UBRANIE ROBOCZE KOMPLET MASTER UMS 188x146-150x160 (7209222225)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
68,29 zł
z 846 kompletów
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: Grajewo, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • długość spodni: długie
  • przeznaczenie: robocze
  • płeć: mężczyźni
  • rodzaj spodni: ogrodniczki

Opis

Ubranie ochronne typu Master w skład którego wchodzi bluza i spodnie ogrodniczki.

- 65% poliester, 35% bawełna

- gramatura 262 g/m2

BLUZA:

- zapinana na guziki, na frontowej stronie dwie kieszenie zapinane na rzep, mankiety przy rękawach zapinane na guzik.

- na dole bluzy gumka ściągająca, dzięki czemu bluza nie odstaje i zabezpiecza przed wiatrem

SPODNIE OGRODNICZKI:

- możliwość regulacji w pasie dzięki dodatkowym guzikom oraz w długości szelkami, które to dodatkowo mają w tylnej partii gumkę, dwie boczne kieszenie oraz jedną na nogawce.

- dwie kieszenie w górnej partii spodni, w tym jedna na suwak

WZROST X PAS X KLATKA

Gwarantujemy bezproblemową wymianę niewłaściwie dobranego rozmiaru.

NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE !

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Grajewo, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
8
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
8
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
15,68 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
18,50 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
8
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
8
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

EuroBHP.com HURTOWNIA BHP I PPOŻ
Wojska Polskiego 72/17 lok. 3
19-200 Grajewo
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?


Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć zakupione rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.


1.) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy poprzez:


- formularz Allegro.

- email: biuro@eurobhp.com (w temacie proszę wpisać (reklamacja – (nick lub nr. zamówienia)).

- pisemnej na adres Sprzedawcy, formularz reklamacji można znaleźć w meilu o wysyłce zamówienia.

- formularz sklepu internetowego http://eurobhp.com/reklamacja.html jako nr. zamówienia proszę wpisać nick z allegro lub nr. zamówienia który Państwo dostali w meilu o wysyłce.


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: * imię, nazwisko, adres, nick z allegro, adres email Kupującego, * datę zawarcia Umowy (zakupu) stanowiącej podstawę reklamacji, * przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, * wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


2.) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


3.) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


4.) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres email.

Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji i pewność zwrotów. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem. W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany kliknąć odstąpienie od umowy ze swojego konta allegro wyszukując produkt , który chce zwrócić. Następnie na swój koszt wysyłać towar na adres firmy.


Produkt powinien być zwrócony  w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Reklamacje przyjmowane są tylko i wyłącznie wraz z dowodem zakupu.  Pismo reklamacyjne prosimy załączyć do przesyłki.


Prosimy na zwracanej paczce napisać numer zamówienia lub nic z allegro z dopiskiem ZWROT !!

W przypadku uszkodzeń paczek, braków w zawartości, kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody i mają prawo Państwo żądać wydania prawidłowo wypełnionego dokumentu. Ważne aby: - prawidłowo zaznaczone było pole dotyczące widoczności uszkodzenia z zewnątrz - zaznaczona była obecność naklejek ostrzegawczych - zaznaczony był sposób zabezpieczenia zawartości w paczce - zaznaczony był rodzaj szkody (np. zamoczenie, rozdarcie, połamanie, stłuczenie, przedziurawienie). Proszę w obecności kuriera upewnić się, że zawartość paczki zgadza się z dokonanymi zakupami. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzą Państwo stan otrzymanej przesyłki. W przypadku stwierdzenia braku, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny a następnie przesłanie mailem na adres biuro@eurobhp.com stosownej informacji wraz ze skanem protokołu szkody. 


Wszystkie produkty oferowane przez nas są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.


WYMIANA TOWARU


W przypadku pomyłki w rozmiarze nie ma problemu z wymianą na inny rozmiar. Koszty wysyłki w kwocie 25zł ( przesyłka kurierska w dwie strony) ponosi kupujący. Wystarczy zgłosić ten fakt na adres biuro@eurobhp.com podając adres pod który mamy wysłać kuriera, aby odebrał towar. Towar należy starannie zapakować do środka dołączyć informację: Imię, Nazwisko, nick z allegro datę zakupu, telefon kontaktowy oraz rozmiar na jaki ma zostać wymieniony towar, adres do wysyłki i oczekiwać na kuriera. Nie ma potrzeby adresowania lub drukowania listu przewozowego, wystarczy ustnie przekazać kurierowi dokąd odsyłamy paczkę. Kwotę 25zł należy przelać na konto Millenium nr 34 1020 1332 0000 1502 0965 4718 w tytule wpisać ( wymiana opłata za kuriera oraz nick z allegro).


Wymiany można również dokonać osobiście.


EuroBHP.com Hurtownia BHP i PPOŻ

19-200 Grajewo, ul. Wojska Polskiego 72/17 lok.3


UWAGA !!

