TRW klocki hamulcowe HONDA TRX 450 KYMCO 300 MXU (6482993764)

9 dni do końca
cena kup teraz
74,95 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • stan: nowy
  • producent części: inny

PROMOCJA!!! PROMOCJA!!! PROMOCJA!!!

Witamy na naszej aukcji.

Przedmiotem aukcji jest komplet syntermetalowych klocków hamulcowych na jedną tarczę firmy TRW / Lucas w wyjątkowo niskiej, promocyjnej cenie.

--------------------­--------------------­--------------------­----------------

Są to całkowicie metalowe okładziny o podwyższonych właściwościach ciernych. Zapewniają maksymalne skrócenie drogi hamowania. Świetnie nadają się do rajdów i do codziennego użytku.

--------------------­--------------------­--------------------­--

Kod produktu: MCB769-SI

Jeśli nie znaleźli Państwo szukanego modelu, prosimy o telefon. Nasi konsultanci z chęcią udzielą odpowiedzi na Państwa pytania i pomogą w doborze właściwych części.

--------------------­-----------------

Licytowany komplet przeznaczony jest do modeli:

HONDA TRX 450 R, tył od 04r.

KYMCO 300 MXU, przód od 05r. *

--------------------­---

TRW (dawniej LUCAS) to firma której nie trzeba przedstawiać. Znana jest wszystkim właścicielom jednośladów i wielośladów z niezawodnych klocków hamulcowych, tarcz sprzęgła i innych produktów eksploatacyjnych do wszelkiej maści pojazdów.

-----------

Na innych naszych aukcjach znajdą Państwo tarcze , przekładki i sprężyny sprzęgła produkcji TRW. Dostępne są także kierownice tego producenta.

------

W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu dostawy do 7 dni roboczych, o czym informujemy telefonicznie.

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr tel.
(0-91) 424 40 37
od pn. do pt. w godz. 9 do 17

--

Poniższa rycina prezentuje rzeczywiste wymiary i wygląd produktu.

-

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

To sklep internetowy dla wszystkich motocyklistów, którzy szukają akcesoriów motocyklowych i części zamiennych. Po zapoznaniu się z naszą ofertą otwiera się przed Tobą fascynujący świat marek sklepu HEIDEMANN czesci-motocyklowe. Czeka na Ciebie ponad 60.000 części i akcesoriów motocyklowych. Niezależnie od tego, czy przedmiotem przebudowy jest Bobber, Cafe Racer, Fighter czy Cruiser, wszędzie tam, gdzie jest pragnienie, aby motocykl stał się indywidualny i niepowtarzalny, trafiając do nas jesteś we właściwym miejscu. Zrób to jak prawdziwy Customizer, dobierając z naszej oferty potrzebne akcesoria do Twojego projektu, np. oświetlenie i lusterka z katalogu RED PARTS, Highsider i Shin Yo. Firma HEIDEMANN od lat zajmuje znaczącą pozycję na polskim rynku części zamiennych do motocykli. Zaczynaliśmy w roku 2003 od niewielkiego sklepu, by kilka lat później stać się wiodącym dostawcą części dla hurtowni, warsztatów i klientów indywidualnych. Zapraszamy!

kontakt

  • 91 424 40 37
    Godziny otwarcia: pon. - piąt. 9 - 18 sob. 9 - 14 (od 01 marca do 30 września)

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
FIRMA HEIDEMANN
CUKROWA 49
71-004 SZCZECIN
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)., w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu: Firma HEIDEMANN, ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin. Jeżeli nie ustalono inaczej, sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztów przesyłki do klienta. Koszt odesłania towaru w ramach zwrotu pokrywa kupujący.Podstawą zwrotu jest dokument zakupu , czyli Paragon fiskalny, faktura który prosimy wraz z przyczyną zwrotu umieścić w przesyłce z towarem.UWAGA!. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. Na zamknięcie sprawy potrzebujemy czasu, staramy się jak najszybciej, ale maksymalny czas to 14 dni od otrzymaniu zwrotu. Przed każdą wysyłką do nas, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów zwrotu.

reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.W przypadku stwierdzenia wad technicznych w towarach podlegających gwarancji, prosimy o przesłanie uszkodzonego towaru do siedziby naszej firmy (FIRMA HEIDEMANN ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin) wraz z krótką notatką odnośnie rodzaju uszkodzenia oraz oczekiwaniami w sytuacji pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są do 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została ona złożona. Podstawą reklamacji jest dokument zakupu , czyli Paragon fiskalny, faktura który prosimy wraz z przyczyną reklamacji umieścić w przesyłce z towarem.UWAGA!. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.

