ULEFONE VIENNA GRAY 5.5'' FULLHD 4G 32GB 13MPX PL (6482278506)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
799,00 zł
z 80 kompletów

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
Zakupy powyżej 999 zł
  • lokalizacja: Śląsk, Zagłębie_WYSYŁKA CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 32GB
  • pamięć RAM (MB): 3072.00
  • liczba rdzeni procesora: ośmiordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • rozdzielczość: 1080x1920
  • stan: nowy
  • kolor: inny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 13.00
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
  • dzwonki: monofoniczne, polifoniczne, true-tone, MP3, dzwonki-video
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS, dual SIM
Smartfon Ulefone Vienna
kod produktu: 7226

  • Kolor: szary
  • Wyświetlacz : 5.5"
  • System operacyjny: Android 5.1 Lollipop
  • Bluetooth: tak
  • Moduł WiFi: tak
  • Moduł GPS: tak
Opis i funkcje
Test video
Specyfikacja techniczna
DANE TECHNICZNE
Rodzaj smartfon
Dual SIM tak
Ekran dotykowy tak
Wyświetlacz 5.5"
System operacyjny Android 5.1 Lollipop
Radio FM tak
Bluetooth tak
Moduł WiFi tak
Standard GSM 850
900
1800
1900
Moduł GPS tak
Standard UMTS 900
2100
Sieć 3G tak
LTE tak
Procesor MTK6753
Zegar procesora : 1,3 GHz
Liczba rdzeni: 8
Chipset MTK6753
Procesor graficzny Mali T720
Pamięć wbudowana 32 GB
Pamięć RAM 3 GB
Rozdzielczość aparatu 13 Mpx
Rozdzielczość przedniego aparatu 5 Mpx
Pojemność akumulatora 3250 mAh
Obsługa kart pamięci microSD
DANE FIZYCZNE
Gwarancja 24 miesiące
W komplecie telefon
bateria
łado­warka sieciowa
instrukcja obsługi
osłona ekranu
kabel USB
SIM Tray Picker
gwarancja
Gwarancja i zwroty
O nas
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SMARTMOTO_PL za co najmniej 999 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 74 2490 0005 0000 4600 4526 6569
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Niemcy 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Wielka Brytania 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Czechy 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Irlandia 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Rosja 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Słowacja 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Szwecja 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Holandia 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Litwa 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Białoruś 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Norwegia 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Ukraina 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Włochy 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Francja 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Belgia 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Dania 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Hiszpania 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Austria 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
-
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 731-205-205
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. __________________________________________________________________ Informujemy, że prawo do zwrotów oprogramowania komputerowego i treści cyfrowych zakupionych na odległość, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, jest ograniczone. Zgodnie z art. 38 pkt 9 prawo do zwrotu zakupionego programu komputerowego dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu istnieje przez okres 14 dni lub do momentu jego otwarcia po dostarczeniu. Zgodnie z art. 38 pkt 13 konsumentowi nie przysługuje prawo do zwrotu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym. _________________________ DARMOWE ZWROTY: _________________________ Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Zwrotu przesyłki możesz dokonać jedynie we wskazanych przez InPost Punktach Obsługi Klienta InPost. Darmowe zwroty obejmują 3 rodzaje wysyłek (wybranych podczas dokonywania zakupu): - Allegro Polecony InPost - Allegro Paczkomaty InPost - Allegro Kurier InPost Aby odesłać przedmiot: 1. Wejdź do zakładki Moje Allegro> Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu. 2. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS: - Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Polecony InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost. - Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost. - Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier Inpost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost. Formularz zwrotu dostępny pod linkiem: >>> http://smartmoto.pl/allegro/formularze/formularz_zwrotu_smartmoto_pl.pdf Formularz wymiany towaru dostępny pod linkiem: >>> http://smartmoto.pl/allegro/formularze/formularz_wymiany_smartmoto_pl.pdf

reklamacje

Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta i większość zgłoszeń serwisowych można realizować bezpośrednio w serwisie producenta, tylko na podstawie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu. link do formularza http://smartmoto.pl/allegro/formularze/formularz_reklamacyjny_smartmoto_pl.pdf Opis sposobu reklamowania produktów § 1 Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni, ale jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta. § 2 W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, smartmoto_pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar wybrany przez Zamawiającego. § 3 Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. Jednak zawsze klient może odesłać produkt do magazynu smartmoto_pl, bądź dostarczyć osobiście do siedziby firmy. § 4 Przed odesłaniem zakupionego produktu do magazynu smartmoto_pl klient musi skontaktować się z telefonicznie z naszym konsultantem sygnalizując wadliwość produktu. W odsyłanej paczce musi znajdować się wypełniony formularz reklamacyjny ( link do formularza http://smartmoto.pl/allegro/formularze/formularz_reklamacyjny_smartmoto_pl.pdf ) § 5 Do reklamacji, których możliwa jest naprawa bezpośrednio w serwisach, a zostały odesłane na adres sklepu będzie doliczana opłata na przesyłkę zwrotną w kwocie 10zł *wszelkie potrzebne informacje do wykonania zgłoszenia reklamacyjnego są dostępne na wyżej wymienionych stronach producentów. § 6 Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. smartmoto_pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej dołączając dokument do odsyłanej paczki. § 7 smartmoto_pl rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez serwis zewnętrzny w prawidłowej postaci. Należy PAMIĘTAĆ że odsyłając produkt do naszego magazynu znacznie wydłuża to czas realizacji reklamacji, dlatego że produkt musi być odesłany do właściwego serwisu producenta. W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego. § 8 Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, smartmoto_pl nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu do serwisu pokrywa kupujący. Tylko w przypadku uznania reklamacji koszt ten jest zwracany, jednak maksymalnie do stawek zamieszczonych na stronie Poczty Polskiej. smartmoto_pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. § 9 Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy: Wada powstała na skutek uszkodzenia mechanicznego, zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu, usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

pozostałe informacje

Regulamin świadczenia usług sklepu smartmoto_pl Przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Każdy produkt objęty jest gwarancją na okres 6, 12 lub 24 miesięcy, w zależności od towaru. Do każdego sprzedanego przedmiotu na naszych aukcjach dołączamy dowód zakupu, jakim jest paragon fiskalny albo faktura VAT (23%). § 1 smartmoto_pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest DP Grand s.c. A.Dziedzic Ł.Paryż, ul. Modrzewskiego 1, 41-208 Sosnowiec, nip 644-349-96-68, wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie smartmoto_pl § 2 smartmoto_pl jest sklepem internetowym, za pośrednictwem którego użytkownicy allegro mogą nabywać sprzęt elektroniczny, sportowy oraz odzież. § 3 Dokonywanie zakupów za pośrednictwem smartmoto_pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce. § 4 Zamówienie dokonywane jest przez kliknięcie "kup teraz" na aukcjach sklepu smartmoto_pl. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie smartmoto_pl bez dodatkowej opłaty. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia. § 5 Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a smartmoto_pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie. § 6 Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni, ale jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.