Uchwyt telewizora Opticum AX Flexi LCD LED 13-42' (6540681714)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
35,00 zł
z 995 kompletów
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Ozorków
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • maksymalna wielkość telewizora (w calach): 42
  • maksymalne obciążenie (w kg): 25
  • stan: nowy
  • typ: obrotowy, uchylny, stały


© AllegroPromo

Kontaktować się można z nami:

Drogą telefoniczną od poniedziałku do czwartku od godz.
08:00 do 16:00
pod nr. tel 042 277 13 95 lub 695 38-33-88

Jak również za pomocą poczty elektronicznej: admar.allegro@gmail.­com
Każdorazowo proszę powoływać się na nr aukcji oraz Imię i Nazwisko zamawiającego.


Towar dostarczany jest za pośrednictwem
Zamówienie realizujemy w ciągu 5-ciu dni od chwili wpłaty. Wszystkie wyroby są nowe i na gwarancji 12-miesięcznej.

UWAGA !!! Przy zakupach powyżej 3 tys.zł netto i do odległości 100 km możemy dostarczyć przesyłkę własnym transportem ZA DARMO.


Pieniądze za kupione przedmioty prosimy wpłacać na nr konta
27 1090 2835 0000 0001 2955 9443
BANK ZACHODNI WBK S.A.

Po odbiór osobisty zapraszamy do firmy ADMAR, Ozorków, ul.Kościelna 1(teren warsztatów szkolnych przy ZSZ w Ozorkowie),
pn-czw od 8:00 -16:00 oraz SOBOTA I NIEDZIELA GIEŁDA RTV W KRAKOWIE,BALICKA 56 STAN.328-331

Uchwyt telewizora Opticum AX Flexi LCD LED 13-42"

Prezentujemy uchwyt ścienny do zawieszenia TV LCD LED PLAZMOWYCH bardzo dobrej jakości firmy Opticum model AX FLEXI 13" - 42"

Pozwala na zamontowanie płaskiego telewizora w rozmiarze od 13" aż do 42".

Główne zalety i dane techniczne:

- Nośność 25kg

- Poziomica w komplecie ułatwia montaż

- Wszystkie akcesoria montażowe w komplecie, nie musimy dokupować wydawać dodatkowych pieniędzy

- Mocna solidna konstrukcja stalowa co zapewnia pewne zamocowanie na ścianie

- Pasuje do większości płaskich TV LCD LED Plazmowych

- VESA max 200mm x 200mm

- Odległość od ściany od 56mm do 225mm

- W komplecie osłony na śruby co poprawi wygląd

- Posiada mocowanie na przewody

- Możliwości obrotu 180 stopni

- Możliwość nachylenia -5 stopni / +15 stopni

- Wymiary 220mm x 220mm x 56mm - 230mm

U nas najtaniej !!! Tylko 35 zł !!
Nie przegap takiej okazji kup już dziś!!
Nie zarabiamy na przesyłce sprawdź!!

Kupując u nas dostajesz cały zestaw!!
Nowy zapakowany oryginalnie uchwyt
Poziomica
Wszystkie śrubki i kołki montażowe
Oryginalne pudełko
PARAGON LUB FAKTURA VAT
KARTA GWARANCYJNA
W związku z nowymi prawami dotyczącymi e-handlu obowiązującymi od początku 2015r. prosimy zapoznać się z zakładką "informacje od sprzedającego" przed dokonaniem zakupu.
Na życzenie wystawiamy fakturę.

ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA POZOSTAŁYCH NASZYCH AUKCJI BĘDZIECIE MILE ZASKOCZENI NISKIMI CENAMI I
REWELACYJNĄ OBSŁUGĄ..

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

WITAMY I ZAPRASZAMY !!! Po wielu latach na giełdzie elektronicznej w Krakowie postanowiliśmy zagościć na giełdzie internetowej. Istniejemy na rynku już od ponad dziesięciu lat. Oferujemy szeroki wachlarz sprzętu car audio w najlepszych cenach .

kontakt

  • 042 277 13 95
    Można kontaktować się z nami od poniedziałku do piątku od godz.10:00 do 16:00
  • 695383388
    Można kontaktować się z nami od poniedziałku do piątku od godz.10:00 do 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
DOSTAWA TOWARU 12. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar wolny od wad 13. Kupujący może dokonać odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy, za uprzednim umówieniem ze Sprzedawcą. W takim wypadku, jeśli Kupujący jest konsumentem, płatność może nastąpić równocześnie z odbiorem Towaru. 14. Po otrzymaniu zapłaty do każdego zamówienia Kupujący może otrzymać fakturę VAT. W takim wypadku Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu Kupującego. 15. Czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni. Przez czas realizacji zamówienia rozumie się czas od dnia przyjęcia Zamówienia do dnia, w którym Doręczyciel doręcza stworzy możliwość odbioru przesyłki przez Kupującego. Czas ten ulega przedłużeniu o czas między przyjęciem Zamówienia a dokonaniem zapłaty Ceny wraz z kosztami przesyłki przez Kupującego, chyba że Kupujący wybrał płatność za pobraniem. 16. Z ważnych powodów, czas realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 12 może ulec wydłużeniu. W takim wypadku Sprzedawca informuje Kupującego, podając przyczynę opóźnienia oraz prawdopodobny czas realizacji zamówienia. W takim wypadku Kupujący może od umowy odstąpić w terminie 10 dni od dnia doręczenia informacji od Sprzedawcy. Odstąpienie Kupującego wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Sprzedawca zwraca uiszczoną przez Kupującego kwotę na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. 17. W przypadku, gdyby okazało się, iż mimo przyjęcia zamówienia, Towar nie jest dostępny, gdyż np. został wycofany ze sprzedaży, Sprzedawca informuje o tym Kupującego. W takim wypadku umowa uważana jest za niezawartą. Sprzedawca zwraca uiszczoną przez Kupującego kwotę, na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. 18. Przesyłka jest dostarczana za pośrednictwem kuriera wskazanego przez Sprzedawcę („Doręczyciel”), zgodnie ze sposobem dostawy wybranym i opłaconym przez Kupującego. 19. Doręczyciel doręcza przesyłkę w godzinach od 8 do 16 w dni robocze. Doręczyciel może ustalić z Kupującym szczegółowy termin doręczenia. Termin ten może być także podany w zawiadomieniu, o którym mowa w pkt 12. 20. Jeśli Doręczyciel nie zastanie Kupującego, pozostawia awizo. Jeśli Kupujący nie odbierze Towaru w terminie 10 dni od dnia pozostawienia awiza, Sprzedawca może uznać, iż Kupujący skorzystał z prawa odstąpienia od umowy. W takim wypadku Sprzedawca zwraca Kupującemu uiszczoną kwotę Ceny pomniejszoną o koszty zwrotnej przesyłki Towaru, w terminie 14 dni od doręczenia przesyłki zwrotnej. Z chwilą wydania Kupującemu będącemu konsumentem przechodzi na niego niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Za wydanie Towaru uważa się powierzenie przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi (doręczycielowi), jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika (doręczyciela) przez Kupującego będącemu konsumentem.[B2] ODBIÓR PRZESYŁKI 22. W momencie odebrania przesyłki Kupujący jest zobowiązany, przed przyjęciem przesyłki, w obecności Doręczyciela: a. Sprawdzić ogólny stan przesyłki; b. Sprawdzić, czy opakowanie jest oryginalne; c. Sprawdzić, czy opakowanie nie jest naruszone; d. Jeśli przesyłka nie jest naruszona i w opakowaniu oryginalnym, otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy Towar nie jest uszkodzony. 23. Kupujący w przypadku, gdy opakowanie nie jest oryginalne lub jest naruszone lub zawartość nie jest zgodna z Zamówieniem lub Towar jest uszkodzony, zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą. Protokół podpisują Doręczyciel oraz Kupujący. Protokół powinien zawierać: a. Datę i godzinę, miejsce sporządzenia; b. Oznaczenie Doręczyciela i Kupującego (imię, nazwisko, numer PESEL) oraz adres zamieszkania Kupującego; c. Numer zamówienia; d. Oznaczenie firmy, która dokonuje doręczenia; e. Wskazanie Towaru; f. Dokładny opis uszkodzeń – należy wskazać, która część lub komponent jest uszkodzony i na czym uszkodzenie polega, a jeśli brakuje części lub komponentów – wskazać brakujące, jeśli część lub komponent jest inna niż zamawiana – wskazać o jakie części lub komponenty chodzi. 24. Brak sporządzenia protokołu lub jego nieprawidłowe sporządzenie nie może stanowić wyłącznej podstawy do nie uwzględnienia Reklamacji przez Sprzedawcę. 25. Wraz z Towarem Kupujący otrzymuje: a. instrukcję obsługi Towaru, z którą jest zobowiązany dokładnie się zapoznać przed montażem i rozpoczęciem użytkowania Towaru; b. paragon fiskalny lub fakturę VAT jeśli wyraził chęć jej otrzymania; c. niniejszy Regulamin; d. formularz odstąpienia od umowy; e. inne dokumenty związane z Towarem, jeśli takowe są. 26. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostawy „za pobraniem” i nie odbiera przesyłki, jest on obowiązany do zwrotu poniesionych przez Sprzedawcę kosztów przesyłki do Kupującego i od Kupującego do Sprzedawcy oraz wszelkich innych kosztów poniesionych przez Sprzedawcę oraz naprawienia szkody, którą Sprzedawca poniósł. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Kupujący, będący konsumentem, może odstąpić od umowy kupna – sprzedaży, bez podania przyczyn w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcie Towaru w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli jedna umowa kupna-sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin ten liczy się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. 2. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę (przyjął jego zamówienie), oferta (zamówienie) przestają wiązać Sprzedawcę. 3. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej. Sprzedawca nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, chyba że Strony postanowią inaczej. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W razie wykonania prawa odstąpienia umowę kupna-sprzedaży uważa się za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymana oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, to jest cenę oraz koszty dostarczenia rzeczy, ale tylko według najtańszego oferowanego przez siebie dla Towaru, będącego przedmiotem umowy kupna sprzedaży, sposobu wysyłki. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, dodatkowe koszty (ponad ten sposób) nie podlegają zwrotowi. 6. W przypadku gdy Kupujący dokonał zakupu większej ilości Towarów podlegających jednej wysyłce (Towary zakupione), a odstępuje od umowy tylko w zakresie dotyczącym części tych Towarów (Towary będące przedmiotem odstąpienia), zwrot kosztów dostarczenia Towarów należy się tylko w takim zakresie, w jakim koszty te nie zostałyby poniesione (zgodnie z najtańszym zwykłym sposobem dostarczenia oferowanym przez Sprzedawcę), gdyby wysyłką objęte były te Towary, które nie są przedmiotem odstąpienia. Przykład1: Kupujący zamówił 10 Towarów. Cena przesyłki wynosi według najtańszego oferowanego sposobu dostawy 20 zł, ze względu na to, że waga paczki wynosi więcej niż 1 kg. Przesyłki do 1 kg kosztują 10 zł, przesyłki od 1 kg 20 zł. Kupujący odstąpił od Umowy co do 4 sztuk Towaru, pozostałe 6 sztuk Towaru waży łącznie 0,8 kg. W takim wypadku Kupujący uzyska zwrot kosztów przesyłki, ale nie 20 zł, tylko 10 zł (bo o tyle mniej zapłaciłby za przesyłkę, gdyby nie zakupił Towarów będących przedmiotem odstąpienia. Przykład2 Kupujący zamówił 2 sztuki towaru, waga przesyłki wynosi 0,5 kg. Według najtańszego oferowanego sposobu dostawy cena przesyłki to 10 zł. Kupujący odstąpił od Umowy co do 1 sztuki Towaru. W tym wypadku Kupujący nie otrzyma kosztów dostarczenia Towaru, gdyż nawet gdyby zamówił tylko 1 sztukę Towaru, i tak koszt wysyłki byłby taki sam.: 7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 8. Jeśli konsument odsyła Towar, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpiło wcześniej. 9. Konsument odstępując od umowy, ma obowiązek dokonać zwrotu Towaru, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

