Uchwyt na papier WC prosty BISK VIRGINIA 72078 (6922305779)

2 osoby kupiły 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
36,03 zł
z 45 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Nakło n Not, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie szarości
  • rodzaj: ścienne
  • materiał wykonania: metal

opis

k k k k k k k k k k k k k k k k

Oferujemy Państwu na tej aukcji
Uchwyt WC prosty VIRGINIA BISK 72078

36,03 zł


Wymiary:

- szerokość: 180 mm

- głębokość: 60 mm

- wysokość: 100 mm

- waga: 0,172 kg

Cechy:

Uchwyt WC na papier wykonany z metalu ZnAl (stop cynku i aluminium) pokrytego szczotkowanym niklem.

Mocowany do ściany za pomocą śrub znajdujących się w zestawie lub specjalnego kleju montażowego BISK FEST .

(Klikając na nazwę kleju przejdziesz do aukcji)

Na naszych aukcjach dostępne są wszystkie akcesoria z serii Virginia:

Kliknij na obrazek, aby przejść do aukcji.




Szerokość

180 mm

Głębokość

60 mm

Wysokość

100 mm





Przesyłka kurierska 15,00 zł, termin realizacji wynosi do 2 dni roboczych.

Dostawa do Paczkomatu InPost 8,60 zł, termin realizacji wynosi do 2-3 dni robocze.

Przesyłka kurierska pobraniowa 19,90 zł, termin realizacji wynosi do 2 dni roboczych.

Dostawa do Paczkomatu InPost pobraniowa 12,10 zł, termin realizacji wynosi do 2-3 dni robocze.

Do każdego zakupu otrzymasz paragon fiskalny lub fakturę VAT.




Jesteśmy legalnie działającą firmą z 20-letnią tradycją,

znajdującą się w Nakle nad Notecią k. Bydgoszczy.

Firma Radaway nadała nam certyfikat autoryzowanego

sprzedawcy, dzięki czemu Nasz Kliencie masz gwarancję

pewnych zakupów.

Zakupione towary wysyłane są firmą kurierską.

Paczki są ubezpieczone i odpowiednio zabezpieczone

- Drogi Kliencie masz 7 dni na sprawdzenie przesyłki!

Zapewniamy naszym klientom na terenie całego kraju

pełne i profesjonalne zaplecze serwisowe gwarancyjne

i pogwarancyjne oraz dostęp do części zamiennych.

W przypadku dodatkowych pytań,
służymy pomocą.

Zapraszamy do naszego sklepu.


VARIA S.C. , ul. Bydgoska 46,

89-100 Nakło nad Notecią.


Godziny pracy sklepu stacjonarnego:

pon-pt 8-17:30, sob 8:30-13:30.

Bezpośrednia wpłata Bank PEKAO SA

41 1240 6465 1111 0010 2801 2789


Szybka wpłata

PayU


Możliwość płatności przy odbiorze

Przesyłka kurierska

GLS, DACHSER, JAS-FBG


Przesyłka kurierska

pobraniowa


Odbiór osobisty

kede

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Nakło n Not, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Varia S.C
ul. Bydgoska 46
89-100 Nakło nad Notecią
Dodatkowe informacje

§9 Reklamacje 1.Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres VARIA S.C. ul. Bydgoska 46 , 89-100 Nakło Nad Notecią reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. 4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji 5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 6.Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady. 7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 2 miesięcy. 8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Varia SC
ul. Bydgoska 46
89-100 Nakło nad Notecią

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo klienta odstąpienia od umowy: 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta Dziennik Ust. poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową lub na druku stanowiącym załącznik nr 2 w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2.ustawy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 Ustawy pkt3 i 11 tj : - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta – do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie. Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5.Jeżeli ze względu na swój charakter towar( np. przesyłki wielkogabarytowe) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób-pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach zwrotu towaru do sprzedawcy. 6.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą.

O sprzedającym
VariaMarket
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

361

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

Szanowni Państwo,

Firma rozpoczęła swą działalność w 1990 roku w Nakle nad Notecią. Dysponujemy pełną ofertą w branży wykończenia wnętrz. Sklep cały czas dynamicznie się rozwija, wychodząc na przeciw coraz  bardziej

wygórowanym potrzebom konsumenta. Za pośrednictwem internetu rozwija kolejne kanały dystrybucji.

Wieloletnie doświadczenie pozwala nam stale poszerzać grupę zadowolonych z naszych usług klientów.

Staramy się, aby jakość naszej obsługi była na bardzo wysokim poziomie.Zapraszamy do zakupów ! Również do salonu łazienek przy ul. Jackowskiego 4 w Nakle nad/Not.

25.12.2014 REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ NA ALLEGRO

§1  Postanowienie wstępne :

1. Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu internetowego  na allegro pod nazwą użytkownika „ variamarket ”

§2 Strony transakcji :

SPRZEDAWCA : VARIA  S.C. Jacek Urbański Arkadiusz Urbański siedziba Nakło nad Notecią ul. Bydgoska 46 działający na podstawie wpisu do ewidencji gospodarczej nr 6519/07 wydanym przez Burmistrza Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, NIP 5581821119, tel: 52 3852373.

1. Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie  sprzedaży towarów – wyposażenia i wykończenia wnętrz, oferując je na portalu allegro.pl.

2. Zamówienie realizowane są przez sprzedawce na terenie Polski.

3.Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż na terenie Polski.

4. Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep „ variamarket”  pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów.

5. Przedstawione na allegro towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień.

6. Transakcji w sklepie „variamarket „ można dokonywać całodobowo.

7. Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy klientem a sprzedawcą.

KUPUJĄCY : osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych.

§3 Ceny umieszczone na allegro dotyczą oferowanych towarów i podane są w  złotych polskich i zawierają podatek VAT – ( cenny brutto ). Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski

§4  Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie:

1. Zamówienie towarów oferowanych na allegro może nastąpić poprzez kliknięcie na guzik „ Kup Teraz „ lub przez dodanie towarów do koszyka. Wszystkie zakupione towary w sklepie "variamarket" podlegają

obowiązkowi zapłaty przedsiębiorcy.

2. Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na stronie sklepu jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta.

3. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji

4. W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia klienta , sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np kontaktując się telefonicznie z klientem

5. Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.

§5 Płatności za zakup:

Klient ma do wyboru różne formy płatności :

1. Płatność gotówką za pobraniem w dniu odbioru produktu za pośrednictwem dostawcy.

2. Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany w regulaminie

3. Płatność drogą elektroniczną za pośrednictwem allegro - PayU .

4. Płatność w systemie ratalnym – za pośrednictwem Allegro

5. Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.

6. W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego

wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu.

7. Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe, które dołączamy do paczki lub wysyłamy pocztą elektroniczną.

§6 Realizacja zamówień:

1. Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni.

2. Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedaży w przypadku płatności na rachunek bankowy albo od złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem.

3. O wysłaniu przesyłki klient zostanie poinformowany drogą mailową, telefonicznie lub sms-em

4. Gdyby okazało się, że w podanym w mailu, telefonie lub sms-ie terminie towar nie dotarł do klienta to powinien on o tym fakcie natychmiast poinformować sprzedawce, który podejmie konieczne kroki w

celu ustalenia co stało się z zamówionym produktem oraz doprowadzi do końca transakcji lub skorzystać z portali internetowych firm kurierskich.

§7 Dostawa towaru:

1. Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób :

- jako przesyłka kurierska : GLS, JAS-FBG, DACHSER, SCHENKER, SIÓDEMKA

- jako paczka – Poczta Polska

2. Każda przesyłka wysyłana do klienta jest odpowiednio zapakowana i ubezpieczona przez sklep

3. Szczegóły dotyczące dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie określają regulaminy tych firm, dostępne na ich stronach :

POCZTA POLSKA  - www.poczta-polska.pl

GLS - www.gls-group.eu

JASFBG - http://www.jasfbg.com.pl/

SCHENKER- http://www.logistics.dbschenker.pl/

SIÓDEMKA- https://www.siodemka.com/

DACHSER- http://www.dachser.com/pl/pl/

4. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie.

§8 Odstąpienie klienta od umowy:

1. Zgodnie z art.27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta, dziennik ust.poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową lub na druku stanowiącym załącznik nr 2 w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2 ustawy

2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż

14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży.

3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 ustawy pkt 3 i 11 tj:- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta - do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie.Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu.

5.Jeżeli za względu na swój charakter towar( np. przesyłki wielkogabarytowe) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób-pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach

zwrotu towaru do sprzedawcy.

6.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą.

§9 Reklamacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w

przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres  Varia S.C. ul. Bydgoska 46 reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym.

3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca.

4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji

5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o  jej sposobie rozpatrzenia.

6. Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady.

7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową  nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru

sprzedawce przed upływem 2 miesięcy.

8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania.

§10 Warunki gwarancji:

1. Każdy zakupiony produkt  jest objęty gwarancją.

2. Kwestie reklamacyjne rozwiązywane są przez autoryzowane serwisy producenckie lub importerskie, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta lub bezpośrednio u sprzedawcy. Wybór należy do kupującego.

3. W przypadku gdy Klient korzysta z gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy odbiór produktu objętego gwarancją nastąpi na koszt sprzedawcy.

4.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

§11 Ochrona danych osobowych:

1. Administratorem danych osobowych jest sprzedawca.

2. Umowy sprzedaży przechowywane są w systemie informatycznym sklepu i chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie danych osobowych.

3.Sklep internetowy "variamarket" zarejestrowany jest w GIODO pod nr 148790

§12 Postanowienia końcowe

Firma VARIA S.C.– sklep „variamarket ” życzy Naszym klientom dużo radości i satysfakcji z zakupów.

numer konta:  41 1240 6465 1111 0010 2801 2789