TRESERKI Z MIĘTĄ - PUPPY - 500g ok. 350szt. YORK (7129747076)
- Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
- Przesyłka kurierska 16,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
- Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Kraków, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- rodzaj: ciasteczka
- przeznaczenie: przysmaki do tresury
- waga (z opakowaniem): 0.6 [kg]
Lokalizacja: Kraków, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u LordZeton za co najmniej 250.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Punkty odbioru
Kraków
Topazowa 5
30-798 Kraków
woj. małopolskie
email: lordzeton@gmail.com
tel.: 605952201
- poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00
płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór
Firma
Ks.Siemaszki 1
31-201 Kraków
woj. małopolskie
email: lordzeton@gmail.com
tel.: 605952201
- poniedziałek - piątek 09:00 - 15:00
płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem lordzeton@gmail.com , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają
uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do
składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Adres do zwrotu:
Grzegorz Kołton Pupil
ul.Ks.Siemaszki 1
31-201 Kraków
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego,
które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży.
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Reklamacje
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres lordzeton@gmail.com. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.
Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
Pozostałe informacje
Informacji na temat paczki udzielamy telefonicznie lub poprzez e-mail.
W tym celu proszę o przesyłanie zapytań z podaniem dokładnych danych umożliwiających Państwa identyfikację (login allegro, numer aukcji, nazwisko adresata).
Przesyłki nadajemy w 24 h od zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy klienta, gdybyśmy mieli nie dotrzymać terminu nadania. Paczki nadawane Pocztą Polską są dostarczane nawet do 14 dni roboczych.
W tym czasie proszę oczekiwać na przesyłkę. Po 14 dniach prosimy składać reklamację. Niestety zdarzają się opóźnienia u dostawcy usług pocztowych.
Sklep Internetowy, magazyn i biuro pracuje od 9 do 17 w dni robocze, od poniedziałku do piątku, i w soboty ( tylko biuro ) od 9-14.
Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji.
Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem
unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Dziękujemy,
Zespół LordZeton
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zwroty
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Adres do zwrotu:
Grzegorz Kołton Pupil
ul.Ks.Siemaszki 1
31-201 Kraków
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Dziękujemy zaspół LordZeton.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- lor******@********* (pokaż)
- 605 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Jesteśmy polską firmą, która funkcjonuje z sukcesem na rynku krajowym i europejskim od 2009r. Nasza firma jest zlokalizowana w Małopolsce. Produkty oferowane przez naszą firmę charakteryzują się wysoką jakością, a także spełniają oczekiwania najbardziej wymagających Klientów - Waszych psiaków :)
Pozostałe informacje
Pod marką LordZeton prowadzimy sprzedaż naturalnych gryzaków i przysmaków dla psów.
Kierując się przy tym wysoką jakością i przystępną ceną jako wyznacznikiem.
Starannie wyselekcjonowane produkty i współpraca z najlepszymi dostawcami, którzy spełniają określone normy systemowe HACCP oraz są pod stałym nadzorem weterynaryjnym sprawiły, że nasze naturalne gryzaki i przysmaki bardzo szybko pozyskały zaufanie wśród setek klientów w kraju i w europie. Wciąż poszerzamy i dopasowujemy naszą ofertę do aktualnych trendów i potrzeb rynku. Możemy śmiało zagwarantować Państwu, że nasze naturalne gryzaki dla psów to najlepsza i najzdrowsza forma przekąski w 100 % naturalna bez użycia dodatku wypełniaczy,
sztucznych środków aromatyzujących, barwników i konserwantów.
NASZYM PRIORYTETEM JEST JAKOŚĆ
Nasza firma posiada certyfikaty, które świadczą o jakości naszych produktów.
Weterynaryjny numer identyfikacyjny - PL1261121p (umieszczony jest na każdym opakowaniu przysmaków) oznacza dopuszczenie produktów naszej firmy do sprzedaży w Polsce i na terenie całej Europy.
Wdrożony System HACCP - zapewniamy tym samym , że otrzymujecie Państwo produkt bezpieczny pod każdym względem. Stały monitoring i kontrola na każdym etapie produkcji, pakowania ( konfekcjonowania ), przechowywania i dystrybucji. pozwala zapewnić wysoką jakość produktów. Współpracujemy tylko z najlepszymi dostawcami, którzy spełniają ściśle określone normy.
POMAGAMY INNYM
Sukces jaki odniosła nasza firma pozwala nam na aktywne wspieranie schronisk dla psów i akcji charytatywnych na rzecz zwierząt.Jesteśmy również sponsorem i patronatem wielu zawodów i akcji charytatywnych związanych z pomocą dla psów w całej Polsce.
FACHOWA WIEDZA I DOŚWIADCZENIE
Kompetentny zespół jest podstawą naszego sukcesu i zadowolenia naszych Klientów. Fachowa wiedza, zaangażowanie i doświadczenie naszego zespołu pozwoli Państwu ułatwić wybór odpowiednich produktów dla swojego psa. Doskonale wiemy czego dla zdrowia i radosnego życia potrzebuje twój czworonożny przyjaciel. Największym wyrazem uznania są dla nas setki
zadowolonych Klientów, na to szczególne uznanie pracujemy już wspólnie od wielu lat. Każdego dnia dbamy o wysoką jakość naszych produktów i dobre imię marki. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były na jak najwyższym poziomie, a czas oczekiwania na realizację złożonego zamówienia był możliwie jak najkrótszy.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu