UCHWYT DASZKA OSLONY PRZECIWSLONECZN AUDI A6 C5 (6910937634)

zakończona

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury

opis


Kontakt

783 787 460

e-mail

rafcarparts@yahoo.co­m

Wysyłka

Paczki są wysyłane firmą
kurierską lub pocztą polską


Termin nadania przesyłki to

najczęściej 24h od momentu

zaksięgowania wpłaty na konto

lub wybrania opcji za pobraniem

Mile widziany odbiór osobisty

Płatność

Pobranie-płatność przy odbiorze

Przelew tradycyjny

Przelew Allegro PayU

Regulamin

Przed zakupem proszę o kontakt telefoniczny,

stany magazynowe ulegają zmianie

Numer konta

Deutsche Bank

41 1910 1048 2122 7534 0353 0001


W przypadku zainteresowana ofertą proszę o kontakt telefoniczny lub email

AUKCJA DOTYCZY:

MOCOWANIE OSLONY PRZECIWSLONECZEJ PODSUFITKI

CENA ZA SZTUKE
LATA 01-04 LIFT

Część oryginalna, sprawna technicznie

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
6

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
6
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Rafcar
Osiek 6
87-811 Fabianki
Dodatkowe informacje

  

Opis procedury reklamacyjnej:


  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem rafcarparts@yahoo.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

 

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają      uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do      składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  2. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  4. Do reklamacji musi być dołączony dowód zakupu bez którego reklamacja zostanie odrzucona.
  5. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
  6. W przypadku cześci mechanicznym należy dołączyć dowód potwierdzający montaż w aurotyzowanej stacji obsługi lub wykwalifikowanym warsztacie.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Rafcar
Osiek 6
87-811 Fabianki

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Firma: Właścicielem sklepu jest firma RAFCAR z siedzibą w Fabiankach, Osiek 6,  87-811 Fabianki, REGON: 340561896 NIP: 888-267-00-71  Adres i dane kontaktowe Rafcar, Osiek 6, 87-811 Fabianki, e-mail: rafcarparts@yahoo.com   


Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod  adresem rafcarparts@yahoo.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy  w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.  


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:  imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, dowód zakupu bez którego zwroty/reklamacje nie będą rozpatrywane.


 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres  e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Reklamacje po upływie 14 dni od daty doręczenie paczki nie będą  uwzględniane. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w  obecności Kuriera. W przeciwnym wypadku Sprzedawca nie ponosi  odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.    Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:  W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług -  zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez  podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci  wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy  zawartej na Allegro, w ciągu 14 dni od otrzymania paczki należy złożyć  Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail  rafcarparts@yahoo.com lub poczta tradycyjną. Następnie w ciągu kolejnych  14 dni należy odesłać towar w stanie niezmienionym na adres siedziby  firmy z dowodem zakupu, załączając dane do zwrotu pieniędzy.  Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania  Towaru przez Kupującego. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.