Un dia en Madrid Rodriguez Ernesto (6912088688)

37,87 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 9,99 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2015

Un dia en Madrid

Rodriguez Ernesto

  • Wydawnictwo: Difusion
  • Ilość stron: 64
  • Oprawa: miękka
  • Rok wydania: 2015
  • EAN: 9788416273508

Es la primera vez que Diane está en Madrid y quiere ir al Rastro, pero Tomás, su novio, tiene otros planes. Van a vivir un domingo inolvidable. Un día en… es una colección de lecturas para divertirse y conocer ciudades del mundo hispano. Historias cortas Diccionarios visuales para entender el vocabulario Información cultural de cada lugar (gastronomía, historia…) Actividades para practicar la lengua Glosarios en inglés, francés, alemán y neerlandés

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Allegro to nie tylko największa platforma handlu elektronicznego w Polsce. Teraz jesteśmy także sprzedawcą produktów w ramach Serwisu Allegro. Dzięki temu możesz kupować bezpośrednio od Grupy Allegro sp. z o.o., co gwarantuje wyjątkową obsługę i sprawdzoną jakość sprzedawanych produktów. Nasze dane to: Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000268796, kapitał zakładowy: 33 976 500 złotych, NIP: 527-25-25-995, Regon: 140762508.

kontakt

  • 61 630 60 10
    opłata zgodna z taryfą operatora, infolinia czynna od pon. do pt. w godzinach 8:00 - 20:00

pozostałe informacje

A. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski, w terminie określonym w danej Ofercie i następuje na adres wskazany przez kupującego. B. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy 7 dni. W tym czasie możesz wybrać kolejne produkty z naszej oferty i zapłacić za nie w ramach jednej płatności. C. Faktury za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług. D. Nabywcy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Kupujący będący konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: ec.europa.eu/consumers/odr, podając nasz adres: sklep@allegro.pl. ODBIÓR ZUŻYTEGO SPRZĘTU Nabywając u nas sprzęt elektryczny lub elektroniczny masz prawo nieodpłatnie zwrócić stary zużyty sprzęt, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć wyłącznie w przypadku, gdy będzie obejmował sprzęt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co nowy sprzęt u nas nabywany. Żeby skorzystać z usługi bezpłatnego zwrotu zużytego sprzętu, prosimy Cię o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta drogą mailową na adres: sklep@allegro.pl. Niestety nie możemy zagwarantować jednoczesnej dostawy nowego i odbioru zużytego sprzętu. Nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu realizowany jest w miejscu dostawy nowego sprzętu. Przed przekazaniem zużytego sprzętu, prosimy przygotuj zużyty sprzęt w następujący sposób: - kuchenki – wymagają odłączenia od instalacji gazowej (przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia) lub elektrycznej, - pralki, zmywarki i suszarki – wymagają odłączenia od instalacji wodnej i elektrycznej, - lodówki i zamrażarki - konieczne jest rozmrożenie i odłączenie od instalacji elektrycznej. Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także: -dostarczając go na własny koszt na adres: Prologis Park Błonie, DC 6, Kopytów 44, 05-870 Błonie; - w punktach zbierania zużytego sprzętu- w tym celu możesz zwrócić się z pytaniem do Urzędu Gminy lub Miasta, o podanie miejsca, w którym można bezpłatnie zezłomować stary sprzęt. Listę miejsc, w których można oddać zużyty sprzęt prowadzi również Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, pod następującym adresem:http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Grupa Allegro sp. z o.o
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

A. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 

B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: 

reklamacje-sklep@allegro.pl lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej kierując reklamację na adres: Grupa Allegro sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. 

C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro, nr SO i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

D. GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).