TRYMER Philips HC9450/13 Series 9000 (6999473512)

zakończona
440,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 4,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia , Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor dominujący: czarny
  • waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]

opis


TRYMER Philips HC9450/13 Series 9000

Cyfrowe sterowanie dotykowe

z nasadkami grzebieniowymi napędzanymi silniczkiem

Interfejs Digital Swipe

Interfejs Digital Swipe wyświetla dokładne informacje o wybranej długości strzyżenia. Za pomocą ekranu dotykowego można łatwo wybrać i zablokować jedno z ponad 400 ustawień długości. Można również szybko przeglądać długości lub powoli je zmieniać w odstępach co 0,1 mm.

Łatwy wybór długości — 400 ustawień: od 0,5 mm do 42 mm

Funkcja Digital Swipe pozwala dokładnie wybrać i zablokować jedno z ponad 400 ustawień długości — od 1 do 42 mm z dokładnością do 0,1 mm pomiędzy każdą długością. Można również zdjąć nasadkę i krótko przyciąć włosy na długość 0,5 mm.

Regulowane nasadki grzebieniowe umożliwiające precyzyjne cięcie

Maszynka do strzyżenia włosów z 3 regulowanymi nasadkami grzebieniowymi: do 1 do 7 mm, od 7 do 24 mm i od 24 do 42 mm. Wystarczy zamocować jedną z nasadek, aby uzyskać ponad 400 blokowanych ustawień długości z dokładnością do 0,1 mm pomiędzy każdą długością. Można również zdjąć nasadkę i krótko przyciąć włosy na długość 0,5 mm.

Samoostrzące się ostrza z tytanu zapewniają niezwykłą trwałość

Twardsze od stali, zaawansowane ostrza z tytanu zapewniają najwyższą trwałość. Ponadto ostrza są samoostrzące, co gwarantuje ich długotrwałą skuteczność i dokładne cięcie za każdym razem.

Automatyzacja ustawień długości ułatwiająca wybór

System automatyzacji ustawień długości umożliwia łatwy wybór i zablokowanie wybranej długości. Silniczek napędza nasadkę grzebieniową i pozwala wybrać długość z dokładnością do 0,1 mm. Ta innowacyjna technologia daje pewność strzyżenia cały czas z wybrana długością i uzyskania za każdym razem takich samych rezultatów.

Automatyczna funkcja Turbo zwiększająca prędkość strzyżenia

Funkcja Turbo automatycznie zwiększa prędkość strzyżenia przy kontakcie z grubszymi włosami, co umożliwia dokładne i łatwe strzyżenie.

Dwustronnie naostrzony element tnący strzyże dwa razy szybciej*

Uporaj się z każdym typem włosów dzięki zaawansowanej technologii DualCut, która stanowi połączenie dwustronnie naostrzonego elementu tnącego i zmniejszonego tarcia. Innowacyjny element tnący został tak skonstruowany, aby obcinać włosy dwa razy szybciej niż zwykłe maszynki do strzyżenia firmy Philips. Ma też solidną obudowę ze stali szlachetnej, która zapewnia większą pewność i trwałość.

Zapamiętywanie 3 ustawień długości na jedną nasadkę grzebieniową

Ta inteligentna maszynka do strzyżenia włosów zapamiętuje ostatnią długość strzyżenia i umożliwia zapisanie 3 innych długości dla każdej nasadki grzebieniowej. Wybierz preferowaną długość, następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk pamięci, a maszynka do strzyżenia włosów natychmiast zapisze to ustawienie. W taki sposób można zapisać trzy różne długości.

Godzina ładowania wystarcza na 120 minut pracy przy zasilaniu akumulatorowym

Używaj maszynki do strzyżenia w trybie zasilania akumulatorowego, co zapewnia maksymalną moc i swobodę. Wydajny akumulator litowo-jonowy zapewnia 120 minut pracy na zasilaniu akumulatorowym po 1 godzinie ładowania. Urządzenie może pracować na zasilaniu sieciowym i akumulatorowym.



Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 4,00 zł

Lokalizacja: Gdynia , Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Odbiór osobisty
Chwaszczyńska 170C pokój nr.4
81-571 Gdynia
woj. pomorskie
tel.: 58 690-71-77

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 15:30

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacji towaru w naszym sklepie internetowym:

    1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami Formularz Reklamacyjny:

       http://celman.vxm.pl/pdf/Reklamacja.pdf

    2. Towar odeślij na własny koszt na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia.

    3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny.