pozostałe informacje

WITAMY I ZAPRASZAMY !!! Po wielu latach na giełdzie elektronicznej w Krakowie postanowiliśmy zagościć na giełdzie internetowej. Istniejemy na rynku już od ponad dziesięciu lat. Oferujemy szeroki wachlarz sprzętu car audio w najlepszych cenach . KONTAKT Można kontaktować się z nami od poniedziałku do czwartku od godz.10:00 do 16:00 pod nr tel.042 277 13 95, 695 38-33-88 jak również za pomocą poczty elektronicznej admar7@o2.pl. Każdorazowo proszę powoływać się na login z aukcji. ODBIÓR TOWARU Towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub poczty. Możliwy jest również odbiór osobisty z naszego magazynu. UWAGA !!! Przy zakupach powyżej 3 tys.zł netto i do odległości 100 km możemy dostarczyć przesyłkę własnym transportem ZA DARMO. REALIZACJA ZAMÓWIENIA Zamówienie realizujemy w ciągu 5-ciu dni od chwili wpłaty. Wszystkie wyroby są nowe i na gwarancji 12-miesięcznej. NASZE KONTO BANK BZ WBK 27 1090 2835 0000 0001 2955 9443 Po odbiór osobisty zapraszamy do firmy ADMAR, Ozorków, ul.Kościelna 1(teren warsztatów szkolnych przy ZSZ w Ozorkowie), pn-czw od 8:00 -16:00. piątek od 8:00-14:00 WARUNKI SPRZEDAŻY POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Właścicielem konta „admar10” („Sprzedawca”) jest: Adam Karczewski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ADMAR Adam Karczewski z siedzibą w 95-035 Ozorków, ul. Kościelna 1, NIP: 7321152220, REGON: 472939349, nr rachunku bankowego i nazwa banku: 27 1090 2835 0000 0001 2955 9443 BANK ZACHODNI WBK S.A. 2. Postanowienia niniejszych Warunków Sprzedaży nie uchybiają przepisom o ochronie konsumentów, jeśli Kupujący jest konsumentem. Jeśli jakikolwiek przepis Warunków nie jest zgodny z przepisami o ochronie konsumentów, nie ma on zastosowania w obrocie konsumenckim i nie będziemy go stosować w umowach z konsumentami. 3. Bezpośrednio przed złożeniem zamówienia przez Kupującego ma on możliwość zapoznania się z głównymi cechami Towaru (opisem i informacjami o nim, widocznymi po kliknięciu na jego nazwę, w szczególności z danymi technicznymi i parametrami), sposobem porozumiewania się ze Sprzedawcą, łącznej cenie wraz z podatkami, opłatami za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz inne innymi kosztami oraz minimalnym czasem trwania zobowiązań wynikających z umowy. Sprzedawca nie odpowiada za skutki niedopełnienia przez Kupującego powyższych obowiązków.. W szczególności dotyczy to sytuacji, kiedy Towar np. nie może być zamontowany, uruchomiony lub użytkowany u Kupującego ze względów technicznych (np. nieodpowiednie gabaryty, niekompatybilność z danym modelem pojazdu lub sprzętu, niewłaściwe oprogramowanie, nieodpowiednia wersja systemu operacyjnego, niekompatybilność oprogramowania, niezgodność standardów komunikacyjnych, niekompatybilność z danym modelem pojazdu lub sprzętu) lub prawnych (np. Kupującemu nie wolno korzystać z jakiegokolwiek innego oprogramowania czy urządzenia niż dostarczone przez producenta pojazdu lub sprzętu). 4. Jeśli ma miejsce użycie znaków towarowych pojazdów lub zrzutów ekranu z oprogramowania, to ma ono na celu wyłącznie wskazanie przeznaczenia Towarów. 5. Kategorycznie zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek Towarów zakupionych w Sklepie do celów bezprawnych lub do działań mogących powodować jakiekolwiek niebezpieczeństwo. 6. Kupujący najpóźniej na początku składania zamówienia uzyskuje jasne i czytelne informacje o ewentualnych ograniczeniach dotyczących dostarczania oraz akceptowanych sposobach płatności[B1] . 7. Sprzedawca ma obowiązek – najpóźniej w chwili złożenia oferty przez Kupującego będącego konsumentem, uzyskania jego wyraźnej zgody na każdą dodatkową płatność wykraczającą poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne Sprzedawcy. CENY I PŁATNOŚĆ 1. Ceny Towarów prezentowanych na stronie internetowej Sprzedawcy podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT (w stawce zgodnej z obowiązującymi przepisami), nie zawierają kosztów przesyłki, kosztów ubezpieczenia przesyłki oraz kosztów montażu Towaru, oraz kosztów materiałów potrzebnych do montażu Towarów. 2. Przy złożeniu zamówieniu wyświetla się Cena oraz informacje o wszelkich opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach - według cennika każdorazowo widocznego dla Kupującego przed złożeniem zamówienia. Są one wiążące od chwili przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę. 8. Kupujący dokonuje zapłaty za Towar w następujących formach płatności: a. gotówka przy odbiorze (pobranie), b. przelew bankowy (przedpłata), c. płatności on-line z PayU - PayU Spółka Akcyjna, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000274399. Spółka posiada NIP 779-23-08-495 i kapitał zakładowy w wysokości 4 000 000,00 PLN - w całości opłacony (http://www.payu.pl ) 9. Sprzedawca nie może żądać od Kupującego będącego konsumentem opłaty za skorzystanie z określonego sposobu zapłaty przewyższającej poniesione przez Sprzedawcę koszty w związku z tym sposobem zapłaty. 10. Do Ceny doliczane są koszty przesyłki według cennika każdorazowo widocznego dla Kupującego przed złożeniem zamówienia. Kupujący ma do dyspozycji następujące sposoby przesyłki: a. Poczta Polska, list polecony koszt : [ widoczny na każdej aukcji ] b. Przesyłka kurierska (gls), W wypadku zaproponowania przez Kupującego innego sposobu dostawy, zaakceptowanego przez Sprzedawcę, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Kupującego z chwilą powierzenia przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi wybranemu przez Kupującego, jeśli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Kupującego. 11. Datą zapłaty Ceny wraz z kosztami przesyłki jest data uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, a w przypadku płatności poprzez system PayU – moment otrzymania przez Sprzedawcę powiadomienia o odebraniu przez PayU płatności.