pozostałe informacje

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania SKLEP 1. Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki? Przeważnie tak. Zdarza się jednak, iż danego produktu nie ma obecnie na stanie. Wtedy towar sprowadzamy od producenta (czas 3 - 7 dni). Jeżeli produkt w ogóle nie jest dostępny w Polsce, klient zostaje o tym poinformowany, a zamówienie zostaje anulowane. 2. Zakupiłem produkt i co dalej? Droga mailową prześlemy potwierdzenie złożenia zamówienia, następnie jego akceptację jeśli produkt jest dostępny. Wysyłkę każdej przesyłki potwierdzamy telefonicznie lub za pomocą e-mail. Bez potwierdzenia paczek nie wysyłamy. 3. Kiedy zostanie zrealizowana wysyłka? Zamówienia są wysyłane do 2 dni po złożeniu zamówienia (uzależnione jest to od tego, czy dany produkt mamy aktualnie na magazynie). Jeżeli termin ten się wydłuży, na pewno poinformujemy Cię o tym. 4. Jakie są formy płatności? przedpłata (PayU)za pobraniem (płatność przy odbiorze)gotówka (w salonie sprzedaży stacjonarnej)kartą płatniczą (w salonie sprzedaży stacjonarnej)6. Jakie są formy dostawy? Obecnie jedynym dostawcą jest kurier UPS. Cena wysyłki niezależnie od ilości zakupionego towaru i jego wielkości wynosi 20 PLN. 7. Czy jest możliwość odbioru osobistego? Tak, towar można odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie w salonie sprzedaży stacjonarnej w Szczecinie przy ulicy Cukrowej 49 w godzinach 9:00-18:00. 8. Czy jest możliwość zwrotu towaru? Tak, towar można oddać do 14 dni bez podania przyczyny pod warunkiem, że nie był montowany/używany. Paczkę należy nadać przesyłką bez pobrania wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu, opisem przyczyny. 9. Jak mogę złościć reklamację? Reklamacja ma miejsce w sytuacji gdy produkt posiada wadę fabryczną lub uszkodzenie wynika bezpośrednio z winy producenta. W celu złożenia reklamacji należy wysłać wiadomość na reklemacje@heidemann.pl , w której należy opisać istotę problemu, datę zakupu oraz produkt którego to dotyczy. Wszelkie dalsze czynności reklamacyjne będą komunikowane w odpowiedzi zwrotnej. PRODUKTY 1. Czy kierownica będzie pasować do mojego motocykla? Większość kierownic, które przypisaliśmy pod model motocykla do niego pasuje. Zdarza się jednak, że z różnych powodów niezależnych od nas (modyfikacje motocykla), kierownica nie pasuje, ponieważ np. brakuje kabli lub przewodów. Przy specyfikowaniu kompatybilności kierowaliśmy się średnicą kierownicy oraz wymiarami, które w jak największym stopniu odzwierciedlają oryginalne rozmiary kierownicy. Przy każdej kierownicy podane są wymiary, które można zweryfikować porównując z aktualnie posiadaną kierownicą. 2. Czy znajdę w ofercie pierścienie do mojego motocykla? Jeśli nie ma możliwości odszukania na stronie internetowej pierścieni dedykowanych do danego modelu motocykla istnieje możliwość dobrania po rozmiarze. W tym celu wymagamy informacji dotyczących średnicy oraz grubości pierścieni. 3. Czy pierścienie będą pasowały do mojego motocykla? W ofercie posiadamy pierścienie firmy Wössner. Zasadniczo pasują one do tłoków produkowanych przez firmę Wössner i nie dajemy gwarancji kompatybilności z innymi tłokami (również fabrycznymi). 4. Czy mogę zainstalować kierunkowskazy LED? Kierunkowskazy LED mają mniejszy opór, więc instalując je w miejsce kierunkowskazów żarówkowych będą szybciej migać. Rozwiązaniem może być wymiana przerywacza, który obsługuje kierunkowskazy diodowe lub zainstalowanie oporników przed każdym kierunkowskazem, które symulują kierunkowskaz żarówkowy. 5. Czy dostanę lusterka do mojego motocykla? Lusterka są produktem uniwersalnym. Jedynym ograniczeniem przy wyborze lusterek są ich mocowania. Większość lusterek jest mocowana na prawy gwint M10. Wyjątkami są lusterka do motocykli Yamaha, które posiadają z prawej strony lewy gwint. Rozwiązaniem tego problemu są adaptery, które pozwalają na montaż standardowych lusterek.