Uniwersalna orteza haluksa AM-OP-03 (6541768262)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
52,65 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Rzeszów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
O nas


sprzęt rehabilitacyjny

dodaj do ulubionych

Opis

  • Uniwersalna orteza haluksa AM-OP-03
      • Paluch koślawy (hallux valgus)

        Paluch koślawy to deformacja dużego palca, a ściślej stawu śródstopno-paliczkow­ego palucha (MTP). Uszkodzenie polega na szpotawym ustawieniu I kości śródstopia oraz koślawym palucha. Deformacja może rozpoczynać się w obrębie palucha lub kości śródstopia w przypadku stopy poprzecznie płaskiej.

        Paluch koślawy najczęściej obserwowany jest u kobiet i może występować rodzinnie.

        Aby zapobiec schorzeniu największe znaczenie ma profilaktyka. Staraj się unikać długotrwałego stania i noszenia obuwia z wąskim przodem. Jeśli wiesz, że jesteś obciążony genetycznie paluchem koślawym, powinieneś stosować ortezę na haluksa AM-OP-03.

        Charakterystyka produktu

        Orteza haluksa AM-OP-03, przeznaczona jest do stosowania jako zaopatrzenie domowe nocne. Koryguje ona koślawe ustawienie palucha oraz zapobiega powstawaniu deformacji w obrębie śródstopia.

        Orteza została wykonana z niezwykle przyjaznego dla skóry surowca UniPren.

        Jest to uniwersalny trójwarstwowy surowiec składający się z zewnętrznej elastycznej poliamidowej dzianiny okładkowej o funkcji samoszczepnej, wewnętrznego rdzenia z pianki neoprenowej oraz elastycznej jerseyowej dzianiny okładkowej. Materiał ten charakteryzuje się miękkością i bardzo wysoką elastycznością. Bardzo ważnym atutem tego surowca jest to, że nie jest to wyrób dziany, nie posiada grubych włókien, przez co jego sploty nie odciskają się na skórze pacjenta i nie powodują ran w miejscach o dużej kompresji!

        Szyna haluksa AM-OP-03 została wyposażona w wyprofilowaną aluminiową szynę boczną, która ma za zadanie ustawić paluch w osi stawu. Szeroka opaska na śródstopie zbliża kości śródstopia i wspomaga działanie korekcyjne.

        AM-OP-03 jest ortezą przeznaczoną do aktywnej korekty lekkiego i umiarkowanego palucha koślawego. Przywraca naturalne ustawienie stopy, chroniąc i redukując ból w obrębie palucha. Ortezę powinno się stosować zarówno profilaktycznie, jak i w stanach pooperacyjnych. Dzięki niej okres rehabilitacji jest krótszy i mniej uciążliwy. Można ją stosować zarówno w domu jak i podczas snu.

        Materiał, z którego wykonano produkt, jest elastyczny i samoszczepny, dzięki czemu szyna ma tylko 1 rozmiar.

        Przeznaczenie:

        • 1. Paluch sztywny (hallux rigidus).
        • 2. Zmiany zwyrodnieniowe w stawie śródstopno-paliczkow­ym palucha.
        • 3. Łagodne i umiarkowane zapalenia kaletki stawowej.
        • 4. W pooperacyjnej rehabilitacji.

        Jaki rozmiar potrzebuję?

        Wyrób występuje jako prawy/lewy.

          • Po dokonaniu zakupu na naszej aukcji prosimy o przesłanie w formularzu wybranego rozmiaru oraz strony wyrobu.
          • Na każdy zakupiony wyrób udzielamy 18 miesięcznej gwarancji Producenta.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 03 2490 0005 0000 4530 9509 1262
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Szukasz właściwego stabilizatora po skręceniu stawu? Sport, który uprawiasz może powodować kontuzje przed którymi chcesz się uchronić? Dokuczliwy ból kręgosłupa nie daje o sobie zapomnieć? Dobrze trafiłeś! Orthodesign oferuje szeroki wachlarz wyrobów medycznych, w którym z pewnością znajdziesz coś adekwatnego do Twoich potrzeb. Zadbaliśmy, aby nasz sklep był wyposażony w artykuły i akcesoria zarówno dla sportowców, jak i dla seniorów cierpiących na przewlekłe schorzenia. Naszą współpracę opieramy na polskim producencie sprzętu medycznego REH4MAT, który od wielu lat kreuje branżę ortopedyczną nie tylko w Polsce, ale jest także potentatem na rynku europejskim. Wyrobom firmy REH4MAT zaufało już miliony pacjentów, teraz są dostępne również w zasięgu Twojej ręki! Marka REH4MAT to nowoczesność, komfort i bezpieczeństwo w jednym! Skontaktuj się z nami, a w oparciu o naszą wieloletnią wiedzę i doświadczenie pomożemy Ci dobrać wyrób, którego potrzebujesz.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
ORTHODESIGN Sp. z o.o.
Leszka czarnego 1A
35-615 Rzeszów
Polska
 
Prawo odstąpienia od umowy1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Klient, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Klienta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia dnia, w którym Klient objął w posiadanie ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część lub w którym wskazana przez Klienta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, ostatniej partii lub części. 3. Klient może odstąpić od umowy informując Firmę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na przykład przez wysłanie pisma pocztą na adres wskazany na wstępie niniejszego Regulaminu z dopiskiem „Zwrot” lub przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ortezy.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. W celu maksymalnego usprawnienia procedury zwrotu należności za towar, Klient wraz z oświadczeniem o odstąpieniu powinien przesłać formularz zwrotu towaru zawierający w szczególności jego nr rachunku bankowego. 4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważna jest za niezawartą. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Firma przyjęła jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Firmę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Klient wyśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres wskazany na wstępie do Regulaminu z dopiskiem „Zwrot”. 7. Klient ponosi koszty zwrotu towaru. 8. W przypadku odstąpienia od umowy Firma niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Firmę. 9. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Firmę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 10. Firma może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 12. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana lub skompletowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

1. Firma jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych; Firma ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 2. Reklamacja powinna zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z rachunku bankowego. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Firmy dostarczyć wadliwy towar do Firmy pod adres wskazany na wstępie Regulaminu. 4. Firma rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. 5. Reklamacje dotyczące usługi newsletter lub innych usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym nieprawidłowości w działaniu Sklepu internetowego, można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ortezy.pl lub telefonicznie dzwoniąc na numer +48 531 255 069, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient). Rozpatrzenie reklamacji oraz udzielnie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi w terminie czternastu dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Firmę. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

pozostałe informacje

1. Po dokonaniu zakupu na naszej aukcji, prosimy o przesłanie w wiadomości wybranego rozmiaru oraz strony wyrobu. 2. Na każdy zakupiony wyrób udzielamy 18 miesięcznej gwarancji Producenta.