TP-Link Przełącznik TL-SF1005D (6892344198)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
32,90 zł
z 97 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,90 zł
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Cała Polska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

TL-SF1005D
 
NET-WRPN-TPL-014
TP-Link Przełącznik TL-SF1005D


Urządzenie TL-SF1005D to przełącznik sieciowy Fast Ethernet przeznaczony do użytku domowego lub biurowego (zastosowania SOHO). Każdy z 5 portów urządzenia posiada funkcję automatycznego krosowania MDI/MDIX pozwalając na szybką instalację urządzenia bez konieczności sprawdzania typu użytych kabli. Przełącznik TL-SF1005D jest przyjazny dla środowiska, gdyż korzysta z innowacyjnej technologii pozwalającej zaoszczędzić do 70%* zużytej energii. Ponadto, 80% opakowania produktu to materiał do ponownego przetworzenia.

Duża wydajność pracy
Przełącznik TL-SF1005D posiada 5 portów RJ45 Fast Ethernet 10/100Mb/s z funkcją automatycznej negocjacji szybkości połączeń. Dzięki funkcji MDI/MDIX nie ma konieczności użycia krosowanych kabli. Architektura płynnego przełączania ruchu sieciowego umożliwia przekazywanie i filtrowanie pakietów z pełną prędkością przy maksymalnej przepustowości łączy. Ramki jumbo 10K powodują wzrost wydajności transferu dużych ilości danych. Przełącznik TL-SF1005D wspiera standard kontroli przepustowości dla trybu pełnego dupleksu (IEEE 802.3x) oraz funkcji backpressure dla trybu pół dupleksu.

Prosta obsługa
Automatyczna obsługa przełącznika dzięki funkcji plug and play zapewnia prostą i bezproblemową instalację. Urządzenie nie wymaga dodatkowego oprogramowania. Dzięki funkcji MDI/MDIX nie ma konieczności użycia krosowanych kabli. Funkcja automatycznej negocjacji połączeń wykrywa na każdym porcie prędkość transmisji podłączonego urządzenia (10 lub 100Mb/s) zapewniając najlepszą wydajność pracy.

stan
  • nowy
producent
  • TP-Link
typ
  • niezarządzalny
przeznaczenie
  • biurkowy
liczba portów 10/100 Mbit
  • 5 szt.
algorytm przełączania
  • store-and-forward
KLASA PRODUKTU
  • TPlink - Przełączniki
szerokość
  • 140 mm
wysokość
  • 27.5 mm
głębokość
  • 87 mm
dodatkowe informacje
  • obudowa desktop
gwarancja
  • Gwarancja 36 miesięczna
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
12,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
7,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
17,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Komputronik  S.A. udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru  wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany jest  w tabeli specyfikacji gwarancji (wyrażony w postaci xx, gdzie xx to  liczba miesięcy) oraz liczy się od daty zakupu sprzętu. Sprzęt  posiadający Gwarancję Producenta i wyrażony w tabeli specyfikacji GPxx,  nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik S.A. i powinien być  serwisowany wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez Producenta  zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej Producenta dostarczonej wraz z  towarem.

2. Należy  bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz  załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w oparciu o  gwarancję udzieloną przez Komputronik S.A.

3. Niniejsza  gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie  umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Komputronik S.A., z siedzibą i  adresem przy ulicy Wołczyńskiej 37, wpisaną do rejestru przedsiębiorców  prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod  numerem KRS 0000270885, NIP 972-09-02-729, REGON 634404229, kapitał  zakładowy w pełni opłacony 819 500 PLN, a Klientami.

4. Obowiązkiem gwaranta jest naprawienie wadliwej rzeczy, a w zależności od decyzji Serwisu wymiana lub zwrot ceny.

5. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski

6. Uprawnienia  Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie  okresu Gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian,  modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego  części przez Klienta lub podmiot inny niż Komputronik S.A.; w przypadku  eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz  wskazówkami Komputronik S.A. i Producenta towaru; w przypadku braku  odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami Komputronik S.A.  i producenta towaru; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru  powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu  mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej; w przypadku  stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów  seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający  identyfikację towaru.

7. Zgłoszenie wady  towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z  chwilą otrzymania przez Komputronik S.A. oświadczenia Klienta o  zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega  weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z  winy klienta. Komputronik S.A. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu  14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania  wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres  rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni  roboczych.

8. Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
            - klient jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt Komputronik  S.A. za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL, pod warunkiem, iż zostanie  poprawnie wypełniony formularz RMA 

- lub dostarcza towar własnym staraniem do salonu Komputronik S.A.

9. W przypadku, gdy w  toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego  części, Komputronik S.A. stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej  Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w  zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, Komputronik S.A.  poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego  koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez  Komputronik S.A. kosztów.

10. Komputronik S.A. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.

11. Wadliwy  towar Klient powinien dostarczyć Komputronik S.A. w oryginalnym,  fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta,  wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności  dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może  dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni  poziom ochrony towaru podczas transportu.

12. Klient  zobowiązany jest dokonać archiwizacji danych znajdujących się na  nośniku. Wyłączną odpowiedzialność za dane znajdujące się na nośniku  ponosi Klient. W przypadku, gdy Klient dostarcza wraz z wadliwym towarem  dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do  przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie. Wyłączną odpowiedzialność  za utratę wskazanych powyżej elementów ponosi Klient.

13. Gwarancja  na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie  zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego  wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Serwis

1. Adres, pod którym należy składać reklamacje:
                  Komputronik S.A. - SERWIS
                  ul. Wołczyńska 37
                  60-003 Poznań

2. Kontakt z serwisem:
Dział napraw zestawów komputerowych:
                  serwis@komputronik.pl
                  tel. 61 668-07-86
                  tel. 61 668-07-95
Dział RMA - reklamacje gwarancyjne podzespołów:
                  rma@komputronik.pl
                  tel. 61 668-00-14

INFOLINIA:  Tel 61 66 88 500

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Komputronik S.A. - SERWIS
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań
Dodatkowe informacje

  

Procedura reklamacji 

1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 

2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 

3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 

4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 

5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 

6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 

7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 

8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 

9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 

10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 

11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Komputronik S.A. - Zwroty
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

  1. Konsument,  który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem      przedsiębiorstwa,  może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania      przyczyny i  bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art.      33,  art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach       konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając       stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi       załącznik nr 2 do ww. ustawy.
  2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego      upływem.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w  wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do  przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez  konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a  w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele  rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od  objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
  4. W  celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy.
  5. Zwrot  rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
  6. Koszt  zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S. A.
  7. Jeżeli  konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek  zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  8. Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na  odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38       ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie  usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą  konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,  że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo  odstąpienia od umowy; 2) w której  przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana  według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której  przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym  opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której  przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy  komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu; 6)  o dostarczanie  treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych

O sprzedającym

TP-LINK
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

2056

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 61 66 88 500
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Sklep Strefy Marek Allegro prowadzony jest przez Komputronik S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Wołczyńskiej 37, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000270885, NIP 972-09-02-729, REGON 634404229, kapitał zakładowy w pełni opłacony 957 235 PLN. e-mail SMA@komputronik.pl, nr telefonu (infolinia) 61 66 88 500.

Pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone.

Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480

W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.