Nie odbieramy paczek za pobraniem !!!!

Prosimy na zwracanej paczce napisać numer zamówienia lub nic z allegro z dopiskiem ZWROT !! 


Ważne też, aby w środku była informacja od nadawcy oraz koniecznie  numer telefonu kontaktowego. Po otrzymaniu towaru kontaktujemy się z nadawcą i ustalamy wysyłkę wymienionego towaru.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

EuroBHP Hurtownia BHP i PPOŻ
Wojska Polskiego 72/12 lok.3
19-200 Grajewo

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Jak zgłaszać reklamację?


Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć zakupione rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.


1.) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy poprzez:

- formularz Allegro.

- email: biuro@eurobhp.com (w temacie proszę wpisać (reklamacja – (nick lub nr. zamówienia)).

- pisemnej na adres Sprzedawcy, formularz reklamacji można znaleźć w meilu o wysyłce zamówienia.

- formularz sklepu internetowego http://eurobhp.com/reklamacja.html jako nr. zamówienia proszę wpisać nick z allegro lub nr. zamówienia który Państwo dostali w meilu o wysyłce.


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: * imię, nazwisko, adres, nick z allegro, adres email Kupującego, * datę zawarcia Umowy (zakupu) stanowiącej podstawę reklamacji, * przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, * wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


2.) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


3.) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


4.) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres email.

Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji i pewność zwrotów. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem. W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany kliknąć odstąpienie od umowy ze swojego konta allegro wyszukując produkt , który chce zwrócić. Następnie na swój koszt wysyłać towar na adres firmy.


Produkt powinien być zwrócony  w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Reklamacje przyjmowane są tylko i wyłącznie wraz z dowodem zakupu.  Pismo reklamacyjne prosimy załączyć do przesyłki.


Prosimy na zwracanej paczce napisać numer zamówienia lub nic z allegro z dopiskiem ZWROT !!


W przypadku uszkodzeń paczek, braków w zawartości, kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody i mają prawo Państwo żądać wydania prawidłowo wypełnionego dokumentu. Ważne aby: - prawidłowo zaznaczone było pole dotyczące widoczności uszkodzenia z zewnątrz - zaznaczona była obecność naklejek ostrzegawczych - zaznaczony był sposób zabezpieczenia zawartości w paczce - zaznaczony był rodzaj szkody (np. zamoczenie, rozdarcie, połamanie, stłuczenie, przedziurawienie). Proszę w obecności kuriera upewnić się, że zawartość paczki zgadza się z dokonanymi zakupami. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzą Państwo stan otrzymanej przesyłki. W przypadku stwierdzenia braku, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny a następnie przesłanie mailem na adres biuro@eurobhp.com stosownej informacji wraz ze skanem protokołu szkody. 


Wszystkie produkty oferowane przez nas są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.


WYMIANA TOWARU

W przypadku pomyłki w rozmiarze nie ma problemu z wymianą na inny rozmiar. Koszty wysyłki w kwocie 25zł ( przesyłka kurierska w dwie strony) ponosi kupujący. Wystarczy zgłosić ten fakt na adres biuro@eurobhp.com podając adres pod który mamy wysłać kuriera, aby odebrał towar. Towar należy starannie zapakować do środka dołączyć informację: Imię, Nazwisko, nick z allegro datę zakupu, telefon kontaktowy oraz rozmiar na jaki ma zostać wymieniony towar, adres do wysyłki i oczekiwać na kuriera. Nie ma potrzeby adresowania lub drukowania listu przewozowego, wystarczy ustnie przekazać kurierowi dokąd odsyłamy paczkę. Kwotę 25zł należy przelać na konto Millenium nr 34 1020 1332 0000 1502 0965 4718 w tytule wpisać ( wymiana opłata za kuriera oraz nick z allegro).


Wymiany można również dokonać osobiście.


EuroBHP.com Hurtownia BHP i PPOŻ

19-200 Grajewo, ul. Wojska Polskiego 72/17 lok.3


UWAGA !!

Nie odbieramy paczek za pobraniem !!!!

Prosimy na zwracanej paczce napisać numer zamówienia lub nic z allegro z dopiskiem ZWROT !! 


Ważne też, aby w środku była informacja od nadawcy oraz koniecznie  numer telefonu kontaktowego. Po otrzymaniu towaru kontaktujemy się z nadawcą i ustalamy wysyłkę wymienionego towaru.

O sprzedającym
baginskibhp
98,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

246

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Piotr Bagiński
Piotr Bagiński PHU Orchidea
Południe 14/15
19-200 Grajewo
REGON: 200418207
NIP: 719-151-26-30

Kontakt

Pozostałe informacje

email: baginskibhp@wp.pl baginskibhp@wp.pl
telefon: 505696667 infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
Wyświetlenia:3
Numer oferty:7209222225
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry

Na czasie