TOYOTA YARIS I 03 3D DRZWI LEWE LEWY PRZÓD 3P1 (6541620333)

zakończona
130,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 50,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 55,00 zł
  • lokalizacja: SOBOLEW
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • strona zabudowy: lewe przednie
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: peugeot

SPRZEDAM

DRZWI LEWE PRZEDNIE

CENA DOTYCZY "GOŁYCH" DRZWI

TOYOTA YARIS I

ROK PRODUKCJI 2003

PRZEBIEG: 98 TYŚ

SILNIK BENZYNOWY 1.3L (1299 cm3)

MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW, 5 BIEGOWA

NADWOZIE TYPU 3D

KOD LAKIERU: "3P1"

CENA ZA SZTUKĘ

PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z INFORMACJAMI ZAWARTYMI NA STRONIE

"INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"

CZĘŚCI POCHODZĄ Z AUT W WERSJI ANGIELSKIEJ

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

pozostałe informacje

Części przez nas oferowane pochodzą z aut w wersji angielskiej. ZAKUP Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady sprzedażyhttp://www.allegro.pl/regulamin/ Allegro.pl oraz postanowienia zawarte w tym regulaminie.Czytaj uważnie opis aukcji.Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonym w aukcji. Staramy się, żeby zdjęcia i opis były jak najbardziej dokładne.Jeżeli masz wątpliwości czy dana część będzie pasować do Twojego samochodu, to skontaktuj się z nami, a podamy Ci informację o symbolach przedmiotu. Polecamy kontakt telefoniczny, ponieważ umożliwia to szybką odpowiedź. Dzięki temu dowiesz się szczegółowych informacji na temat sprzedawanego przedmiotu i jego stanu.W trosce o dobro klienta, jeżeli przedmiot posiada wadę, to informujemy o tym i obniżamy cenę. Kupujący tym samym akceptuje stan części w całości.Wystawiamy faktury VAT. Klikając "Kup teraz" akceptujesz nasz regulamin. WYSYŁKA Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkęKoszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsumentPrzed wysłaniem przedmiotu, na życzenie klienta, możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na wskazany adres e-mailWszystkie paczki wysyłamy w czasie do 24h od momentu uzyskania potwierdzenia od klienta lub otrzymania wpłaty na konto. Więcej nisz jeden przedmiot w pace wysyłamy na życzenie klienta i klient ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia zawartość REKLAMACJE Części mechaniczne zakupione w naszej firmie objęte są czternastodniową gwarancją, części elektryczne trzydniową. Jest to tzw. gwarancja "rozruchowa". Liczy się data odbioru towaru.Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części. Jeżeli nie zgadzają się one, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność i reklamacja spowodowana złym dopasowaniem części nie będzie uwzględniana.Części karoseryjne wycinane nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia). Jeżeli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podajemy szczegółową informację na ten temat.Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne silników i części mechanicznych, które potwierdzają montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej (pieczęć firmowa z numerem telefonu - nie później niż 7 dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu. Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację dostarcza przedmiot reklamacji na własny koszt oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniemKoszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka, wysyłka) ponosi klient. Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu zakupionych u nas części.Nie zwracamy kosztów przesyłki przy odstąpieniu od umowy. Koszty zwracamy na konto w ciągu 14 dni od uzyskania wszystkich danych.