TV SAMSUNG UE40H6400 /079895/ (6541382127)

zakończona
203,50 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 39,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 44,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]

TOWAR WYPRZEDAŻOWY

OPIS STANU SPRZĘTU NA DOLE STRONY

Kontakt

Formy płatności

Pobranie - przy odbiorze paczki
(kurier)
Przelew - przedpłata
Płatność gotówką
w Punkcie odbioru
PayU

Koszty dostawy

Wyróżnienia

Złoty Laur Konsumenta
Jakość Obsługi 2010
Słucham swoich klientów
Słucham swoich klientów

Nasze dane

WNEO24-PL
Al. Armii Krajowej 62
50-541 Wrocław
Godziny otwarcia:
Pn - Pt: 10.00-18.00

NIP: 895-10-09-163
REGON: 930716951
Numer rachunku bankowego:
18 1240 6814 1111 0000 4939 2030

Partnerzy

SAMSUNG UE40H6400

  • Rodzaj: LED
  • Klasa energetyczna: A+
  • Wielkość ekranu [cal]: 40
  • Standard HD: FullHD
  • Obsługa 3D: Tak
  • Konwerter 2D do 3D: Tak
  • Indeks płynności obrazu [Hz]: 400
  • SmartTV: Tak
  • AllShare/DLNA: Tak
  • PVR Ready: Tak
  • HDMI [szt.]: 4
  • WiFi: Tak

Główne cechy

Specyfikacja ogólna modelu

Ogólne

Nowa linia: 2014
Rodzaj: LED
Wymiary (SxWxG) z podstawą: 91.76 x 59.84 x 26.69
Wymiary (SxWxG) bez podstawy: 91.76 x 53.54 x 4.93
Waga zestawu z podstawą: 9.4
Waga zestawu bez podstawy: 8.2
Klasa energetyczna: A+
Pobór mocy (włączony / stand by): 51/0.3

Parametry techniczne

Wielkość ekranu [cal]: 40
Rozdzielczość obrazu [px]: 1920 x 1080
Standard HD: FullHD
Napięcie zasilania: 220 - 240 V
Obsługa 3D: Tak
Konwerter 2D do 3D: Tak
Format obrazu: 16:9
Tuner DVB-C: Tak
Tuner DVB-T: Tak
Indeks płynności obrazu [Hz]: 400
Technologie obrazu: Digital Noise Filter, Wide Color Enhancer Plus,
Technologie dźwięku: Dolby MS10, głośniki Down Firing - Full Range, DTS Studio Sound, DTS Premium Audio 5.1, Dźwięk 3D, Automatyczne dostosowywanie głośności
Inne technologie: Search All, Social TV, Skype, Przeglądarka internetowa, AllShare, WiFi Direct, PVR Ready, Wbudowane WiFi, Samsung Smart View
Moc głośników [W]: 2 x 10
Możliwość montażu na ścianie: Tak
VESA: Tak

Funkcje

SmartTV: Tak
AllShare/DLNA: Tak
PVR Ready: Tak
Polskie menu: Tak
PIP: Tak (1 tuner)
Timer: Tak
Możliwość odtwarzania filmów z USB: Tak
Automatyczne strojenie: Tak
Telegazeta: Tak
Pamięć telegazety: 1000
Oszczędzanie energii: Eco Sensor

Złącza

HDMI [szt.]: 4
S-Video: Nie
USB: Tak
Gniazdo CI: Tak
Ethernet: Tak
WiFi: Tak
Component Video: Tak
Kompozytowe (AV): Tak
Bluetooth: Nie
Optyczne audio: Tak
EUR [szt.]: 1

Galeria

OPIS STANU SPRZĘTU

TOWAR NIEPEŁNOWARTOŚCIOWY

Nowy, uszkodzona mechanicznie matryca. Brak gwarancji.
ZAWSZE WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT
NASI KLIENCI MOGĄ ZAWSZE LICZYĆ NA FACHOWĄ PORADĘ

Certyfikat Trusted Shops

W lipcu 2011 r. sklep WNEO24-PL otrzymał certyfikat Trusted Shops - wyróżnienie przypadające w udziale wyłącznie sprzedawcom gwarantującym absolutnie bezpieczne zakupy w Internecie.
Cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy docenieni za najwyższą jakość obsługi.

Odbiór osobisty!

Bardzo prosimy o kontakt mailowy ( wallegro@neo24.pl) w celu usprawnienia odbioru wylicytowanego sprzętu. W odpowiedzi zostaną Państwo poinformowani, w której lokalizacji oraz kiedy można zgłośić się po wylicytowany przedmiot. Odbiór osobisty towaru jest możliwy w przeciągu 7 dni od daty wygrania aukcji.

