UDG Backpack classic Army Green (6483387702)

zakończona
289,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Dane kontaktowe

M.Ostrowski sp.j.
al. Armii Krajowej 5
50-541 Wrocław, Polska


tel. 71 79 74 602
tel. 71 79 74 615
(pn-pt: 10-18, w soboty 10-14)

e-mail: allegro@muzyczny.pl

Numery kont

mBank
43 1140 2004 0000 3402 3569 0284

Deutsche Bank
31 1910 1048 2785 9135 1519 0001


W tytule przelewu proszę wpisać: "allegro nr aukcji: XXXX, nick", gdzie XXXX to numer aukcji.

Dostępne rodzaje transportu

UDG Backpack classic Army Green

UDG Backpack classic Army Green
- Kompaktowy i lekki projekt do codziennego użytku,
- Ergonomiczne naramienne paski z odpinaną torebką na iPod czy telefon komórkowy,
- Wewnętrzny panel organizacyjny,
- Centrum muzyczne na płyty CD i słuchawki,
- Wodoodporny nylon oraz galwanizowane zamki typu YYK,
- Wyjmowany, miękki pokrowiec na notebooka w komplecie,
- Wymiary: 15cm x 46cm x 19 cm,
- Waga: 1.4 kg,
- Kolor: Army Green

Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT i 24-miesięczną gwarancję.
ZAKUP W NASZEJ FIRMIE TO GWARANCJA UCZCIWEJ I PROFESJONALNEJ TRANSAKCJI
Warunki uczestnictwa w aukcji:
  • Jeżeli nie chcesz kupić tego przedmiotu - nie licytuj!!! Oszczędzi nam to kłopotu oraz czasu.
  • Zastrzegamy sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem.
  • Dla każdej transakcji obowiązuje cennik dostawy podany na stronie aukcji.
  • W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę pisać lub dzwonić.
  • Komentarz wystawiam zawsze jako drugi.
  • Po zalicytowaniu proszę o kontakt celem ustalenia szczegółów transakcji.


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u MOstrowski.pl za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 43 1140 2004 0000 3402 3569 0284
    • Deutsche Bank PBC S.A. 31 1910 1048 2785 9135 1519 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 65
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 65
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub formularza przed jego upływem. Złożenie oświadczenia może nastąpić także na formularzu odstąpienia od umowy załączonym do przesyłki. Formularz można przesłać drogą elektroniczną na adres: serwis@muzyczny.pl lub listownie. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną. 3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sklepem. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sklep informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy. 4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a także fakturą oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze. Termin zostaje zachowany, jeżeli konsument odeśle towary przed wygaśnięciem okresu 14 dni kalendarzowych. 5. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać na nasz adres. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 6. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz wartości najtańszej, standardowej przesyłki towaru przesłanego do Klienta, o ile koszt przesyłki został poniesiony przez Klienta. 7. Sklep nie ponosi kosztów zwrotu towarów. 8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; j. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Powyższe uprawnienia nie przysługują Klientowi niemającemu statusu konsumenta w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego. W takim przypadku zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

reklamacje

Oferujemy Państwu bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z dowolnie wskazanego miejsca w Polsce i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. W przypadku napraw gwarancyjnych pokrywamy koszty transportu towaru w obie strony. W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub wystąpienia usterki w trakcie okresu gwarancyjnego prosimy o kontakt z Działem Serwisu naszej firmy (e-mail, telefon, fax) w celu uzgodnienia sposobu złożenia reklamacji oraz otrzymania identyfikatora serwisowego. Kontakt z działem serwisu możliwy jest poprzez: e-mail: serwis@muzyczny.pl telefon: 71 79 74 605 faks: 71 79 74 615 W celu skorzystania z gwarancji door-to-door prosimy o przygotowanie następujących danych: - Nazwa towaru (producent i model urządzenia) - Imię i nazwisko osoby lub nazwa firmy składającej reklamację - Numer dowodu zakupu (paragonu lub faktury) - Data dokonania zakupu - Numer seryjny urządzenia zapisany w karcie gwarancyjnej - Informacja na temat usterki - Adres odbioru reklamowanego towaru - Adres wysyłki powrotnej - Proponowana data odbioru towaru - Numer telefonu lub adres e-mail Nasz pracownik i uzgodni dogodny termin odbioru urządzenia przez kuriera. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas naprawy urządzenia. W przypadku braku oryginalnego opakowania wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu. W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na poniższy adres: M.Ostrowski sp.j. Dział Serwisu ul. Muzyczna 1 Błonie 55-330 Miękinia Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!