    4. Koszty przesłania reklamowanego produktu do sklepu ponosi kupujący.

    5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z produktem.

    6. Reklamacji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego.

    7. Odesłać do reklamacji można towary podlegające wyłącznie wadom ukrytym powstałym z winy producenta.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C.
Chwasszczyńska 170C
81-571 Gdynia
Dodatkowe informacje

Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacji towaru w naszym sklepie internetowym:

    1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami Formularz Reklamacyjny:

       http://celman.vxm.pl/pdf/Reklamacja.pdf

    2. Towar odeślij na własny koszt na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia.

    3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny.

    4. Koszty przesłania reklamowanego produktu do sklepu ponosi kupujący.

    5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z produktem.

    6. Reklamacji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego.

    7. Odesłać do reklamacji można towary podlegające wyłącznie wadom ukrytym powstałym z winy producenta.

    8. Na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy 24-miesięcznej rękojmi.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C.
ul. Chwaszczyńska 170 C
81-571 Gdynia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje przez 14 dni. Termin ten liczy się od dnia otrzymania towaru. Konsument ma obowiązek odesłać zakupiony towar, a przedsiębiorca powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez konsumenta od umowy) zwrócić wpłacone pieniądze. Towary kupione stacjonarnie nie podlegają zwrotom.

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.


Prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni od umowy kupna towaru uzależnione jest od dwóch warunków:

1. Sprzedający musi być przedsiębiorcą, a kupujący konsumentem.

2. Nie można dokonać zwrotu towaru zakupionego w drodze licytacji (kto zapłaci więcej).

W przypadku niespełnienia powyższych warunków ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obowiązuje.


Poniżej przedstawiamy procedurę zwrotu towaru w naszym sklepie internetowym:

1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami poniższy Formularz Zwrotu:

http://celman.vxm.pl/pdf/Zwrot.pdf

2. Towar odeślij na własny koszt (przesyłki wysyłane za pobraniem nie są odbierane) na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia.

Na przesyłce prosimy umieścić dopisek „Zwrot".

3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz zwrotu.

4. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki i zostanie przekazany na konto podane w formularzu.

 

Zwrot pieniędzy może być dokonany tylko na konto w polskim banku.

Klientowi przysługuje prawo zwrotu kosztów wysyłki towaru do klienta w kwocie najtańszej formy wysyłki dostępnej na danej aukcji.


Towar należy zapakować w sposób zapewniający bezpieczną dostawę do Sprzedającego i umożliwiający rozpakowanie go bez pozostawienia na nim żadnych śladów.

Oklejenie oryginalnego opakowania taśmą lub etykietami powoduje jego uszkodzenie.

Wysyłany do zwrotu towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, zabrudzeń, musi być oryginalnie zapakowany i pozbawiony niepożądanych zapachów.

W przypadku gdy towar dotrze do serwisu uszkodzony, noszący ślady użytkowania, zabrudzony, nie będzie posiadał oryginalnego opakowania, lub jego opakowanie zostało zniszczone, wówczas zwrócona może zostać jedynie kwota adekwatna do aktualnej wartości towaru wynikającej z jego stanu.

O sprzedającym
e-antena
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

2964

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 58 690-71-77
  • 882-076-871
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Numer konta do wpłat: 

81 2490 0005 0000 4600 8506 9423

Pozostałe informacje

PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI ZAWSZE SPRAWDŹ JEJ STAN !!  

Poniżej znajdziesz wskazówki jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:  

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:  

- Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;  

- Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzecinane lub poprzerywane;  

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku gdy, wybrałeś płatność „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera!  

3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek natychmiast sporządzić protokoł szkody z odbiorcą przesyłki. Należy jednak pamiętać, że każdy dzień zwłoki może spowodować, iż firma kurierska nie uzna reklamacji.  

4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody (powinien zawsze mieć go przy sobie). Pamiętaj, aby:  

- Wypełnić wszystkie pola protokołu szkody; 

- Zachować kopię protokołu dla siebie.  

5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta GLS: +48 804 262 262/ 48 46 814 82 20 mail- https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontaktw celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera GLS w celu sporządzenia protokołu szkody.  

6. Każdą reklamację musisz również zgłoś do nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość (wraz z załącznikami) na maila celmanallegro@gmail.com. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony/ zdjęcia uszkodzonego, brakującego produktu. O dalszym postępowaniu reklamacyjnym powiadomimy Cię drogą mailową.