TREC CREA-9 XTREME 120 KAP KREATYNA (7016330048)

zakończona
63,65 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • data ważności : przynajmniej pół roku od momentu zakupu
  • forma: kapsułki
  • liczba sztuk w opakowaniu: 120 [szt]
  • płeć: nie dotyczy

opis

odżywki, suplementy, witaminy.
jeśli szukasz najlepszych odżywek, suplementów
i porad, to trafiłeś pod właściwy adres.
Zobacz inne nasze aukcje »

KONTAKT

600 012 723

vitaminshop@interlog­is.eu

Zapraszamy do kontaktu

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00–21.00 w soboty 10.00-16.00
Z przyjemnością odpowiemy
na wszystkie Państwa pytania.
Zapraszamy również do naszego sklepu stacjonarnego
ul. Branickiego 12
02-972 Warszawa
Kliknij na mapę

PRZESYŁKA

PŁATNOŚĆ

51 1140 2004 0000 3602 7536 6631

REGULAMIN

Zamówienie o wartości 100-299 losowo wybrana próbka gratis

Zamówienie o wartości 300-499 losowo wybrana próbka + przesyłka gratis

Zamówienie o wartości powyżej 500 losowo wybrana próbka + przesyłka + shaker +plan treningowy gratis + plan suplementacji gratis

Kupiłeś produkty o wartości powyżej 500 zł !

Po otrzymaniu przesyłki napisz do nas, a otrzymasz ankietę do wypełnienia , na podstawie której przygotujemy dla Ciebie indywidualny plan treningowy i suplementacji.

Zrób zakupy za 500 zł i zgarnij całą pulę gratisów.

Możliwy odbiór osobisty w punkcie stacjonarnym dzień po przedpłacie.

Pełny regulamin dostępny pod poniższym przyciskiem lub na naszej stronie "O Nas"

TREC CREA-9 XTREME 120 KAP KREATYNA


Trec Crea 9 to skupisko wysoce przyswajalnych form kreatyny. Znajdziesz tutaj m.in. jabłczan, cytrynian i alfaketoglutaran (AKG) kreatyny. Są to postaci kreatyny, w których została ona sprzęgnięta z substancjami (AKG, kwas jabłkowy i cytrynowy) będącymi substratami w tlenowych przemianach energetycznych.
Trec Crea9 Xxtreme powder to produkt kreatynowy, który nie tylko poprawia siłę, ale także wytrzymałość i możliwości regeneracyjne organizmu.
Opinie na temat Crea 9 Xxtreme potwierdzają, że suplementacja tym produktem daje wzrost czystej siły mięśniowej, poprawę energetyki tlenowej oraz szybszą regenerację potreningową.
rec Crea 9 zawiera również stabilną postać glukonianu i chlorowodorku (HCLl) kreatyny. Powiązanie kreatyny z cząsteczką glukozy (jako glukonian) poprawia absorpcję mięśniową kreatyny, która przebiega efektywniej w obecności glukozy (cukier prosty). Z kolei HCL chroni kreatynę przed przedwczesną konwersją do kreatyniny, poprawia jej rozpuszczalność, a co za tym idzie przyswajalność
Orota­n kreatyny zwarty w Crea 9 Xxtreme nie tylko zapewnia ochronę kreatyny przed niszczącymi substancjami o kwaśnym odczynie, ale skrywa w sobie niezwykły potencjał anaboliczny. Kwas orotowy to prekursor kwasów nukleinowych, które są niezbędne do produkcji ATP. Kwas orotowy zawarty w Trec Crea 9 jest wykorzystywany przez organizm do produkcji beta-alaniny, która jest stanowi głównego pogromcę wysiłkowego mięśniowego kwaśnego odczynu, odpowiadającego za upadek mięśniowy.
Orotan kreatyny, będący jednym ze składników kreatynowych Crea9 Xxtreme, sprawia, że organizm stymulowany jest do zwiększania zasobów ATP – najniższego piętra energetycznego, poprzedzającego działanie fosfokreatyny.

DAWK­OWANIE
Jednorazową porcję preparatu ? 2 kapsułki stosować 2 razy dziennie. Preparat popić 300 ml wody. W dni treningowe: I porcja 30 min. przed treningiem, II porcja bezpośrednio po treningu. W dni nietreningowe: I porcja rano po przebudzeniu, II porcja przed snem.

