TV LED SAMSUNG UE55KU6000 4K,SMART TV,1300PQI (6541810602)

zakończona
3 349,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Gliwice
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • podświetlenie LED: tak
  • 3D: nie
  • rozdzielczość: 4K UHD
  • zakrzywiony ekran (Curved): nie
  • smart TV: smart TV
  • format ekranu: 16:9
  • przekątna ekranu (cale): 55.00

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Telefon:

783 294 466

E-mail:

217gliwice@mycenter.­pl

Odbiór osobisty

Bezpłatny odbiór osobisty
w naszym sklepie po uprzednim
kontakcie ze sprzedawcą

Adres sklepu:
Gliwice - Sklep
ul. Żwirki i Wigury 66, 44-122 Gliwice

Godziny otwarcia:
Pn-Pt: 9.00-17.00, Soboty: 9.00-13.00

Formy płatności
Gotówka - przy odbiorze
Przelew - przedpłata
PayU
przelew lub raty
Raty
Dane do wpłaty

Numer konta:
46 1050 1230 1000 0023 5617 6400
AGD Market Sp. z o.o.
ul. Kopalniana 32, 41-807 Zabrze

Konto: ING Bank Śląski S.A.

Telewizor SAMSUNG UE55KU6000

    • Typ telewizora: Telewizor LED
    • Format HD: Ultra HD (4K)
    • Obraz 3D: Nie
    • Zakrzywiony ekran: Nie
    • Smart TV: Tak
    • Klasa efektywności energetycznej: A
    • Przekątna ekranu [cal]: 55
  • ID1
Specyfikacja

Dane ogólne

Typ telewizora Telewizor LED

Funkcje produktu

Menu ekranowe w języku polskim Tak
Telegazeta Tak
Tuner TV DVB-C - cyfrowy kablowy, analogowy, DVB-T (MPEG-4) - cyfrowy naziemny
Możliwość sterowania tabletem lub smartfonem Tak
Możliwość sterowania za pomocą klawiatury i myszki USB Nie
Funkcje dodatkowe Digital EPG, PIP - obraz w obrazie, PVR - nagrywanie poprzez USB, TimeShift, USB - zdjęcia, muzyka, film
Certyfikaty dźwięku i obrazu Brak danych

Akcesoria i wyposażenie

Wyposażenie standardowe Instrukcja obsługi, pilot, Podstawa

Obraz

Format ekranu 16:9
Format HD Ultra HD (4K)
Obraz 3D Nie
Zakrzywiony ekran Nie
Technologia odświeżania obrazu Picture Quality Index 1300
Technologie poprawy obrazu Auto Motion Plus, HDR Pro, UHD UpScaling

Dźwięk

System dźwięku Stereo
Dźwięk przestrzenny Tak
Moc głośników 2 x 10W
Subwoofer Nie
Funkcje korekcji dźwięku Tak
Regulacja tonów wysokich / niskich Tak
Technologie poprawy dźwięku Dolby Digital Plus, DTS 2.0

Wsparcie

Gwarancja producenta 24 miesiące
Kontakt z serwisem Samsung, baza serwisowa - http://www.samsung.c­om/pl/support/servic­elocation/

Komunikacja sieciowa i multimedia

Smart TV Tak
WiFi Tak
DLNA Tak
HbbTV Tak
Przeglądarka internetowa Tak
Nagrywanie przez USB Tak
Dodatkowe funkcje komunikacji Wi-Fi Direct

Wejścia i wyjścia

Złącze LAN (RJ-45) Tak
Złącze komponentowe (Cinch) Nie
Złącze PC (VGA) Nie
Cyfrowe złącze optyczne Tak
Cyfrowe złącze koaksjalne Nie
Złącze CI (Common Interface) Tak
Wyjście słuchawkowe Nie

Efektywność energetyczna

Roczne zużycie energii [kWh] 154
Zużycie energii w trybie czuwania [W] 0.3
Klasa efektywności energetycznej A
Przekątna ekranu [cal] 55
Przekątna ekranu [cm] 138
Rozdzielczość ekranu 3840 x 2160 pikseli
Zużycie energii w trybie włączenia [W] 111
Rodzaj zasilania 230V, 50-60Hz

Dane fizyczne

Kolor Czarny
Wysokość z podstawą [mm] 787.7
Szerokość z podstawą [mm] 1242.6
Głębokość z podstawą [mm] 310.5
Waga z podstawą [kg] 16
Wysokość bez podstawy [mm] 718.4
Szerokość bez podstawy [mm] 1242.6
Głębokość bez podstawy [mm] 63.2
Waga bez podstawy [kg] 15
Standard VESA 400 x 400
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Adres sklepu: Salon MyCenter ul. Żwirki i Wigury 66 44-122 Gliwice

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MyCenter Gliwice
Żwirki i Wigury 66
44-100 Gliwice
Polska
 
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 217gliwice@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: ul. Żwirki i Wigury 66, 44-122 Gliwice. 4. Sklep MyCenter w Gliwicach niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Gliwicach niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Gliwicach, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: ul. Żwirki i Wigury 66, 44-122 Gliwice. 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Gliwicach w stanie nie zniszczonym. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Sklep MyCenter w Gliwicach, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Gliwicach dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Jeżeli Sklep MyCenter w Gliwicach nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 12. Sklep MyCenter w Gliwicach nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

reklamacje

1. Sklep MyCenter w Gliwicach ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep MyCenter w Gliwicach posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MyCenter w Gliwicach niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: 217gliwice@mycenter.pl, pod adresem pocztowym ul. Żwirki i Wigury 66, 44-122 Gliwice lub telefonicznie pod nr telefonu 32 230 44 78. . 9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu MyCenter w Gliwicach. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MyCenter w Gliwicach nie ponosi odpowiedzialności.