Trymer do włosów brody uszu nosa WAHL 9818 3 OSTRZ (6541670301)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
368,95 zł
z 997 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Paczka pocztowa priorytetowa gratis
  • lokalizacja: Kraków , os.Złotej Jesieni 6/7, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
  • kolor dominujący: srebrny/szary

Odbiór osobisty

Adres:

os. Złotej Jesieni 6/7
31-875 Kraków

Kontakt


bok@bimix.pl
agd@bimix.pl

10672539

Formy płatności


Za Pobraniem


Płacę z allegro



Gotówką


Przelew
Przedpłata


Bank Zachodni WBK S.A.

42 1090 1665 0000
0001 2360 9662

Koszty dostawy


Poc
zta Polska

Kurier Siódemka

Paczkomat


Na terenie Krakowa


20 zł
pod wskazany adres !!
(Po wcześniejszym
ustaleniu telefonicznym)

Nasze dane


PUH "BIMIX" Łukasz Bibuła

os. Dywizjonu 303 43/39A

31-875 Kraków

REGON: 120849946

NIP: 675-121-97-65

Adres do korespondencji/
punkt odbioru:
os. Złotej Jesieni 6/7
31-826 Kraków

Wyróżnienia

Trymer do włosów brody uszu nosa WAHL 9818 L



WAHL 9818-116 Stainless Steel Trimmer, LITHIUM ION+

Bezpieczny, szybki i łatwy w obsłudze
Bezprzewodowa maszynka do strzyżenia włosów bardzo wysokiej jakości.
Przeznaczona dla profesjonalistów jak i domowego użytku. Nie opuścisz już żadnego
włosa! Głowice można zdejmować w celu dokładnego wymycia pod bieżącą wodą.
Ergonomiczny, miękki przełącznik zasilania zapewniający wygodną obsługę.
PROFESJONALNA MASZYNKA DO STRZYŻENIA WŁOSÓW, IDEALNA DO PRACY
CIĄGŁEJ ZARÓWNO W ZAKŁADACH FRYZJERSKICH JAK I DO DOMOWEGO UŻYTKU
ORYGINALNA Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI !!! Z GWARANCJĄ W POLSCE(nie daj się
nabrać na sprowadzane z Niemiec bez gwarancji oficjalnego dystrybutora)

Cechy:
















Zalety:

• Delikatne i niezwykle wydajne ostrza trymera zapewniają idealne przycinanie

• Przycinanie zarostu na twarzy i szyi oraz bokobrodów w celu wykończenia stylizacji

• Precyzyjne nasadki grzebieniowe do pojedynczych włosów i do brody

• Precyzyjne modelowanie brody lub koziej bródki

• Precyzyjne golenie małych obszarów na policzkach i podbródku

• Delikatne usuwanie zbędnych włosów z nosa i uszu

• Łatwe przechowywanie trymera i nasadek; można je bez problemu zabrać ze sobą w podróż

Made in USA

Dane urządzenia:

Ostrza ze stali nierdzewnej: gwarantują doskonałą jakość

• Obudowa ze stali nierdzewnej: łatwa w utrzymaniu czystości

• Samoostrzące się ostrza ze stali nierdzewnej zapewniają niezwykłą trwałość

Głowice i nasadki:

- wielofunkcyjna głowica do strzyżenia włosów, brody i ciała

- ostrze do precyzyjnego modelowania i podgalania brody i ciała

- trymer do uszu, nosa i brwi

- 3 nasadki grzebieniowe do brody: 1,5 mm; 3 mm; 4,5 mm

- regulowana nasadka grzebieniowa: 1,5 mm - 13 mm

• Łatwy wybór długości, 14 ustawienia: od 1,5 mm do 13 mm

• 0,6 mm bez nasadki grzebieniowej

• Godzina ładowania wystarcza na 240 minut pracy przy zasilaniu akumulatorowym

• Działanie akumulatorowe

Bardzo wydajny litowy akumulator: szybkie ładowanie, długie działanie

• Konstrukcja: ergonomiczny kształt

• Inteligentna kontrolka LED rozładowania akumulatora

• Idealny do podróży dzięki uniwersalnemu zakresowi napięć 100 – 240 V

• Ochronne etui do przechowywania i przenoszenia urządzenia

Zastosowanie:

- Golenie ciała/strzyżenie/gol­enie twarzy: Wąsy, Długa broda, Krótka broda, Kilkudniowy zarost, Wyraziste linie, Szczegółowa stylizacja, Kozia bródka

- Strzyżenie włosów/modelowanie zarostu: Wąsy, Długa broda, Krótka broda, Kilkudniowy zarost, Szczegółowa stylizacja, Kozia bródka

Dane techniczne:

• Zasilanie: akumulatorowe

• Uniwersalne napięcie: 100 – 240 V

• Akumulator: Litowy, ION+

• Czas ładowania baterii: 60 min

• Szybkie ładowanie: 1 min / 3 min działania

• Działanie bezprzewodowe: 240 min

• Szerokość nożyka trymera: 30 mm

• Szerokość nożyka do modelowania: 23 mm

• Zakres ustawień długości: od 0,6 do 13 mm

• Element tnący: stal nierdzewna

• Wymiary WxSxD (mm): 164 x 31 x 36

• Wymiary z podstawką WxSxD (mm): 199 x 47 x 119

• Waga produktu: 258 g

• Kolor: Srebrny/Inox

W zestawie:

