Urządzenie 3w1 HP DeskJet Ink Advantage 3785 (6912071639)

Od 19-10-2017 do 26-10-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
244,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka24 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: Zielona Góra, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • cechy dodatkowe: wyświetlacz
  • format papieru: A4
  • funkcje druku: druk z urządzeń mobilnych
  • kolor urządzenia: biały
  • komunikacja: wi-Fi
  • producent: HP
  • miesięczne obciążenie (str./miesiąc): 1000
  • rodzaj druku: kolorowy
  • rozdzielczość druku w czerni (dpi): 4800 x 1200
  • rozdzielczość druku w kolorze (dpi): 4800 x 1200
  • technologia druku: atramentowa (kolor)
  • wi-fi: tak
  • format: a4 (210 x 297 mm), a6 (105 x 148 mm), b5 (176 x 250 mm), dL / koperta DL

opis

Urządzenie wielofunkcyjne HP DeskJet Ink Advantage 3785 3w1

Automatyczny podajnik dokumentów: tak

Informacje dodatkowe: Funkcja HP ePrint Certyfikat ENERGY STAR® Wymiary maksymalne (szer. × gł. × wys.) 403 × 451 × 264 mm

Interfejs komunikacyjny: WiFi 802.11b/g/n USB 2.0

Maksymalny rozmiar papieru: A4

Obsługiwane formaty druku: A4 A6 B5 Koperta DL

Obsługiwane systemy operacyjne: Wszystkie aktualne systemy Microsoft Windows™ Mac OS (niektóre wersje)

Podstawowe funkcje: drukarka, kopiarka, skaner

Praca w sieci bezprzewodowej: tak

Prędkość drukowania kolor (max): 15.0 stron/min
Prędkość drukowania mono (max): 19.0 stron/min
Prędkość kopiowania kolor (max): 2.5 str/min
Prędkość kopiowania mono (max): 4.0 str/min

Rozdzielczość druku - dodatkowa: 1200 dpi
Rozdzielczość druku - główna: 4800 dpi
Rozdzielczość optyczna skanera - dodatkowa: 600 dpi
Rozdzielczość optyczna skanera - główna: 600 dpi

Standardowe języki drukarki: HP PCL 3 GUI

Technologia druku: Termiczna HP Inkjet

Typ drukarki: Atramentowa

Waga (kg): 2.330

239,00 zł

Zapraszamy na naszą stronę: www.razkom.pl
DOSTAWA

Przesyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej, Pocztą Polską lub Paczkomaty 24/7.

Za przesyłkę kurierską płacisz tylko raz, bez względu na ilość zamówionych przedmiotów.

Towar wysyłamy w ten sam dzień, jeżeli zostanie zakupiony kurierem do godz. 14:00.

Możliwy odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu:

Razkom

ul. Stefana Żeromskiego 17/32

65-066 Zielona Góra

ZWROT I WYMIANA
Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. Odstąpienie od umowy jest skuteczne jeżeli klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

601 739 247 razkom.allegro@wp.pl Odbiór osobisty Pon-Pt: 8:00 - 16:00
Dlaczego my?
Szybka dostawa
14 dni na zwrot
Najwyższa jakość

Wystawiono z oprogramowania

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

RAZKOM
Żeromskiego 17/32
65-066 Zielona Góra
email: razkom.allegro@wp.pl
tel.: 601739247

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 7 dni roboczych
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

RAZKOM Grzegorz Razmuk
Stefana Żeromskiego 17/32
65-066 Zielona Góra

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Chcesz zrobić zwrot?


Na zwrot masz 14 dni od daty doręczenia towaru.

Przed zrobieniem zwrotu należy napisać do nas na adres e-mail: razkom.allegro@wp.pl

Należy jednak pamiętać, że zwracany towar nie może być używany!

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący!

Odsyłany towar musi być kompletny, w oryginalnym opakowaniu i posiadać dowód zakupu - paragon.

Jeżeli produkt będzie posiadał ukrytą wadę lub będzie niekompletny, zostanie odesłany na koszt Klienta.


WAŻNE! Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi nie będącemu konsumentem!


"Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Sposób sprawdzenia towaru wykraczający poza konieczny oznacza (tych czynności nie wolno by wykonać kupując towar w sklepie stacjonarnym): 

a) zdjęcie foli ochronnej z ekranu, np. kamery, smartwatcha, powerbanka lub ładowarki, uszkodzenie (porysowanie, złamanie, pęknięcie, rozerwanie itp.) opakowania, akcesoriów, dokumentów bądź samego urządzenia, 

b) roztarganie woreczka z kablem USB lub akcesoriami, użycie taśmy dwustronnej jednorazowej lub innego elementu jednorazowego użycia, 

c) wszelkiego rodzaju zabrudzenia i plamy na urządzeniu, akcesoriach i opakowaniu, w tym uszkodzenie opakowania które można było otworzyć bez uszkodzeń, zdrapanie kodu zdrapki (jeżeli występuje on na produkcie), złożenie i latanie dronem, 

d) użycie i zabrudzenie wkładek do uszu dołączanych do słuchawek lub innych akcesoriów których ze względów higienicznych nie można zwrócić używanych."




Prawo odstąpienia od umowy


1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient będący konsumentem
ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia
towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie
oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.
♦ oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o
prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu),
♦ drogą mailową na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu
♦ listownie na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od
umowy na swój koszt.
4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient. W
przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
6. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawy
przedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umów:
♦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
♦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
♦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
♦ dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;
♦ w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
♦ o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który
został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
♦ w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep
nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
♦ w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
♦ w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie
30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
♦ w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep przysłał do niego przedstawiciela w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do
wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w
odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
♦ dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
♦ zawartej w drodze aukcji publicznej;
♦ świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi nie będącemu konsumentem.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z
niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


 11. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Sposób sprawdzenia towaru wykraczający poza konieczny oznacza (tych czynności nie wolno by wykonać kupując towar w sklepie stacjonarnym): 

a) zdjęcie foli ochronnej z ekranu, np. kamery, smartwatcha, powerbanka lub ładowarki, uszkodzenie (porysowanie, złamanie, pęknięcie, rozerwanie itp.) opakowania, akcesoriów, dokumentów bądź samego urządzenia, 

b) roztarganie woreczka z kablem USB lub akcesoriami, użycie taśmy dwustronnej jednorazowej lub innego elementu jednorazowego użycia, 

c) wszelkiego rodzaju zabrudzenia i plamy na urządzeniu, akcesoriach i opakowaniu, w tym uszkodzenie opakowania które można było otworzyć bez uszkodzeń, zdrapanie kodu zdrapki (jeżeli występuje on na produkcie), złożenie i latanie dronem, 

d) użycie i zabrudzenie wkładek do uszu dołączanych do słuchawek lub innych akcesoriów których ze względów higienicznych nie można zwrócić używanych. 


 FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)  

RAZKOM Grzegorz Razmuk  

Stefana Żeromskiego 17/32  

65-066 Zielona Góra 

RAZKOM@wp.pl 

Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________ 

Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________ 

Nazwa towarów /tytuł ofert / numer ofert: ____________________________________________

Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________ 

Adres Konsumenta:_______________________________________________________________ 

Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________ 

*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

 Data: __________________________________________________