Trixie Drapak dla kota San Fernando beżowy 106cm (6542168774)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
149,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Opole
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
Trixie Drapak dla kota San Fernando beżowy plusz 106cm
kontakt
  • Telefon
    +48 508 426 841
  • Telefon
    +48 792 775 543
  • magazyn_okazji@wp.pl
metody wysyłki
KUP KILKA PRODUKTÓW
KOSZT WYSYŁKI JEST JEDEN

Przedpłata na konto: 9,99 zł
Przesyłka pobraniowa: 19 zł

Już od 7,99 zł
Trixie Drapak dla kota San Fernando beżowy plusz 106cm
Trixie Drapak dla kota San Fernando beżowy plusz 106cm

Drapak San Fernando to wspaniały drapak dla kota z jaskinią i dwoma półkami.

Integralną część drapaka stanowi budka, oraz tunel. Mogą one stanowić doskonałą kocią kryjówkę i miejsce odpoczynku.

Drapak wykonany jest z sizalu i wykończony jest przyjemną w dotyku tkaniną. Pokryty sizalem wałek zapewnia miejsce do drapania.

Koty muszą stale ścierać swoje pazury. Jeśli chcesz uratować swoje meble, zasłony, dywany przed zniszczeniem kup swojemu pupilowi drapak San Fernando.

Podstawa domek 36 x 28 x 36cm
2 sizalowe słupki 9 x 37cm
Legowisko 37 x 37cm
Półka 36 x 36cm
Rolka 22 x 25cm
Zabawka na gumce
Wykończony miękkim pluszem
Kolor beżowy

*Produkt nowy, powystawowy.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 20109016490000000115154105
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Nasza firma zajmuje się sprzedażą sprzętu AGD/RTV, zabawki, artykuły ogrodnicze, artykuły sportowe itp. Jesteśmy Bezpośrednim importerem sprzedawanych przez nas przedmiotów, dlatego oferujemy naszym klientom wysokiej jakości sprzęt po bardzo atrakcyjnych cenach.Głównymi przedmiotami naszej oferty są przeważnie artykuły:Nie sprzedane ,nie wystawione z magazynów na sklep ,artykuły po przecenach , wyparte z rynku przez nowszy model lub powystawowe, pogwarancyjne, bądź ze zwrotów - co nie znaczy że używane, większość rzeczy jest nowa i dokładnie przez nas sprawdzona.Jeżeli sprzedajemy rzeczy które były używane lub mają jakieś braki jest to wyraźnie zaznaczone w opisie w aukcji.Oferujemy naszym klientom również usługi związane ze sprzedażą na raty, dogodne opcje dostawy, oraz miłą fachową obsługę.Kupując u nas masz pewność, że kupujesz w legalnie działającej firmie.Naszym klientom wystawiamy paragon, lub fakturę VAT. Każdy zakupiony u nas towar objęty jest 12 miesięczną gwarancją.

kontakt

  • 792775543
    Infolinia czynna od poniedzialku do soboty 8:00 - 20:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Top service Beata Matuszkiewicz
Szkolna 60
46-043 Dylaki
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Adres do reklamacji i zwrotów; Top Service Beata Matuszkiewicz Ul. Szkolna 60 46-043 Dylaki Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@magazyn-okazji.pl , lub w formie pisemnej na adres Top Service Beata Matuszkiewicz ul. Szkolna 60 46-043 Dylaki. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego. W przypadku zwrotu lub reklamacji klient ponosi koszty dostawy produktu do magazynów firmy. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym lub przesyłek kurierskich za pobraniem. Gwarancja nie obejmuje: Uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad, uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, instalacji lub stosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych.Uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego, oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy nabywcy.