• Trymer Whal

• Podstawka ze stali nierdzewnej

• Okragłą głowica

• Głowica trymera precyzyjnego

• Głowica trymera do broby i włosów

• Nasadka grzebieniowa x 3szt

• Regulowana nasadka grzebieniowa

• Ładowarka

• Szczoteczka do czyszczenia

• Grzebień do brody

• Oliwka do smarowania

• Etui podróżne

• Oryginalne opakowanie

• Instrukcja obsługi

• Karta gwarancyjna

Galeria:

Dodatkowe opcje:






Pozostałe informacje:



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 42 1090 1665 0000 0001 2360 9662
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Dowóz na terenie Krakowa TYLKO 20 zł pod wskazany adres !! (Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym)
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BIMIX"
os. Dywizjonu 303 43/39A
31-875 Kraków
NIP: 675-121-97-65
REGON: 120849946

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BIMIX" 

os. Złotej Jesieni 13B

31-875 Kraków 

NIP: 675-121-97-65

REGON: 120849946

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BIMIX" Łukasz Bibuła
os. Złotej Jesieni 13b
31-828 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Prawo Konsumenta do odstąpienia od zawartej na odległość umowy:  


1. Kupujący ma prawo w terminie do dni 14stu odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. W tym celu NALEŻY w terminie do dni 14-stu poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy, zgodnie z podanym w załączniku Oświadczeniem. Następnie Konsument ma obowiązek odesłać produkt w nieprzekraczalnym 14-stu dni terminie od dnia przesłania Oświadczenia odstąpienia od umowy.

2. Zgodnie z Prawem Konsumenta odstępujący od umowy zawartej na odległość dokonuje zwrotu produktu pełnowartościowego i ponosi odpowiedzialność za wartość produktu, w przypadku jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczne stwierdzenie jego cech i funkcjonowania.

3. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy - W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

4. Pamiętać należy, że zgodnie z Prawem Konsumenta niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). 

Dotyczy to między innymi następujących produktów:


- produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.;


- nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;


- produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;


- produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;


- produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;



GWARANCJA:

Sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta, a ich zakres potwierdza dołączony dokument gwarancyjny.  Jeżeli Konsument chce skorzystać z przysługujących  uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, może zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem – autoryzowanym serwisem producenta sprzętu - co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji –> naprawy gwarancyjnej. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BIMIX"
os. Złotej Jesieni 13b
31-828 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Spełniając Państwa marzenia, dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i nasza obsługa były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie. Prosimy jednakże pamiętać, że jesteśmy 

Sprzedawcą, nie serwisantem i gwarantem produktów. Reklamowany sprzęt przekazujemy do autoryzowanych punktów gwarancyjnych wykonujących naprawę.


1. Zgłoszenie reklamacji: reklamację każdy Klient może zgłosić w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta sprzętu. Gwarantuje to najkrótszą drogę i oszczędność czasu Klienta. Adresy punktów autoryzowanych znajdziecie Państwo w karcie gwarancyjnej produktu lub na stronie internetowej producenta. Możecie się Państwo również skontaktować z nami w tej sprawie, a my chętnie pomożemy w 

rozwiązaniu problemu. Oczywiście dbając o Państwa marzenia, możecie Państwo zgłosić reklamację u nas, jako Sprzedawcy osobiście lub za pośrednictwem przesyłki pocztowej bądź kurierskiej.


2. Warunki zgłoszenia reklamacji.

W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić: 

- dowód zakupu produktu;

- ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie);

- szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację) 

- w tym celu zalecamy wypełnienie właściwego formularza reklamacji dostępnego poniżej tej strony;

- reklamowany produkt 


UWAGA: w przypadku towarów o dużych gabarytach, jak t pralka, telewizor, lodówka sugerujemy zgłoszenie do autoryzowanego punktu serwisowego w celu umówienia terminu wizyty serwisanta u zgłaszającego; wykonanie naprawy lub ekspertyzy, co zostaje odnotowane odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej lub zostaje wystawiony protokół wizyty serwisowej. 


3. Reklamacja z tytułu rękojmi: zgłoszona może być zgłoszona w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, gdy Klient stwierdzi, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Produkt należy oddać do Sprzedającego osobiście lub wysyłając na adres podany na dowodzie zakupu. Reklamacja rozpatrzona zostanie przez Gwaranta (producenta sprzętu) w terminie do 14stu dni od daty wpływu do serwisu 

autoryzowanego. Klient składając reklamację w ramach rękojmi może według swego wyboru domagać się usunięcia wady - naprawa towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy - o ile wada jest istotna. 


W przypadku wadliwości towaru i zgłoszenia przez Klienta w ramach rękojmi żądania usunięcia wady lub wymiany towaru na wolny od wad, Sprzedawca jest zobowiązany usunąć wadę lub wymienić towar wadliwy na wolny od wad w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Jednakże Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru 

wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 


W przypadku wadliwości towaru i złożeniu przez Klienta w ramach rękojmi oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, Sprzedawca może nie zgodzić się z żądaniem Klienta i zaproponować, że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

 

• Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady (naprawy) żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady (naprawy), chyba, że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie 

stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 


4. Zgłoszenie uszkodzenia podczas dostawy. 

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki KONIECZNIE NALEŻY SPISAĆ  protokół szkody kurierskiej. 


Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.


Można tego dokonać w ciągu 5 dni od odebrania przesyłki. 



gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )