U4100A4 Bluza z kapturem UNDERWORLD roz.XXL nowość (6948207155)

zakończona
119,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
Zakupy od 200 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Tychy, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: XXL
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt męski
  • kolor: odcienie czerwieni
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał dominujący: bawełna
  • rękaw: długi rękaw
  • zapięcie: zamek
  • liczba kieszeni: 2
  • rodzaj: rozpinane, z kapturem

opis

UNDERWORLD
Nowa rewelacyjna bluza marki Underworld.

Rozpinana bluza z kapturem marki Underworld
jest wykonana z miłego w dotyku materiału (bawełna z dodatkiem poliestru).

To modny klasyk z kilkoma niebanalnymi detalami - gruby, biały sznur przy kapturze, oryginalna, czarna tasiemka przy karku czy gumka z logo marki na suwaku
dodają jej charakteru.

MATERIAŁ: 65% bawełna, 35% poliester

KOLOR: CZERWONY

TABELA ROZMIARÓW

Rozmiar M L XL XXL
Długość bluzy 67 70 72 74
Szerokość pod pachami 52 55 58 59
Długość rękawa od szwu na ramieniu 68 71 72 73
Długość rękawa od pachy 57 59 60 61
(wymiary przedmiotu mierzonego na płasko w centymetrach z tolerancją +/- 2cm)

Na tej aukcji dostępny jest rozmiar:
XXL

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Dlaczego warto kupować na naszych aukcjach:
Regulamin aukcji
Dostawa i płatność
od 8,50 zł

Lokalizacja: Tychy, Polska

Wysyłka

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
999
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
999
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Czechy
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Irlandia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Rosja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Słowacja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Szwecja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Holandia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Litwa
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Białoruś
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Norwegia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Ukraina
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Włochy
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Francja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Belgia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Dania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Hiszpania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Austria
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy
Dodatkowe informacje

Standardowa gwarancja

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FHU MEDIA-PROJEKT
Albatrosów 17
43-100 Tychy
Dodatkowe informacje

Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza  odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych  (rękojmia).


Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach  określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).


W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona  przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że  istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.


Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  •  złożyć oświadczenie o  odstąpieniu od umowy;

chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.


Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy  żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową  w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a  także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.


Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.


Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • żądać usunięcia wady.

Sprzedający  jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w  rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.


Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli  doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany  przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.


Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a  jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania  dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i  niebezpieczeństwo Sprzedającego.


Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający.


Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie  wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.


Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

  • oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
  • oświadczenia o odstąpieniu od  umowy;
  • żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • żądania usunięcia wady.

W  przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.


Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed  upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.


Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na  wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FHU MEDIA-PROJEKT
Albatrosów 17
43-100 Tychy

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.


Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem http://morillo.pl/pdf/formularz_odstapienia.pdf lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.


Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.


Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.


Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

O sprzedającym
morillo_pl
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1407

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48 733 226 378
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Naszym celem jest zaoferowanie najwyższej jakości, unikatowej i oryginalnej odzieży. Nie znajdziecie jej w żadnym innym sklepie w galeriach handlowych itp.

Chcemy, żeby oferowana przez nas odzież w szczególności koszulki, bluzy były alternatywą do tego co znaleźć można w "sieciówkach". Prezentujemy odzież, która w dużej mierze jest stworzona przez pasjonatów mody.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasz oferta była jak najbardziej atrakcyjna. Poszukujemy produktów, w których będziecie się czuli niezależni i nie będziecie szufladkowani do klientów tej czy innej sieciówki a jednocześnie spełniających wymogi najnowszych trendów w modzie niszowej i wyznaczającej kierunki.

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce takich marek jak Underworld i Oldschool. 

Pozostałe informacje

Odpowiedzi na często zadawane pytania:

  • Czy można wymienić lub zwrócić zakupiony towar jeśli rozmiar nie będzie pasował?

Można zwrócić/wymienić towar w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

  •  Czy towar do wymiany, zwrotu, reklamacji można odesłać na koszt sprzedającego? 

Nie, nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Dopiero po rozpatrzeniu reklamacji możemy zwrócić koszta przesyłki lub artykułów klientowi.

  • Jeżeli dokonuje zwrotu towaru w jaki sposób zostaną zwrócone mi pieniądze?

Pieniądze za towar zwracamy na konto bankowe, którego numer kupujący powinien podać w formularzu zwrotu lub przesłać mailem.

  • Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego - zajmujemy się jedynie sprzedażą wysyłkową.

  • Ile wynosi koszt wysyłki?

Koszt wysyłki za pobraniem wynosi 20zl, po wpłacie na konto 15zl. Przy zamówieniu za kwotę większą niż 200zł, przesyłka jest gratis.

  • Co należy wpisać w tytule przelewu?

W tytule przelewu należy koniecznie wpisać login z allegro i nr aukcji.

  • Co zrobić jeżeli zamówiony towar nie przyszedł w ciągu 7 dni od daty wysłania?

Należy skontaktować się z nami. Po 7 dniach od daty wysłania możemy złożyć reklamację w firmie Pocztex.