Uchwyt pochwyt klamka drzwi balkonowych balkonu (6541279081)

zakończona
2,89 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 5,50 zł
  • Przesyłka kurierska 13,50 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Wojciechów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Pochwyt balkonowy plastikowy biały (RAL9016)
Producent:
wyprodukowano w Polsce

Do każdej paczki dołączamy paragon lub fakturę VAT.
Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy DPD.

Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz !!!
Darmowa wysyłka dla zamówień o wartości powyżej 1000,00 zł !!!
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u okno-net_pl za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 64 1950 0001 2006 1064 0724 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 5,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka kurierska 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przesyłki za pobraniem wysyłamy tylko osobom z więcej niż 10 pozytywnymi komentarzami. Przesyłki kurierskie ubezpieczone są do 5000,00 PLN natomiast przesyłki pocztowe mają standardowe ubezpieczenie.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma KRAFT od ponad 10 lat specjalizuje się w dostarczaniu najwyższej jakości akcesoriów do produkcji i montażu okien oraz drzwi. W naszym asortymencie można znaleźć okucia budowlane do okien oraz do drzwi drewnianych, PCV jak i aluminiowych. W ofercie posiadamy również takie akcesoria jak: kotwy montażowe, nawiewniki okienne, folię teflonową do zgrzewarek, narzędzia ręczne oraz narzędzia do maszyn, podkładki do szklenia, kliny montażowe i zaślepki montażowe. ARTYKUŁY ZAMIESZCZANE NA NASZYCH AUKCJACH SĄ NOWE I W 100% SPRAWNE ORAZ POSIADAJĄ GWARANCJĘ PRODUCENTA. Wysyłka za pobraniem możliwa tylko dla osób z min. 10 pozytywnymi komentarzami. Przesyłki kurierskie ubezpieczone są do wartości 5000,00 PLN. Przesyłki pocztowe mają standardowe ubezpieczenie, nie ubezpieczamy ich dodatkowo.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

REKLAMACJA TOWARU Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - pisemnie na adres: Maszki 132B, 24-204 Wojciechów, - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: oknonet@gmail.com. Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres Maszki 132B, 24-204 Wojciechów. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). - Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. - Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem mailowym: porady@dlakonsumentow.pl. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.

pozostałe informacje

REGULAMIN AUKCJI 1. ARTYKUŁY ZAMIESZCZANE NA NASZYCH AUKCJACH SĄ NOWE, ORYGINALNE I W 100% SPRAWNE ORAZ POSIADAJĄ GWARANCJĘ PRODUCENTA. 2. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący, chyba że inaczej podano w opisie danej aukcji. 3. Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 4. Wysyłka za pobraniem możliwa tylko dla osób z min. 10 pozytywnymi komentarzami. 5. Domyślnym dokumentem sprzedaży jest paragon. Istnieje oczywiście możliwość wystawienia faktury VAT, w tym celu prosimy o wypełnienie formularza dostawy/zapłaty Allegro i podanie wszystkich danych niezbędnych do wystawienia faktury. 6. W PRZYPADKU WPŁAT NA KONTO Z POMINIĘCIEM SYSTEMU PayU KONIECZNIE PROSIMY W TYTULE PRZELEWU WPISAĆ TEKST: "ALLEGRO" ORAZ NICK ALLEGRO !!! 7. Jeśli wysyłka ma być na inny adres niż w podany w Allegro, prosimy o odpowiednie wypełnienie formularz dostawy/zapłaty Allegro lub kontakt w celu podania właściwego adresu wysyłkowego (prośba o zmianę adresu wysyłkowego musi zostać wysłana z konta Allegro bądź adresu e-mail zarejestrowanego przez Allegro). 8. Reklamacje będą uwzględniane tylko z dołączonym dowodem zakupu lub jego kopią (faktura, paragon). 9. Towar odsyłany w celu reklamacji lub zwrotu bez wcześniejszego ustalenia szczegółów zwrotu nie będzie przez nas przyjmowany i zwracany do nadawcy na jego koszt. 10. Jeżeli Kupujący stwierdzi jakąkolwiek niezgodność przedmiotu z opisem przedmiotu przysługuje mu prawo zwrotu po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia przyczyn niezgodności. 11. Towar reklamowany wysyłany jest na koszt Kupującego. 12. W przypadku zasadnej reklamacji towar naprawiony/wymieniony wysyłamy na nasz koszt. W przypadku reklamacji bezzasadnych Kupujący zostanie obciążony kosztem odesłania towaru. 13. Towary zakupione poprzez Allegro, Klient może zwrócić (po uprzednim uzgodnieniu ze sprzedawcą) bez podania przyczyny wciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz koniecznie musi być dołączony oryginał dowodu zakupu. Zwracany towar dostarczany jest na koszt Kupującego. 14. W przypadku problemów z dostawą towaru prosimy kontaktować się z naszą firmą. 15. Na wpłatę oczekujemy max. 7 dni roboczych, po tym terminie wystawiamy negatywny komentarz, a zaistniałą sytuację zgłaszamy do Allegro. 16. Towar wysyłamy NATYCHMIAST po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (z reguły trwa to 1 - 48 godzin), natomiast w przypadku wyboru opłaty za pobraniem najpóźniej W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM (dni robocze: poniedziałek - piątek). Wysyłka odbywa się do godziny 12.00, wpłaty zaksięgowane po tej godzinie (oraz zakupy z opcją przesyłki pobraniowej dokonane po 12.00) są traktowanej jako dokonane w kolejnym dniu roboczym. 17. Przesyłki kurierskie ubezpieczone są do wartości 5000,00 PLN. Przesyłki pocztowe mają standardowe ubezpieczenie. Przesyłki InPost nie są ubezpieczone. 18. FIRMA KRAFT NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA CZAS DOSTAW REALIZOWANYCH PRZEZ POCZTĘ POLSKĄ ORAZ FIRMĘ KURIERSKĄ DPD.