USŁUGA DODATKOWEGO ZABEZPIECZENIA WYSYŁKI DRABINY (6541978320)

zakończona
10,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Żarów
  • rodzaj: inny rodzaj

Dane kontaktowe

HIGHER
ul. Armii Krajowej 74
58-130 Żarów
pn. - pt. 8.00 - 16.00
tel. 74 / 857 03 39

SPRZEDAŻ
Sławek, tel. 662 885 445
pn. - pt. 8.00 - 18.00
slawek@drabiny.info

Marcin, tel. 662 885 444
pn. - pt. 8.00 - 18.00
marcin@drabiny.info
Krzysiek, tel. 608 115 304
pn. - pt. 8.00 - 18.00
biuro@drabiny.info

INFO - WYSYŁKI
Agnieszka, tel. 535 866 144
pn. - pt. 7.00 - 15.00
aga@drabiny.info

Justyna, tel. 535 866 144
pn. - pt. 7.00 - 15.00
justyna@drabiny.info

Nasz oferta drabin

Facebook

Dane do przelewu

HIGHER
58-309 Wałbrzych
ul. Orłowicza 52
BZ WBK S.A.
Bank: 1 O / Wałbrzych:
04 1090 2271 0000 0001 0590 8686

Pozostałe aukcje

PaneleAllegro.pl

DODATKOWE OPAKOWANIE / ZABEZPIECZENIE DRABINY
dwuwarstwowa tektura falista + folia stretch

Promocyjna cena - 10,00 zł
Aukcja dotyczy dodatkowego opakowania zakupionej na naszych aukcjach drabiny!

Prosimy aby nie zamawiać powyższej usługi bez wcześniejszego zamówienia naszej drabiny!

Drabina owinięta jest dodatkowo dwuwarstwową tekturą falistą.

Zobacz co jeszcze może Ci się przydać

Zamawiając akcesoria z drabiną nie płacisz za ich transport!

Nasze pozostałe aukcje

PaneleAllegro.pl

Dołącz do nas na facebook'u!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 04109022710000000105908686
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Roksana Anusz - ZWROT
Armii Krajowej 74
58-130 Żarów
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Firma HIGHER oferuje jednak swoim klientom możliwość zwrotu towaru w terminie 365dni. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku zwrotów klient zobowiązany jest odesłać niechciany towar na własny koszt, przy czym koszt ten może być wyższy od kosztów wysyłki przedstawionych w ofercie.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@drabiny.info, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 2. Zgłaszając reklamację do naszej firmy, prosimy przygotować: 1. Kopię dowodu zakupu; 2. Kopię protokołu szkody, spisanego w obecności kuriera (jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzeń powstałych w transporcie, bądź zauważonych przy odbiorze –na protokole powinny być umieszczone wszystkie informacje dotyczące najmniejszych nawet uszkodzeń opakowania czy folii ochronnej); 3. Zdjęcia wad i uszkodzeń (jeżeli są możliwe do sfotografowania); 4. Kopię karty gwarancyjnej; 5. Kopię odbioru kominiarskiego (w przypadku pieców). Przesłanie wszystkich powyższych informacji wraz z dokładnym opisem zgłaszanego problemu na adres reklamacje@drabiny.info zagwarantuje Państwu szybkie i bezproblemowe załatwienie sprawy.

pozostałe informacje

Regulamin zakupów: http://www.drabiny.info/regulamin-allegro.pdf