TV LED Hitachi 32HB6T41 SmartTV F.Vat 23% (6999650037)

zakończona
899,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 26,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 36,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • podświetlenie LED: tak
  • smart TV: smart TV
  • technologia 3D: nie
  • waga (z opakowaniem): 8 [kg]
  • przekątna ekranu (cale): 32
  • złącza: euro, HDMI, USB, złącze Ethernet (LAN)

opis

TV LED HITACHI 32HB6T41 SmartTV Lan MPGE4.

FABRYCZNIE NOWY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY.

GWARANCJA PRODUCENTA 24 MIESIĄCE.

WYSTAWIAM PARAGON LUB F.VAT 23%.

Cienki, stylowy telewizor LED z wbudowanym tunerem DVB-T/C do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej z dekoderem HVEC (H.265), z multimedialnymi złączami USB, SmartTVue

  • 32” LED HD TV (Direct-LED)
  • dekoder HVEC (H.265)
  • 400 BPI (System Best Picture Rate)
  • SMART TV (LAN RJ45)
  • dlna 1.5
  • CI+
  • 3x HDMI
  • 1x SCART
  • przewodnik programowy (EPG)
  • 1x multimedialne USB
  • nagrywanie programów PVR
  • dźwięk: 2x 6W z DTS HD
  • standard VESA
  • klasa energetyczna: A+
  • tryb hotelowy
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 26,00 zł

Lokalizacja: Szczecin, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
26,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
36,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 Gwarancja udzielana jest przez producenta lub dystrybutora towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem. W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji konsument powinien zwrócić się bezpośrednio do gwaranta. Aby ułatwić możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, sprzedawca może pośredniczyć pomiędzy konsumentem, a gwarantem. W związku z powyższym w przypadku towarów objętych gwarancją, kupionych od Audio-Fan 09, można - zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem - skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej ze sprzedającym. W przypadku skorzystania z pośrednictwa sprzedawca zobowiązuje się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania towaru. Towar należy przesyłać na adres zawarty w dowodzie zakupu. Rozpatrywanie  roszczeń z tytułu gwarancji odbywać się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu towaru od gwaranta sprzedawca niezwłocznie poinformuje konsumenta o odebraniu towaru i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześle towar na wskazany przez konsumenta adres. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Audio-Fan 09 Marek Kusa
Modra 102a
71-220 Szczecin
Dodatkowe informacje

  

6 Procedura reklamacyjna

1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkt bez wad, w stanie kompletnym. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zakupionego Produktu przechodzi na Kupującego będącego Konsumentem z chwilą jego wydania Kupującemu. W przypadku Kupującego niebędącego Konsumentem – z chwilą, gdy Sprzedawca powierzył Produkty przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju.

2. W przypadku stwierdzenia wady Produktu Kupujący będący Konsumentem może złożyć reklamację z tytułu rękojmi albo gwarancji (jeżeli została ona udzielona przez gwaranta; Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkt). Wybór podstawy reklamacji – rękojmi albo gwarancji – należy do Kupującego, przy czym Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Kupującego niebędącego Konsumentem.

3. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z pózn. zm.). 

4. Reklamacja z tytułu rękojmi powinna być dostarczona do Sprzedawcy (dane kontaktowe w § 1 ust. 1 Regulaminu) Dla usprawnienia procedury reklamacji, zaleca się zawarcie w niej:

a) danych reklamującego: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub/i adres e-mail, nazwę i datę nabycia Produktu;

b) dowodu zakupu Produktu;

c) rodzaju stwierdzonej wady;

d) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową poprzez jego naprawę albo wymianę na nowy, bądź oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy;

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny Produktu – w terminie 14 dni od wpływu reklamacji z tytułu rękojmi

6. W przypadku objęcia Produktu gwarancją (np. przez producenta lub importera Produktu) Kupujący może zgłosić reklamację z tytułu gwarancji:

a) bezpośrednio w zakładzie serwisowym autoryzowanym przez wystawce gwarancji - adresy serwisów dostępne są w karcie gwarancyjnej lub w dołączonej instrukcji produktu, ewentualnie na stronach internetowych producentów. Na życzenie Kupującego adres serwisu może ustalić również Sprzedawca 

b) za pośrednictwem Sprzedającego osobiście lub wysyłając produkt na adres podany na dowodzie zakupu.

Do reklamacji składanej z tytułu gwarancji Kupujący winien dołączyć ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (chyba, ze gwarant w inny sposób udostępnił Kupującemu gwarancję, np. poprzez rejestrację Produkt na stronie internetowej gwaranta). Warunki i zakres odpowiedzialności gwaranta oraz procedurę reklamacyjną z tytułu gwarancji reguluje dokument gwarancji.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Audio-Fan 09 Marek Kusa
Modra 102A
71-220 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Prawo do odstąpienia 

1. Kupujący będący Konsumentem może w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia Produktu odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone w dowolnej formie, byleby z jego treści jednoznacznie wynikała wola odstąpienia od zakupu Produktu. Oświadczenie powinno wskazywać: imię i nazwisko Kupującego, numer umowy/zamówienia, nazwę zwracanego Produktu oraz numer transakcji na Portalu Allegro. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie pisemnej również podpis osoby składającej oświadczenie.

3. Do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia, które stanowi załącznik do niniejszego regulaminu i zostaje dostarczone wraz z zakupionym Produktem.

4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane Sprzedawcy również pocztą tradycyjną lub mailem – na adresy Sprzedawcy.

5. W przypadku odstąpienia umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą, a Kupujący zobowiązany jest zwrócić Produkt niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia, na adres: ul. Modra 102a, 71-220 Szczecin. Koszty zwrotu Produktu ponosi Kupujący; Sprzedawca nie przyjmie przesyłki ze zwrotem Produktu nadanej za pobraniem lub na koszt odbiorcy.

Do przesyłki ze zwracanym Produktem powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że oświadczenie takie zostało nadane przez Konsumenta przed zwrotem. 

6. Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności związane z zakupem Produktu, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem otrzymania od Konsumenta zwracanego Produktu lub otrzymania dowodu potwierdzenia jego odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, tj. zwróci Konsumentowi poniesione przez niego koszty dostawy Produktu do wysokości najtańszego oferowanego przez siebie zwykłego sposobu jego dostarczenia. 

8. Zwrot płatności dokonany zostanie przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument udzieli wyraźnej zgody na inny sposób płatności, który nie będzie wiązał się jednak dla niego z ponoszeniem dodatkowych opłat.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

4) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
AudioFan09
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

431

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

email: AudioFan09@o2.pl
telefon: +48 502 238 393