u-Dimension GŁOŚNIKI Fiat Stilo Bravo Croma zestaw (6482031955)

10 dni do końca
cena kup teraz
349,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
Zakupy powyżej 999 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]

uDimension El comp 6 (system) + ŚRUBY I WKRĘTY + ZRS-AG-00 + DYSTANSE MDF-D.35

NAJNOWSZY PEŁNOZAKRESOWY SYSTEM AUDIO

ELEMENT EL COMP-6

JAPOŃSKIEGO PRODUCENTA - u-Dimension

Zastosowanie:

Opis głośników:

Najnowszy odseparowany zestaw dwudrożny z oddzielnym głośnikiem basowym, tweeterem i dobrą zwrotnicą z kondensatorami MKT i cewkami powietrznymi japońskiej firmy u-Dimension z podstawowej serii Element. Warto poczytać fora car-audio gdzie miłośnicy dobrego brzmienia rekomendują zakup zupełnie nieznanych z marketów głośników, które za te same pieniądze oferują zupełnie inną nieporównywalnie lepszą jakość, wykonane są z lepszych komponentów, brzmią zdecydowanie lepiej. Jedną z takich rekomendowanych firm jest u-Dimension. Japoński producent doskonałych komponentów audio, głośników, wzmacniaczy, subwooferów w cenie od kilkuset do kilku tysięcy zł. Na tej aukcji oferujemy głośniki z serii Element.

Dlaczego warto kupić ten zestaw.

Żeby mieć jakiś punkt odniesienia porównam ten zestaw do najbardziej popularnego i najczęściej kupowanego (sprzedawanego również przeze mnie) w Polsce zestawu Hertz DSK-165. Są 4 powody: lepszy woofer basowy, lepsza zwrotnica, dużo lepszy tweeter wysokotonowy, ta sama cena. Jakość wykonania jest również wzorcowa, użyte materiały dobre. System gra czysto, głośno i wyraźnie pod samym radiem. Spokojnie można nim nagłośnić każdy samochód. Głośnik niskotonowy z membraną z polipropylenu na miękkim gumowym zawieszeniu nawet trzymamy w ręku bez zabudowy gra bardzo głośno i z dobrym basem. Zamontowany do drzwi potrafi zagrać niskim miękkim basem. Uzupełnia go elektrodynamiczna jedwabna kopułka z magnesem neodymowym. W porównaniu do mylarowych kopułek Hertza czy Magnata to jakościowa przepaść. Na zwrotnicy też nikt nie zaoszczędził. Porządne szybkie kondensatory MKT, cewki powietrzne bez obawy nasycenia nasycenia rdzenia, to wszystko szczegóły ale wszystkie razem tworzą przemyślany zestaw który gra a nie buczy. Hertz, JBL, Magnat też takie robią ale nie za takie pieniądze. Polecam wszystkim miłośnikom dobrego markowego brzmienia. Kupicie tutaj system za który w markecie trzeba wydać ok 500zł.

Dane techniczne:

Wymiary:

średnica kosza woofera: 165mm

średnica otworu montażowego: 142mm

głębokość montażu woofera: 60mm (58mm po zdjęciu gumowej osłony magnesu)

średnica cewki woofera: 25mm

średnica kopułki tweetera: 25mm

Parametry elektryczne:

impedancja: 4 ohm

moc RMS: 60W

moc maksymalna: 120W

pasmo przenoszenia: 60-22000Hz

skuteczność: 90dB (1W/1m)

częstotliwość podziału: 4500Hz (6/6dB/okt.)

głębokość montażu 60mm

(ok. 58mm bez gumowej osłony magnesu)

W skład zestawu wchodzi:

2 x głośnik średnio-nisko-tonowy

2 x głośnik wysoko-tonowy + akcesoria do montażu

2 x zwrotnica

2 x maskownica

2 x dystans pokazany na zdjęciu

2 x uniwersalna redukcja do kostek głosnikowych w drzwiach pokazana na zdjęciu

1 x zestaw śrub i wkrętów

1 x pudełko

1 x gwarancja 24-mce + paragon fiskalny lub Fvat na życzenie

2 x dystans do zamontowania głośników w fabryczne miejsce w waszym samochodzie

2 x redukcja do fabrycznej instalacji głośnikowej w drzwiach pokazana na zdjęciu

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u GLOSNIKI_LODZ za co najmniej 999 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka24 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczka48 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 42 7121915
    Dział sprzedaży czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
  • glosniki.lodz@gmail.com
    Odpisujemy na emaile od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 maksymalnie do 24H.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć firmie Perfect stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: GLOSNIKI.LODZ@GMAIL.COM Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: http://audiocar.home.pl/FOTO/sklep/formularz_zwrotu.pdf (powyższy adres należy skopiować i wkleić w miejsce adresu w przeglądarce) Przesyłkę należy nadać na adres: PERFECT 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal nr 10 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Odesłany przedmiot musi być kompletny, w fabrycznym nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów montażu i używania. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli firma Perfect wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi firma Perfect nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie firma Perfect nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 3. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w firmie Perfect są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez firmę Perfect. będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodz. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5 UWAGA-WAŻNE Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zakupy dokonane w naszym sklepie na fakturę VAT w celu dalszej odsprzedaży lub odliczenia podatku Vat nie są sprzedażą konsumencką. Dla przedmiotów zakupionych na FAKTURĘ VAT - NIE MA ZWROTÓW KONSUMENCKICH i korekt faktur sprzedaży.

reklamacje

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku kiedy sprzedający nie otrzymał pisemnej gwarancji, gwarancja realizowana jest przez firmę Perfect na podstawie paragonu. W przypadku kiedy gwarantem jest firma Perfect kupujący winien odesłać reklamowany produkt na adres sklepu lub dostarczyć go osobiście Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt firmy Perfect. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Firma Perfect odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas nieumiejętnego montażu lub niewłaściwego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu). W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Perfect. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Perfect niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez firmę Perfect albo firma Perfect nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Firma Perfect rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Perfect nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu (kiedy reklamacja została uznana za zasadną), koszty dostawy ponosi firma Perfect. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy gwarantem jest firma Perfect (brak innej gwarancji), produkt należy odesłać na adres sklepu Perfect: PERFECT 91-174 Łódź, ul. Romanowska 55F lokal nr 10

pozostałe informacje

Poza obowiązującymi przepisami wynikającymi z Ustaw i różnych przepisów itd. najważniejszą dla nas zasadą jest dobro klienta oraz zdrowy rozsądek. Dlatego jeżeli coś pójdzie nie tak zawsze lepiej się dogadać niż się pokłócić. Prosimy o tym pamiętać i kontaktować się z nami zarówno przed zakupem jak i po zakupie.