TRIXIE Hygrometr cyfrowy z czujnikiem - Higrometr (6910629927)

zakończona
39,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.0 [kg]

opis

Trixie

Hygrometr cyfrowy z czujnikiem

wilgotnościomierz ,  higrometr cyfrowy

  • Higrometr to urządzenie do pomiaru wilgotności w terrarium
  • Urządzenie posiada czujnik, który w łatwy sposób można umieścić w terrarium
  • Precyzyjny pomiar wilgotności 

Nie należy umieszczać czujnika higrometru w bezpośrednim sąsiedztwie urządzeń nawilżających ( fogger, dysze zamgławiające itp. )

Wszystkie przedmioty i zwierzęta wylicytowane na naszych aukcjach można obejrzeć i odebrać w sklepie stacjonarnym w godzinach:

Poniedziałek - Piątek - 9.00 - 19.00

Sobota 9.00 - 15.00

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ikola_eu za co najmniej 200 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
15,68 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Ikola Sklep Zoologiczny
Orzechowa 35
50-540 Wrocław
email: allegro@ikola.eu
tel.: +48 717568190

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 19:00
  • Sobota 09:00 - 15:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Ikola s.c. M.Sobolewska, P.Międła, A.Celico
ul.Orzechowa 35
50-540 Wrocław
Dodatkowe informacje

 

UWAGA!

Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby zwierzęta i roślny zakupione na naszych aukcjach dotarły do Państwa w jak najlepszej kondycji. 

Towar żywy ze względu na swoją specyfikę nie jest objęty gwarancją i nie podlega reklamacją z tytułu rękojmi.

W przypadku wątpliwości co do jakości lub ilości zakupionych zwierząt lub roślin prosimy o kontakt telefoniczny (  71 7568190 ) lub e-mail ( allegro@ikola.eu ) w celu wyjaśnienia problemu.

Nie należy odsyłać zwierząt i roślin bez uzgodnienia tego faktu ze sprzedającym. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamacje przyjmujemy w siedzibie naszej firmy i na ten adres można je odsyłać. Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [allegro@ikola.eu], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (dowód zakupu), - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.


WAŻNE

Nasza firma wysyła towar nieuszkodzony i dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia przesyłki na ewentualne uszkodzenia podczas transportu. W celu uniknięcia nieporozumień związanych z uszkodzeniem przedmiotów podczas transpotu należy zastosować się do punktów przedstawionych poniżej.

Wszystkie przesyłki muszą być otwarte w obecności kuriera:

1.gdy przesyłka jest za pobraniem najpierw dokonujemy opłaty za przesyłkę a nastepnie sprawdzamy stan przesyłki i gdy zostaną stwierdzone uszkodzenia spisujemy z kurierem protokół szkody.

2. w przypadku przesyłki opłaconej z góry paczkę otwieramy w obecności kuriera , sprawdzamy stan przesyłki i gdy zostaną stwierdzone uszkodzenia spisujemy z kurierem protokół szkody.

W przypadku nie zastosowania się do punktu 1. lub 2. nie ma podstaw do reklamowania uszkodzeń przesyłki


W przypadku złego stanu opakowania i podejrzenia uszkodzenia przesyłki lub możliwości braków w zamówieniu również należy sprawdzić przesyłkę postepując według punktów 1.lub 2.


Protokół szkody musi byc zawsze spisany w obecności kuriera!

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Ikola s.c. M.Sobolewska, P.Międła, A.Celico
ul.Orzechowa 35
50-540 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 

W takim przypadku Sprzedający zwróci Kupującemu pieniądze zgodnie z obowiązującym przepisami.

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru (koszt ten pokrywa kupujący). 

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@ikola.eu. 

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.   


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Ikola s.c. M.Sobolewska, P.Międła, A.Celico ul.Orzechowa 35 50-540 Wocław

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: 


nazwa produktu: ...................................................................................


data zakupu i nr Oferty: .......................................................................


imię i nazwisko:...................................................................................... 


adres .......................................................................................................  


data (odstąpienia od umowy)........................................................... 

 

..................................................................... 

Podpis   


Zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 

W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. 

O sprzedającym

ikola_eu
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

593

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 71 7568190
poniedziałek - piątek
sobota
09:00 - 19:00
09:00 - 15:00

Informacje o sprzedającym

Dane do przelewu za towar wylicytowany na naszych aukcjach (przy bezpośrednich wpłatachna nasze konto prosimy o podanie nazwy użytkownika i numeru aukcji): 

IKOLA s.c. M.Sobolewska, P. Międła, A.Celico 

ul.Orzechowa 35

50-540 Wrocław Polska

numer rachunku PL 39 1940 1076 3108 8938 0000 0000


Zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym Centrum Zoologiczno-Akwarystycznym Ikola ul. Orzechowa 35 50-540 Wrocław w godzinach :

Poniedziałek-Piątek 09:00-19:00

Sobota 09:00-15:00

Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu umówienia godziny odbioru zamówienia

Nie jesteśmy typowym sklepem internetowym. Nasza działalność to głównie sklep stacjonarny w, którym można kupić wszystko co jest związane z akwarystyką, psem i kotem, gryzoniami, ptakami i terrarystyką. Posiadamy bogatą ofertę zwierząt, które można obejrzeć przed zakupem.

Nasz wykwalifikowany personel chętnie pomoże w doborze odpowiednich dla Twoich podopiecznych  akcesoriów i karm. Pomagamy dobrać zwierzęta w taki sposób, żeby pogodzić wizję Klienta z potrzebami bytowymi naszych pupili.

Pozostałe informacje

WAŻNE !

Nasza firma wysyła towar nieuszkodzony i dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia przesyłki przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu. W celu uniknięcia nieporozumień związanych z uszkodzeniem przedmiotów podczas transpotu należy zastosować się do punktów przedstawionych poniżej. 

Przesyłki z wrażliwym na uszkodzenia towarem powinny być otwarte i sprawdzone w obecności kuriera:

1.gdy przesyłka jest za pobraniem najpierw dokonujemy opłaty za przesyłkę a nastepnie sprawdzamy stan przesyłki i gdy zostaną stwierdzone uszkodzenia spisujemy z kurierem protokół szkody. 

2. w przypadku przesyłki opłaconej z góry paczkę otwieramy w obecności kuriera , sprawdzamy stan przesyłki i gdy zostaną stwierdzone uszkodzenia spisujemy z kurierem protokół szkody. 

W przypadku nie zastosowania się do punktu 1. lub 2. nie ma podstaw do reklamowania uszkodzeń przesyłki. 

W przypadku złego stanu opakowania i podejrzenia uszkodzenia przesyłki lub możliwości braków w zamówieniu również należy sprawdzić przesyłkę postepując według punktów 1.lub 2. 

Protokół szkody musi byc zawsze spisany w obecności kuriera!