USZCZELKA DO KOMINKA PIECA SZNUR 10mm PRODUCENT (6483214044)

zakończona
23,15 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy

KONTAKT

DORTECH II F.P-H
ul. Żeromskiego 18
33-100 TARNÓW

Telefon:
tel/fax: +48 14 623 02 84
tel/fax: +48 14 636 06 80
tel. kom.: +48 609 605 195
+48 502 108 318

Email:
dortech@dortech.eu

NIP: 713-287-29-47
Regon:432735371

KOSZTY WYSYŁKI

Wysyłamy poleconą przesyłką priorytetową za 10,99 zł ( niezależnie od ilości)

DANE DO WPŁATY

Bank Zachodni WBK
23 1090 1838 0000 0001 1745 2873

Zestaw naprawczy do kominka

Cena: 23,15 zł brutto


Zestaw zawiera:
  • Sznur szklany barwiony Ø 10 mm – 2,5 m.b. ( temp. pracy do 500ºC)
  • Klej* temperaturowy PRODOR – min. 28 gram ( temp. pracy do 1000º)
  • Taśma zakończeniowa z klejem temperaturowym, do osłony miejsca przecięcia sznura.
*Klej posiada atest PZH do tego zastosowania. Dokładna instrukcja użycia przy opisie kleju. KOSZTY PRZESYŁKI : Zakupione przedmioty wysyłamy poleconą przesyłką priorytetową w wysyłce za 10,99 zł.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 23 1090 1838 0000 0001 1745 2873
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma DORTECH II jest jednym z największych producentów uszczelnień kominkowych i kleju wysokotemperaturowego w Polsce. Znanym i cenionym przez wielu konsumentów. Wytwarzamy produkty najwyższej jakości dla klientów wielu krajach. DORTECH II kojarzy się z innowacją, technologią oraz najwyższą jakością. Sukces swoich produktów zawdzięcza konsekwentnie realizowanej filozofii, sformułowanej 2005r. dla której zaufanie Klienta jest najwyższą wartością. DORTECH II jest liderem w zakresie jakości i bezpieczeństwa a także autorem wielu patentów, które powstają przede wszystkim z myślą o komforcie użytkowania kominka. Zaufało nam miliony rodzin wielu krajach, ponieważ produkty są łatwe w użyciu trwałe i bezpieczne.

kontakt

  • 14 636 06 80
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art.35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru zamówienia. Numer zamówienia powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru zamówienia nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa DORTECH II. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym DORTECH II wskazane jest uzyskanie numeru zamówienia. 3.Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport. 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży). W przypadku ich braku DORTECH II rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona. 7. Reklamacje nie obejmują towaru zamontowanego lub zużytego przez Użytkownika. 8. Rzeczywisty wygląd towaru może się nieznacznie różnić od produktów prezentowanych na zdjęciach zamieszczonych w sklepie i nie jest to postawą do roszczeń wobec sklepu. Różnice jakie wynikają z indywidualnych ustawień komputera klienta, nie mogą być podstawą do uwzględnienia reklamacji zakupionego towaru.

pozostałe informacje

Ochrona danych osobowych Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu Allegro są przetwarzane przez DORTECH II Magdalena Jargas z siedzibą w Tarnowie, przy ul. Żeromskiego 18 Powierzone dane osobowe są wykorzystywane w celu: - w realizacji umowy, - w przypadku założenia konta, w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, - jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celach marketingowych, Klient podaje dane osobowe w sposób dobrowolny, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić DORTECH II realizację umowy lub usługi w należyty sposób. - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. - Klient ma m. in. prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Ceny Wszystkie ceny podawane w sklepie Allegro są podane w polskich złotych (PLN) i są wyrażone w cenach brutto (ceny towarów zawierają podatek VAT). Zamówienia Sklep Allegro prowadzony przez DORTECH II umożliwia Klientom: - składanie zamówień (ofert zakupu) i zawierania umów sprzedaży na odległość. - uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w sklepie. Sklep DORTECH II przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.allegro.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania. Dostawa Towar zamówiony w sklepie Allegro dostarczany jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników wybranych w toku składania oferty zakupu. 1. Na czas otrzymania przesyłki składa się: czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki) czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia. 2. Jeżeli nie ustalono inaczej, DORTECH II wydaje towar nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy (przyjęcia oferty przez DORTECH II). 3. Wraz z towarem wydawane są faktura VAT albo paragon. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów należy zgłosić takie zdarzenie w celu uzupełnienia braków. 4. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, DORTECH II zaleca sporządzić protokół szkodowy. Sposoby płatności Płatność za towar może być dokonywana przez klienta: Przed wydaniem towaru klientowi: Płatność odbywa się za pomocą przelewu elektronicznego lub za pomocą przekazu pocztowego na konto bankowe W momencie odbioru towaru: Gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika. W przypadku wybrania sposobu płatności – przelewem, Klient powinien uiścić cenę niezwłocznie, a w przypadku płatności za pobraniem - przy odbiorze.