TRAIN HARD or Go Home | 6-cio panelowa haft 3D (6484203508)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
105,00 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
  • lokalizacja: POLSKA
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • kolor: czerń
  • stan: nowy
  • płeć: produkt uniseks
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
  • rozmiar: uniwersalny
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak

Specyfikacja:

- 100 % komfortowa czarna bawełna

- 6 oczek wentylacyjnych

- rozmiar uniwersalny, z zapięciem z tyłu na mocny rzep

- dopasowana do głowy, usztywniona od wewnątrz korona czapki

- zaokrąglony daszek z pamięcią profilu

- podwójne mocne szwy typu „ultra heavy”

- pochłaniająca wilgoć taśma potna wewnątrz

Zdobienie:

- haft powstający przed zszyciem całkowice zakryty

- logo Cap Squad

- drukowana taśma potna wewnątrz

- dedykowana metka

- do haftu użyte najwyższej jakości nici „premium”

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 73 1140 2004 0000 3502 3857 6900
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Dane do przelewu: Joanna Szorcz, ul. Oczarowa 28, 62-005 Potasze, mBank:73 1140 2004 0000 3502 3857 6900

kontakt

  • 509935635
    od poniedziałku do piątku 15:00 - 22:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:marszor@poczta.onet.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Joanna SzorczOczarowa 2862-005 Potasze Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z rzeczy w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący ponosi tylko rzeczywiście poniesione koszty zwrotu. Jednocześnie sprzedający zastrzega, iż nie będą przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem. W przypadku wykonania prawa odstąpienia od umowy kupujący obowiązany jest odesłać rzecz sprzedającemu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący poinformował sprzedającego o odstąpieniu od zawartej umowy. Termin ten uważa się za zachowany jeżeli kupujący odeśle sprzedającemu rzecz przed upływem 14-sto dniowego terminu.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem marszor@poczta.onet.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Sprzedający nie przewiduje żadnych usług posprzedażnych Sprzedający w zakresie zawieranych umów przewiduje następującą procedurę reklamacyjną : a) przesłaną warunkująca wszczęcie przedmiotowej procedury jest: - wada fabryczna sprzedawanej rzeczy, - sprzedawana rzecz uległa uszkodzeniu podczas transportu, - sprzedawany towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem, b) w przypadku stwierdzenia jednej z przesłanek warunkujących wszczęcie procedury reklamacyjnej przez kupującego zobowiązany jest on niezwłocznie zawiadomić o tym sprzedającego korzystając z dopuszczalnych form kontaktu: marszor@poczta.onet.pl ewentualnie kierując korespondencję na adres : Joanna SzorczOczarowa 2862-005 Potasze Do oświadczenia reklamacyjnego kupujący ma obowiązek dołączyć dowód zakupu reklamowanej rzeczy paragon lub fakturę VAT c) sprzedający ma 14 dni na ustosunkowanie się do twierdzeń i dowodów przedstawionych przez kupującego. W przypadku braku odpowiedzi ze strony sprzedający uznaje się, że reklamacja została uwzględniona w całości. Wskazany powyżej termin uważa się za zachowany w przypadku wysłania w tym terminie do kupującego wiadomości e-mail bądź nadania przesyłki listowej w siedzibie Poczta Polska. d) W przypadku uwzględnienia reklamacji w całości, reklamowany produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, względnie wobec braku możliwości wymiany na rzecz pełnowartościową sprzedający zwróci kupującemu zapłaconą cenę oraz koszty transportu. Kupujący ma obowiązek wykazać poniesione, niezbędne koszty pod rygorem odmowy zwrotu kosztów nieudowodnionych

pozostałe informacje

Za dzień nadania przesyłki uznaje się maila wysłanego przez sprzedającego (Dziękuję za transakcję, towar został wysłany) za pośrednictwem Managera Allegro Kupujący ma 7 dni na zapłatę za towar, po upłynięciu terminu sprzedający występuje o zwrot naliczonej przez Allegro prowizji za zakupione przedmioty. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stały Polubowny Sąd Konsumencki przy Inspekcji Handlowej w Poznaniu