Formy płatności

Pobranie - przy odbiorze paczki
(kurier)
Przelew - przedpłata
Płatność gotówką
w Punkcie odbioru
PayU

Koszty dostawy

Zasady wyprzedaży:

  • Produkt dostępny jest od ręki - płatność gotówką / przelewem / PayU / za pobraniem.
  • W wyjątkowych sytuacjach (niedostępność towaru lub jego uszkodzenie) Sprzedawca może odwołać wygraną aukcję i odmówić zawarcia transakcji.
  • Odbiór wylicytowanego produktu winien nastąpić w ciągu 7 dni od dnia wylicytowania towaru.
  • Złożone oferty są wiążące.
  • Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany, odpowiedzialność Sprzedowacy z tytułu niezgodności towaru z umową wynosi 1 rok.
  • Nie łączymy paczek, za każdy zakupiony towar kosz transportu liczony jest osobno.
Wysyłka - jak to robimy?
WYSYŁKA (tylko kurierska) !!!
Jeżeli są Państwo zdecydowani na wysyłkę kurierem, bardzo prosimy o wypełnienie "Formularza opcji dostawy" wraz z informacją o danych do rachunku (ZAWSZE wystawiamy fakturę VAT) i danymi do wysyłki. Polecamy wybór płatności PayU, które znacząco przyspieszają realizację zamówienia.
UWAGA !
Nie ma możliwości łączenia przesyłek oraz kosztów transportu. Każda aukcja jest traktowana jako osobne zamówienie.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 18 1240 6814 1111 0000 4939 2030
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 39,00 zł
kolejna sztuka: 39,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 44,00 zł
kolejna sztuka: 44,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
użytkownik
cena
C...8
203,50 zł wtorek 4 października, 21:26:26
j...3
201,00 zł niedziela 16 października, 09:06:02
C...9
160,00 zł niedziela 9 października, 16:39:56
K...g
155,00 zł środa 5 października, 16:55:51

dane sprzedawcy

Outlet sklepu NEONET, prowadzony przez NEONET S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Nyskiej 48a, 50-505 Wrocław, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000218498, NIP: 895-00-21-311, REGON: 930310841 (dalej również jako "Sprzedający"), prowadzi sprzedaż detaliczną towarów, za pośrednictwem portalu aukcyjnego Allegro. Klienci mogą kontaktować się ze Sprzedającym korespondencyjnie pod adresem: NEONET S.A. ul. Nyska 48A, 50-505 Wrocław lub pod adresem poczty elektronicznej: wallegro@neonet.pl

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
NEONET S.A Dział Reklamacji - Prologis Wro V hala DC2 NEONET
Ryszarda Chomicza 11-13A
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
Polska
 
DROGI KLIENCIE: Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie. Możesz to zrobić na kilka sposobów: JAK ZŁOŻYĆ OŚWIADCZENIE? Możesz to zrobić na kilka sposobów: - Wysyłając oświadczenie drogą pocztową na adres: NEONET S.A Dział Reklamacji, ul. Ryszarda Chomicza 11 13A Prologis Wro V hala DC2 NEONET 55-080 Nowa Wieś Wrocławska. Wzór formularza znajdziesz pod linkiem: https://cdn.neonet.pl/images24/Reklamacje/Wzor_formularza_odstapienia_od_umowy_neonet.pdf#_gaϑ.149002096.791415651.1442471983 - Wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@neonet.pl - Wypełniając poniższy formularz https://www.neonet.pl/neonet/rma/index/type/termination Jeżeli zdecydujesz się na złożenie oświadczenia drogą elektroniczną, poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia niezwłocznie po jego otrzymaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej. ZWROT ŚRODKÓW W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym koszty dostawy) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o Twojej decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie, chyba, że jednoznacznie wyrazisz zgodę na alternatywną formę dokonania zwrotu. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat z tytułu otrzymania środków. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. ZWROT TOWARU Zwracany towar należy odesłać lub przekazać na adres NEONET S.A Dział Reklamacji, ul. Ryszarda Chomicza 11 13A Prologis Wro V hala DC2 NEONET 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślesz towar przed upływem 14 dni. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą w zwykły sposób zostać odesłane pocztą, koszty zwrotu szacowane są na kwoty wyszczególnione poniżej: Objętość towaru (z opakowaniem) od do Szacunkowy koszt zwrotu 0m 0,2 < 30 kg 19,00 zł 0m 0,2m > 30 kg 30,00 zł 0,21m 0,4m 50,00 zł 0,41m 0,6m 60,00 zł 0,61m 0,8m 70,00 zł 0,81m 1m 80,00 zł 1,01m 1,2m 100,00 zł 1,21m 1,5m 120,00 zł 1,51m 1,65m 130,00 zł 1,66m 1,8m 135,00 zł 1,81m 1,95m 140,00 zł 1,96m 2,1m 145,00 zł 2,11m 2,25m 150,00 zł (Wartości podane w metrach sześciennych) BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 – 13 ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Sprzedający dołoży wszelkich starań aby stan faktyczny towarów prezentowanych na aukcjach allegro pokrywały się z opisem niepełnowartościowości oraz z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego.

