczelka jest oryginalna, oznacza to doskonałą jakość wykonania i niezawodność. Wymiana uszkodzonej uszczelki magnetycznej zdecydowanie poprawi wydajność lodówki – zmniejszy się między innymi zużycie prądu, gdyż rozszczelnione urządzenie zużywa więcej energii na utrzymanie właściwej temperatury. Samodzielna wymiana to także oszczędność, gdyż nie musisz wzywać serwisanta. Oferowane przeze mnie uszczelki pochodzą od sprawdzonych dostawców lub oficjalnych dystrybutorów, co gwarantuje wysoką jakość wykonania i niezawodność.

Nie wiesz jak wymienić uszczelkę w swojej lodówce? Polecam film instruktażowy dotyczący wymiany uszczelki, dzięki któremu dowiesz się jak w łatwy i szybki sposób dokonać niezbędnych napraw lub wymian.

Obejrzyj film instruktażowy:

Film instruktażowy: Wymiana uszczelki magnetycznej w lodówce

Northon Pomocny radzi:
Zwalczaj uszkodzenia!

Szybka wymiana uszkodzonych elementów zewnętrznych, podzespołów oraz zużytych filtrów zapewni dłuższy czas życia lodówki oraz poprawi komfort użytkowania urządzenia. W mojej ofercie znajdziesz wszystkie części do lodówek oraz wiele doskonałej jakości preparatów czyszczących, filtrów i akcesoriów.

Polecam także:

Filtry wody »» Balkoniki »» Pozostałe części do lodówek »»

Parametry techniczne

Rodzaj:magnetyczna

Galeria zdjęć

Dopasowanie

PASUJE DO:

  • BCB312AIFF Hotpoint Ariston
  • BCB313AVEIFF Hotpoint Ariston
  • R24 (UK) Indesit
  • R24(EU) Indesit
  • R24EU Indesit
  • R24S- (UK) Indesit
  • RA24EU Indesit
  • RA24FR Indesit
  • RA24IS(GE) Indesit
  • RA24ISGE Indesit
  • RA24LEU Indesit
  • RA24SFR Indesit
  • RA25FR Indesit
  • RA27IXFR Indesit
  • RAA24EU Indesit
  • RAA24NEU Indesit

TABLICZKA ZNAMIONOWA

Model jest to oznaczenie sprzętu znajdujące się na tabliczce znamionowej, która umieszczona jest na urządzeniu. Jeśli model Twojego urządzenia znajduje się na liście dajemy 100% pewności, że produkt oferowany na tej aukcji do niego pasuje.

GDZIE SZUKAĆ TABLICZKI ZNAMIONOWEJ?

Sprawdź dopasowanie do konkretnego modelu!

Podana powyżej lista kompatybilnych modeli w niektórych przypadkach może okazać się niepełna. Skorzystaj z narzędzia do sprawdzania kompatybilności aby mieć 100% pewności, że produkt z aukcji pasuje do Twojego urządzenia!

Sprawdź dopasowanie

Wysyłka i płatności

Wysyłka

Poczta Polska

Przedpłata 9,99

Za pobraniem 17,99

Kurier DPD

Przedpłata 13,99

Za pobraniem 17,99

Paczkomat InPost

Przedpłata 9,99

Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT 23%.

Płatności

Płatność za pobraniem
Płatności online
Przelewem na konto

mBank 49 1140 2004 0000 3102 4467 6500

North.pl ul. Wąwozowa 7b, 75-339 Koszalin

Kontakt

Kontakt

Infolinia

(22) 349 93 99

Infolinia czynna:

pn.-pt. 8-20, sb. 8-16

E-MAIL

north@north.pl

Adres

ul. Wąwozowa 7b 75-339 Koszalin

NIP: 669-222-20-49 Regon: 320288944

North.pl jest firmą świadczącą kompleksowe usługi w zakresie sprzedaży nowych części AGD i RTV. Od momentu rozpoczęcia oficjalnej działalności w 2007 r. stawiamy na prężną dywersyfikację, która ciągle owocuje. Jako sklep prowadzący sprzedaż wysyłkową kładziemy duży nacisk na jakość świadczonych przez nas usług. Ponadto posiadamy ponad to bardzo szeroki asortyment części czołowych producentów europejskich oraz możliwość zamówienia produktów na ogół bardzo trudno dostępnych na rynku AGD i RTV.

Odwiedź stronę „O nas”

WYBIERZ TYP URZĄDZENIA AGD DO KTÓREGO SZUKASZ CZĘŚCI

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka48 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Ceny przesyłki naliczane są tylko raz, bez względu na ilość licytowanych artykułów.

Faktury elektroniczne - konsument:
Sprzedawca prześle Klientowi będącemu konsumentem fakturę w formie elektronicznej.

Faktury elektroniczne - przedsiębiorca:
Sprzedawca prześle Klientowi fakturę w formie elektronicznej, na co Klient nie będący konsumentem wyraża zgodę.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 90 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: Kontakt osobiście pod adresem:ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;pisemnie na adres:ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;za pomocą poczty elektronicznej na adres:north@north.plW celu odstąpienia od umowy można skorzystać z formularza dostępnego pod linkiem: north.pl/dokumenty/formularz_odstąpienia pdf Jako sklep north.pl dajemy naszym klientom dodatkowe 76dni na zwrot towaru. Czyli Klient na zwrot ma 90dni od momentu otrzymania paczki. Zwroty odsyłane w ramach dodatkowych 76dni obejmują tylko wartość towaru, koszty wysyłki nie będą zwracane. Zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

reklamacje

W przypadku, gdy zamówiony towar jest nieodpowiedni, posiada wadę lub uległ uszkodzeniu w czasie pracy - prosimy o niezwłoczny kontakt. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: North.pl ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin; telefonicznie pod numerem telefonu: (22) 34 993 99; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@north.pl ;

pozostałe informacje

Faktury elektroniczne - konsument: Sprzedawca prześle Klientowi będącemu konsumentem fakturę w formie elektronicznej. Faktury elektroniczne - przedsiębiorca: Sprzedawca prześle Klientowi fakturę w formie elektronicznej, na co Klient nie będący konsumentem wyraża zgodę.