TUSZ ORYGINAŁ CANON BC-05 KOLOR 0885A001 JÓZEFÓW (6541505386)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,99 zł
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: JÓZEFÓW (OTWOCK / WARSZAWA)
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • kolor: trójkolorowy

OFERUJEMY PAŃSTWU ORYGINALNY WKŁAD

CANON BC-05 KOLOR

TUSZ JEST FABRYCZNIE NOWY (ZAPLOMBOWANY)

NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

Idealny wybór, znakomita jakość materiałów eksploatacyjnych firmy Canon. Są niezawodne. To znakomita technologia do zaskakujacych rezultatow.

WKŁAD JEST KOMPATYBILNY Z DRUKARKAMI:

BJC150, BJC210, BJC240, BJC250, BJC1000

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 50 1240 1095 1111 0010 0770 6683
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
PO WYLICYTOWANIU PRZEDMIOTU PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA OPCJI DOSTAWY UDOSTĘPNIONEGO PRZEZ ALLEGRO LUB KONTAKT POPRZEZ E'MAIL W CELU WYBORU FORMY WYSYŁKI LUB ODBIORU OSOBISTEGO.

WYPEŁNIENIE FORMULARZA WYSYŁKI ALLEGRO PRZYSPIESZA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA.

PACZKI UBEZPIECZONE WYSYŁAMY FIRMĄ KURIERSKĄ

FORMY WYSYŁKI:

WYSYŁKA KURIEREM Z PRZEDPŁATĄ NA KONTO

WYSYŁKA KURIEREM ZA POBRANIEM (PŁATNE PRZY ODBIORZE PACZKI).

MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 8725285
    poniedziałek - czwartek w godzinach 9.00 – 18.00 ; piątek 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
IMPERIUMPC
GRANICZNA 94
05-410 JÓZEFÓW
 
Informacje dodatkowe dla klienta. Nazwa i dane firmy - adres przedsiębiorstwa. IMPERIUM PC KATARZYNA JESIOTR GÓRKI 11B 05-420 JÓZEFÓW NIP: 5321748495 REGON:0016374923 Adres sklepu - adres do reklamacji. SKLEP - IMPERIUM PC GRANICZNA 94 05-410 JÓZEFÓW tel: 22 8725285 /22 8721408 imperiumpc@wp.pl sklep@imperiumpc.pl Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą - Burmistrz Miasta Józefów ewidencja działalności gospodarczej pod numerem 4833. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [imperiumpc@wp.pl], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy - [adres sklepu / do reklamacji]. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [imperiumpc@wp.pl]. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres [adres sklepu / adres reklamacji]. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [imperiumpc@wp.pl], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy - [adres sklepu / do reklamacji]. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Poniżej kilka istotnych informacji dla naszych klientów. FORMY PŁATNOŚCI: Po zakupie towaru, nasi klienci mają do wyboru kilka form płatności. PRZEDPŁATA NA NASZE KONTO BANKOWE 50 1240 1095 1111 0010 0770 6683 (Bank Polska Kasa Opieki S.A.) IMPERIUM PC KATARZYNA JESIOTR ul. GRANICZNA 94 05-410 JÓZEFÓW NIP: 532-174-84-95 W tytule przelewu proszę podać NIK (LOGIN) allegro - IMIĘ I NAZWISKO PRZEDPŁATA NA NASZE KONTO ZA POŚREDNICTWEM PŁACĘ Z ALLEGRO (szybsza forma płatności - wpłaty są widoczne na naszym koncie allegro praktycznie od razu) WYSYŁKA ZA POBRANIEM W przypadku opcji wysyłki za pobraniem poinformuj nas o tym, tuż po licytacji e-mailem lub wypełnij szablon wysyłki allegro. ODBIÓR OSOBISTY WSZYSTKIE PRODUKTY: IMPERIUM PC ul. GRANICZNA 94 05-410 JÓZEFÓW Wszystkich klientów zapraszamy po odbiór osobisty zakupionych przedmiotów do naszego sklepu poniedziałek - czwartek w godzinach 9.00 – 18.00 ; piątek 9:00 - 17:00 Uwaga - Sposób zapłaty - tylko gotówka (nie posiadamy terminala do kart płatniczych) Przed odbiorem osobistym potwierdź telefonicznie dostępność produktu w sklepie. WYSYŁKA: Paczki wysyłamy codziennie firmą kurierską . Kurier powinien dostarczyć paczkę do klienta na następny dzień od dnia wysyłki. Wybierając wysyłkę kurierską otrzymujecie państwo od nas maila z numerem listu przewozowego - na podstawie tego numeru można śledzić przesyłkę na stronie internetowej www.siodemka.com lub telefonicznie pod numerem 22 777 77 77 Paczki wysyłamy również Pocztą Polską. KOMENTARZE: Komentarze wystawiamy po zakończeniu transakcji po otrzymaniu komentarza od kupującego. GWARANCJA: Sprzedający gwarantuje działanie sprzętu zgodnie z umową w okresie ustalonym na karcie gwarancyjnej, nie dłużej niż 36 miesięcy od daty produkcji sprzętu. Sprzedający wydaje decyzję o sprawności produktu na podstawie opinii serwisu technicznego stosownego do produktu (producenta, dystrybutora). Sprzedający wydaje decyzję o sposobie rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia produktu. Okres naprawy jest uzależniony od serwisu producenta lub dystrybutora i może ulec wydłużeniu, jeżeli naprawa będzie wymagała skorzystania ze specjalistycznego serwisu. Klient dostarcza i odbiera sprzęt na koszt własny. W przypadku naprawy lub wymiany sprzętu na inny egzemplarz następuje kontynuacja gwarancji. W razie konieczności wymiany sprzedający może wymieć produkt na taki sam lub inny model, spełniający parametry produktu wymienianego, a w razie posiadania w ofercie produktu o wyższych parametrach może zażądać dopłaty. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, kompletny, wraz ze wszystkimi sterownikami i wyposażeniem dodatkowym: instrukcje, kabelki i inne materiały eksploatacyjne wraz z dostarczonym dokładnym opisem usterki. W przypadku dostarczenia sprzętu bez opisu lub gdy reklamacja jest nieuzasadniona gwarant może pobrać opłatę za wykonanie ekspertyzy i koszty innych czynności np. transportu, przechowywania itd.. Gwarancja nie obejmuje: czynności do których jest zobowiązany klient we własnym zakresiemechanicznych uszkodzeń sprzętu uszkodzeń powstałych na skutek:niewłaściwego użytkowania (konserwacji), niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, samowolnie dokonywanych napraw lub zmian konstrukcyjnych, zabrudzeń zanieczyszczeńzalania, powodzi i innych zdarzeń losowych, utraty i uszkodzenia danych na nośnikach pamięciwspółdziałania z innymi urządzeniami, a w szczególności dotyczy zgodności w systemie komunikacji, kompatybilności, standardów podłączeń i innych. Nieuzasadnione zgłoszenia usterek lub wykonywanie czynności nie objętych zakresem gwarancji może być objęte opłatą w wysokości min. 20% wartości produktu. Zgłaszanie i odbiór reklamacji tylko w siedzibie firmy: 05-410 Józefów, ul. Graniczna 94.