reklamacje

REKLAMACJE Dział Reklamacji znajduje się przy: NEONET S.A. ul. Ryszarda Chomicza 11-13A 55-080 Nowa Wieś Wrocławska Prologis Wrocław Park V hala DC2 Reklamacje można zgłaszać osobiście pod wskazanym adresem, mailowo pod adresem poczty elektronicznej: reklamacje@neonet.pl lub wypełniając formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem: https://www.neonet.pl/neonet/rma Możliwe są następujące tryby reklamacji: „Gwarancja” Jest to tryb reklamacji oferowany przez gwarantów, czyli producentów i dystrybutorów, którzy udzielili zapewnienia co do jakości sprzedanej rzeczy (gwarancji). Tryb ten może polegać na dokonaniu naprawy towaru przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie towaru lub zapewnieniu przez gwaranta innych usług. Sposób kontaktu z serwisem gwaranta określony jest w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie internetowej gwaranta. Jest to bardzo szybki tryb reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny towar. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru, o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Żeby zrealizować uprawnienia z gwarancji, nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji niesprawnego towaru za pośrednictwem sprzedawcy. „Gwarancja za pośrednictwem Sprzedawcy” Jeżeli skorzystacie Państwo z pośrednictwa NEONET S.A. w złożeniu reklamacji do gwaranta, to może znacząco wydłużyć się czas realizacji reklamacji (nawet do kilku tygodni), gdyż firma NEONET S.A jest w tym trybie jedynie pośrednikiem, który przekaże sprzęt do autoryzowanego serwisu producenta lub dystrybutora. „Niezgodność towaru z umową” Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEONET S.A. jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla konsumentów, z którymi umowy została zawarte przed dniem 25.12.2014 r. (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r. konsument może kierować wobec sprzedawcy roszczenia z rękojmi za wady). Tryb ten jest regulowany przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli konsument, z powodu niemożliwości lub nadmiernych kosztów, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Konsument traci uprawnienia, o których mowa powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni. „Rękojmia za wady” Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEONET S.A. jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych oraz (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r.) także dla konsumentów. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki.Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi za wady reguluje Kodeks Cywilny. Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni. "Sądowe i pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń" W przypadku, gdy kupujący nie zgadza się z decyzją sprzedawcy o odmowie uwzględnienia reklamacji, kupujący może skierować sprawę pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego. Jeżeli kupujący jest konsumentem i chce rozwiązać spór ze sprzedawca bez kierowania sprawy do sądu powszechnego, to może skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tj. zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego (dalej jako „sąd polubowny”) działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, składając odpowiedni wniosek (tj. wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji albo wniosek o rozpoznanie sprawy przez sąd polubowny). Formularze wniosków, o którym mowa powyżej, są dostępne w sekretariacie każdego sądu polubownego oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Ponadto Kupujący będący konsumentem, chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: //ec.europa.eu/consumers/odr/. Skorzystanie z alternatywnych metod rozstrzygania sporów jest możliwe tylko i wyłącznie, gdy obie strony wyrażą zgodę na rozstrzygnięcie sporu w tym postępowaniu. Rozwiązanie sporu w drodze mediacji ma charakter dobrowolny i nie podlega egzekucji administracyjnej ani sądowej; nie służy od niego odwołanie. Skorzystanie z mediacji nie wyłącza możliwości wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego lub skierowania sprawy do sądu polubownego. Wyrok sądu polubownego lub ugoda przed nim zawarta mają moc prawną na równi z wyrokiem sądu powszechnego lub ugodą zawartą przed sądem powszechny po ich uznaniu przez sąd powszechny albo po stwierdzeniu przez sąd powszechny ich wykonalności. Kupujący, będący konsumentem, ma również prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub może zasięgnąć informacji u właściwej miejscowo Federacji Konsumentów.