TP-Link karta sieciowa TL-WN722N (6892504259)

3 osoby kupiły 3 sztuki
cena kup teraz
39,00 zł
z 96 sztuk

kolor/wzór:

Stan:

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,90 zł
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Cała Polska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
TL-WN722N
 
NET-WLK-TPL-013
TP-Link karta sieciowa TL-WN722N


Bezprzewodowa karta sieciowa USB TL-WN722N umożliwia podłączenie komputera lub laptopa do sieci bezprzewodowej zapewniając dostęp do szybkiego połączenia internetowego. Prędkość transmisji bezprzewodowej w standardzie N wynosi do 150 Mb/s, dzięki czemu możliwy jest płynny przekaz wideo lub korzystanie z gier online. Przycisk QSS umożliwia szybkie nawiązanie zabezpieczonego połączenia bezprzewodowego, chronionego przed zagrożeniami z zewnątrz.

Stabilna transmisja bezprzewodowa - prędkość transmisji w standardzie N do 150Mb/s
Działając zgodnie ze standardem IEEE 802.11n, urządzenie TL-WN722N ogranicza straty sygnału powstałe na skutek dużych odległości lub przeszkód (stalowych lub betonowych ścian budynków firm lub mieszkań). Transmisja danych z prędkością 54Mb/s zapewnia dużą wydajność pracy umożliwiając wygodne surfowanie po Internecie, współdzielenie plików, transfer multimedialny i wykonywanie połączeń telefonicznych przez Internet. Technologia Clear Channel Assessment (CCA) umożliwia automatyczne unikanie konflików kanałów zwiększając wydajność bezprzewodowej transmisji.

Zewnętrzna, dołączalna antena dużego zasięgu
Karta sieciowa TL-WN722N wykorzystuje antenę 4dBi o dużym zasięgu transmisji. W zależności od warunków zewnętrznych możliwa jest regulacja kierunku nadawania i odbierania sygnałów anteny. Jest to rozwiązanie korzystniejsze w porównaniu do wykorzystania anten wewnętrznych. Dla bardziej wymagających zastosowań, antena urządzenia może być zastąpiona anteną o większym zysku energetycznym. Zwiększy to zasięg transmisji bezprzewodowej punktu dostępowego.

Przycisk QSS - aktywacja bezpiecznego połączenia
Pracując zgodnie ze standardem Wi-Fi Protected Setup™ (WPS), urządzenie TL-WN722N wspiera funkcję Quick Security Setup umożliwiając użytkownikom automatyczne zestawienie zabezpieczonego połączenia bezprzewodowego poprzez naciśnięcie przycisku QSS. W porównaniu do szyfrowania WEP, wykorzystanie metody szyfrowania WPS2 zapewnia większe bezpieczeństwo sieci. Rozwiązanie to jest nie tylko szybsze, w porównaniu z tradycyjną konfiguracją, ale również dużo wygodniejsze (nie trzeba pamiętać żadnego hasła).

Szyfrowanie WPA / WPA2 - zaawansowana ochrona sieci
Szyfrowanie WEP nie stanowi już najlepszej ochrony połączeń Wi-Fi przed atakami z poza sieci. Karta TL-WN722N obsługuje stworzony przez WI-FI Alliance standard szyfrowania WPA/WPA2 zabezpieczający sieć WLAN przed zagrożeniami z zewnątrz.

stan
  • nowy
producent
  • TP-Link
typ
  • zewnętrzna
standard
  • IEEE 802.11 b/g/n
rodzaj komunikacji
  • bezprzewodowa
interfejs
  • USB 2.0
maks. szybkość transmisji danych
  • 150 Mbps
częstotliwość
  • 2.4 GHz
modulacja
  • CCK
  • DQPSK
  • DBPSK
  • OFDM
  • 16-QAM
  • 64-QAM
obsługiwane systemy operacyjne
  • Windows XP
  • Windows Vista
  • Windows 7
szyfrowanie
  • WPA/WPA2
  • WPA-PSK/WPA2-PSK
  • 64/128-bit WEP
tryby pracy
  • infrastruktury
  • Ad-hoc
moc wyjściowa
  • 4 dBm
KLASA PRODUKTU
  • TPlink - Karty WiFi
możliwość zamontowania anteny zewnętrzne
  • tak
szerokość
  • 93.5 mm
wysokość
  • 11 mm
głębokość
  • 26 mm
gwarancja
  • Gwarancja 36 miesięczna
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Komputronik S.A.
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań
NIP: 972-090-27-29
REGON: 634404229
KRS: 0000270885

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 22:00

reklamacje

Procedura reklamacji 1.Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone. Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480 W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.