TOYOTA AVENSIS 2 HB mata do bagażnika SUPER CENA (6483175577)

12 dni do końca
cena kup teraz
70,00 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: WIELKOPOLSKA
  • stan: nowy

SUPER OKAZJA

WKŁAD BAGAŻNIKA IDEALNIE DOPASOWANY DO AUTA:

TOYOTA AVENSIS 2 HB (LIFTBACK)

roczniki: 2003-...

- WYSOKIEJ JAKOŚCI, LEKKI ORAZ ESTETYCZNY DYWANIK DO BAGAŻNIKA

- POSIADA WYSOKIE BRZEGI ZAPOBIEGAJĄCE WYLEWANIU SIĘ WODY ( OK 4,5 CM)

- DYWANIK JEST WYKONANY Z POLIETYLENU

JEST BEZZAPACHOWY, ODPORNY NA NISKIE I WYSOKIE TEMPERATURY

ORAZ NA DZIAŁANIE CZYNNIKÓW CHEMICZNYCH TYPU OLEJ, PALIWO ITP

- DYWANIK JEST BARDZO ŁATWY W UTRZYMANIU CZYSTOŚCI

TOWAR JEST NOWY

PRODUKOWANY W POLSCE PRZEZ WIODĄCEGO PRODUCENTA

CENA KUP TERAZ DOT. 1 SZTUKI

DO CENY NALEŻY DOLICZYĆ KOSZTY PRZESYŁKI KURIERSKIEJ GLS:

17ZŁ (WPŁATA NA KONTO)

23 ZŁ (PRZESYŁKA POBRANIOWA)

INFORMACJA: 509 018 987

NA ŻYCZENIE WYSTAWIAM FAKTURĘ VAT

PO ZAKUPIE PROSZĘ O POTWIERDZENIE - MODEL AUTA ORAZ ROK PRODUKCJI

DYWANIK JEST PRZEZNACZONY POD KONKRETNY MODEL ORAZ TYP AUTA, ZDJĘCIE JEST PRZYKŁADOWE

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma WITPOL zajmuje się produkcją welurowych dywaników samochodowych. W ofercie posiadamy: dywaniki welurowe dywaniki gumowe korytkowe - dopasowane korytka wkłady korytkowe do bagażników dywaniki gumowe markowe m.in. niemieckiej firmy PETEX, FROGUM, REZAW-PLAST, RIGUM, DOMA Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem dywaników gumowych firmy FROGUM, zapraszamy do zapoznania sie z naszą ofertą. Prowadzimy sprzedaż hurtową oraz detaliczną

kontakt

  • 509-439-554
    telefony czynne pon-pt 8-20, firma jest czynna pon-pt 9-17

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Z towaru zakupionego w naszym sklepie mozna zrezygnowac bez podania przyczyny w ciagu 14 dni od daty odebrania przesylki. Klient moze tak postapic wtedy, gdy produkt nie byl uzywany, jak równiez nie zostal w zaden sposób zniszczony. Razem ze zwracanym towarem nalezy przeslac otrzymana wraz z przesylka fakture. Gwarantujemy zwrot ceny naleznej za odeslany towar, a pieniadze przeslemy przekazem pocztowym. Warunkiem przyjecia zwrotu jest otrzymanie przez firme WITPOL, wlasciciela sklepu, towaru w stanie niezmienionym i kompletnym. pieniadze zwracamy przelewem na podany numer konta. Koszt dostawy i odeslania towaru nie podlega zwrotowi. Nie odbieramy przesylek wyslanych do nas za zaliczeniem pocztowym.

reklamacje

Jezeli zdarzy sie, ze po otrzymaniu towaru klient wykryje w nim jakies wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstale podczas dostawy, to zakupiony towar powinien byc niezwlocznie odeslany z powrotem do firmy WITPOL przesylka pocztowa. Informujemy, ze nie przyjmujemy zadnych przesylek odsylanych do nas za pobraniem. Uzasadnione koszty zwiazane z odeslaniem do WITPOL reklamacji zwracamy klientom po otrzymaniu kompletnej przesylki i po rozpatrzeniu reklamacji. Do odsylanego towaru nalezy dolaczyc fakture wraz z opisem problemu. Produkt wymienimy na inny, pelnowartosciowy, a jesli bedzie to juz niemozliwe (np. produkt nie bedzie juz w naszej ofercie), zaoferujemy nabywcy do wyboru inne, dostepne w naszym sklepie towary lub zwrócimy pieniadze.

pozostałe informacje

W przypadku zaistnienia jakiekolwiek wątpliwości lub problemu, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia niejasności.