SKŁAD
SKŁADNI­KI AKTYWNE
4 cap*2 cap**
CREA-9 HYPER FUSION
[Jabłczan Kreatyny; Cytrynian Kreatyny; Monohydrat Kreatyny; Chlorowodorek Kreatyny; Buforowany Monohydrat Kreatyny – KRE-ALKALYN®; Glukonian Kreatyny; Ester Etylowy Kreatyny; Alfaketoglutaran Kreatyny; Orotan Kreatyny] 2500 mg
w tym kreatyna 1860 mg
*Referencyjna wartość spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (8400 kJ/2000 kcal)
**Dzienna porcja produktu
*** Jednorazowa porcja produktu

Składniki : CREA-9 HYPER FUSION [jabłczan kreatyny; cytrynian kreatyny; monohydrat kreatyny; chlorowodorek kreatyny; buforowany monohydrat kreatyny – KRE-ALKALYN®; glukonian kreatyny; ester etylowy kreatyny; alfaketoglutaran kreatyny; orotan kreatyny] (84,6%); otoczka kapsułki (żelatyna; barwniki – dwutlenek tytanu, błękit patentowy V); substancja przeciwzbrylająca – sole magnezowe kwasów tłuszczowych.

NAJLE­PIEJ SPOŻYĆ PRZED KOŃCEM, NUMER PARTII PRODUKCYJNEJ, KRAJ POCHODZENIA: Patrz spód opakowania. Producent: TREC NUTRITION Sp. z o.o., ul. inż. J. Śmidowicza 48, 81-127 Gdynia, POLAND

Suplement diety

Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.
Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
Nie spożywać przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników.
Preparat nie jest przeznaczony dla dzieci, kobiet w ciąży, planujących
ciążę oraz karmiących.

Łącz zamówienia i płać raz za wysyłkę. Kupując kilka produktów na naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz cenę najdroższej przesyłki z wybranych towarów.

ZAWSZE GRATISY ZA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA.



Pamiętaj!
1.Kupując produkty, które występują w różnych smakach pamiętaj aby dokonać wyboru smaku zaraz po zakupie w formularzu.
2. Dokonując wpłaty na konto koniecznie podaj nazwę użytkownika z allegro.

na życzenie faktura VAT


ODBIÓR OSOBISTY DZIEŃ PO PRZEDPŁACIE W SKLEPIE STACJONARNYM NA ULICY BRANICKIEGO 12 W WARSZAWIE



Jesteśmy największą w Europie siecią sklepów zajmującą się profesjonalnie sprzedażą odżywek i suplementów dla sportowców oraz osób prowadzących aktywny tryb życia. Wszystkie nasze produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji .

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Vit-Shop-Wilanow za co najmniej 300.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze

Punkty odbioru

Warszawa Wilanów
Branickiego 12 lokal UA2
02-972 Warszawa
woj. mazowieckie
email: vitaminshop@interlogis.eu
tel.: 600 012 723

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 19:00
  • sobota 10:00 - 16:00

wymagana przedpłata
do odbioru w 1 dzień roboczy
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Interlogis Arkadiusz Czyżewski
ul. Branickiego 12
02-972 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

1. REKLAMACJA PRODUKTU

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

1.3.1. pisemnie na adres: ul. Branickiego 12, 02-972 Warszawa;

1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@galeriaodzywek.com;

1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciemzalecanego opisu reklamacji.

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Branickiego 12, 02-972 Warszawa. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php orazhttp://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

2.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są mailowo przez Konsumencie Centrum E-porad pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Fundację Konsumentów pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00).

2.3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Interlogis Arkadiusz Czyżewski
Branickiego 12 lokal UA2
02-972 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 1.8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: ul. Branickiego 12, 02-972 Warszawa; 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: vitaminshop@interlogis.eu ; 1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Branickiego 12, 02-972 Warszawa. 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane wzapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
Vit-Shop-Wilanow
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

1362

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 600 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 20:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Terminy dostarczania przesyłek przez firmy pocztowe i kurierskie

Kurier 1-3 dni robocze

List polecony ekonomiczny (Poczta Polska) 4 - 14 dni roboczych

List polecony priorytetowy (Poczta Polska) 2 - 5 dni robocze

Paczka pocztowa ekonomiczna (Poczta Polska) 2 - 4 dni robocze

Pazka pocztowa priorytetowa (Poczta Polska) 1 -3 dni robocze

Numer oferty:7016330048
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry