Moduł zapłonowy do Kawasaki KLF KEF 300 1988-1995
- Stan
- Nowy
- Producent
- Artudatech
- Numer katalogowy części
- M571-B003
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościProdukt: Moduł zapłonoy Yamaha X-Max 125
Produkt: ACME co.ltd. AK001505
Produkt: Inparts M_A/GY6-0012578
Produkt: Moduł zapłonowy Minarelli 2T Tuning
Produkt: Moduł zapłonowy Kengo 62021
Produkt: Moduł zapłonowy do Baotian 4T
Produkt: Przerywacz kierunkowskazów 12V
Produkt: Moduł zapłonowy żebrowany tuning
Produkt: Zapłon bezstykowy Motofree MF20161
Produkt: Moduł zapłonowy Piaggio
Produkt: Przerywacz kierunkowskazów 3 wejścia
Produkt: Moduł zapłonowy 2T odblokowany
Produkt: Moduł zapłonowy MotoRoy ROY07830
Produkt: Moretti MZASKKO1JOYREG
Produkt: MODUŁ ODBLOKOWANY HONDA NSR 80 125
Produkt: Wm aw00361
Produkt: Moretti MZASKCH1YBN000
Produkt: Cewka zapłonowa Gb Street
Produkt: Moretti MZASKGA1GEM000
Produkt: Moduł zapłonu 2T
Produkt: Zapłon bezstykowy Motofree MF20161
Moduł zapłonowy warunkuje moment zapłonu, czyli pojawienia się prądu w świecy. Służy również ograniczeniu maksymalnej prędkości jednośladu (najczęściej skutera), dostosowując ją do dopuszczalnej w danym kraju. W seryjnych układach moment oraz czas zapłonu stanowią zwykle kompromis pomiędzy niskim zużyciem paliwa a dużą mocą silnika. W zależności od potrzeb użytkownika pojazdu ustawienia te można zmieniać właśnie za pomocą modułu zapłonowego, wymieniając go na odpowiadający naszym oczekiwaniom. Zabieg taki ma na celu głównie zwiększenie mocy silnika, co odbywa się oczywiście kosztem przyspieszenia zużycia jego elementów, a także większego zapotrzebowania maszyny na paliwo.
Na rynku dostępne są moduły zapłonowe do skuterów i motocykli, zarówno w wersji standardowej, umożliwiającej zdjęcie blokady prędkości, jak i moduły tuningowe, które pozwalają na poprawę parametrów silnika, a w konsekwencji osiągów motocykla czy skutera.
Moduł zapłonowy to układ, który może służyć do ograniczania prędkości jednośladu. Zabieg taki stosuje się głównie w przypadku skuterów po to, żeby dostosować ich prędkość maksymalną do dozwolonej przez prawo o ruchu drogowym w danym kraju. Jeśli nasz skuter zaopatrzony jest właśnie w taki moduł, a zależy nam na możliwości „wyciśnięcia” z naszej maszyny większej prędkości, możemy wymienić moduł na odblokowany, czyli pozbawiony nałożonych ograniczeń. Innym sposobem na zmianę maksymalnej prędkości jednośladu jest elektroniczne zaprogramowanie zapłonu. Warto wiedzieć, że zdjęcie blokady prędkości poprzez wymianę modułu może okazać się nieskuteczne – dzieje się tak, jeśli motocykl czy skuter mają zainstalowane również blokady mechaniczne.
Podobnie, jeśli posiadamy motocykl czy skuter z modułem odblokowanym, a wiemy, że będziemy używać jednośladu wyłącznie do jazdy po drogach publicznych, możemy wymienić go na układ z ograniczeniem. W takim module po przekroczeniu zadanej wartości obrotów blokowany jest przepływ prądu i jednoślad nie ma możliwości przyspieszenia ponad ograniczoną układem prędkość.