Total War: WARHAMMER DLC - Norsca - KLUCZ STEAM (6922298431)

Od 17-08-2017 do 27-08-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
59,90 zł
sprzedaż zakończona
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • wersja językowa gry: polska
  • rodzaj: wojenne
  • wersja: cyfrowa
Total War: WARHAMMER [PC] DLC -Norsca
Stan: NOWY KLUCZ STEAM
JEDYNY NA ALLEGRO!

Wymaga podstawowej wersji gry Total War: WARHAMMER na platformę Steam do działania.


  • Podbij Stary Świat jako plemiona Norski i Zimowego Kła.
  • Dwóch nowych, legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec i Throgg.
  • Werbuj norskańskich lordów z rozbudowanymi drzewkami umiejętności.
  • Werbuj trzy nowe rodzaje bohaterów z rozbudowanymi drzewkami umiejętności.
  • Zadowól Mrocznych Bogów, aby otrzymać wspaniałe nagrody!
  • Zapoluj na najpotężniejsze potwory Starego Świata i przeciągnij je na swoją stronę.
  • Nowe jednostki, do których należą wyjątkowe potwory, w tym Mamuty Wojenne i Żmije Mrozu.
  • Spowalniaj przeciwników za pomocą umiejętności bojowej „Odmrożenie”.
  • Przebijaj się przez armie wroga za pomocą umiejętności „Szał” i „Berserk”.


Na dalekiej północy, między Pustkowiami Chaosu i Morzem Pazurów, leży Norsca. Ten niegościnny półwysep na dalekiej północy Starego Świata jest domem okrutnych plemion wojowników, zaprawionych w boju przez nieustępliwe zamieci, lodowatą tundrę oraz potwornych mieszkańców tej przeklętej krainy. Są fanatycznymi wyznawcami Mrocznych Bogów i zrobią wszystko, aby dowieść swej potęgi, poszukując godnych przeciwników i nowych obszarów do plądrowania.

Styl gry

Norskańska kampania skupia się na ciągłym plądrowaniu i zniszczeniu. Ich głównym źródłem dochodów są najazdy i kradzieże. Prowadzi to do bardzo mobilnego i skupiającego się na walce stylu gry – twoje armie muszą się stale poruszać i często ścierać z wrogiem. Burzenie osad umożliwia wznoszenie monolitów poświęconych Mrocznym Bogom Norski... a oni zawsze nagradzają wiernych!

W walce armie Norski są szybkie i okrutne, a ich trzon stanowią dzicy i ciężko uzbrojeni grasanci. Po wzniesieniu odpowiednich budynków mogą werbować różne potworne jednostki, takie jak trolle, wojowników fimirów, norskańskie wilki lodowe i skórne wilki. Na szczycie drzewka rozwoju budynków znajduje się żmij mrozu i olbrzymi mamut wojenny.

Wyjątkowe mechaniki Norski

Oddanie bogom

Po podbiciu osady norskańskie frakcje mają wyjątkową możliwość po bitwie. Poza okupacją i plądrowaniem, mogą zniszczyć osadę i wnieść monolit jednego z czterech Mrocznych Bogów, których personifikują jako Orła, Kruka, Węża i Ogara. Im więcej takich tworów, tym większa przychylność bogów. Nagrody są przyznawane jako coraz większe premie do kampanii oraz bitw czy, w niektórych przypadkach, wyjątkowych jednostek lub postaci.

Warunki zwycięstwa

Złożenie przysięgi na wierność jednemu z bogów i zdobycie jego najwspanialszej nagrody otwiera drogę do zwycięstwa w kampanii. Bogowie są zazdrośni i odtrącona przez ciebie trójka nie będzie tym zachwycona. Wyślą najpotężniejszych czempionów, aby rzucili ci wyzwanie, co aktywuje serię zadań prowadzących do wspaniałego zakończenia.

Polowanie na potwory

Gdy umiejętność „Łowca Potworów” zostanie odblokowana w drzewku technologicznym, norskańska frakcja zyskuje dostęp do Potwornych Arkan. W tej starożytnej księdze znajduje się lista najpotężniejszych bestii i potworów, które zamieszkują świat. Gracz może wybrać początkowe polowania, dzięki czemu wyruszy na składające się z wielu etapów zadanie, kończące się bitwą z tymi legendarnymi stworzeniami. Po pokonaniu ich gracz otrzyma legendarne trofea, które może przekazać swoim postaciom. W niektórych przypadkach potwory mogą być okiełznane i wykorzystywane w bitwach.

Odmrożenie

W oddziałach pojawiają się lodowe jednostki, takie jak norskańskie wilki lodowe i norskańskie lodowe trolle, które dysponują umiejętnością bierną „Odmrożenie”. Ten nowy efekt w znacznym stopniu spowalnia jednostki walczące w zwarciu, dzięki czemu łatwiej można dogonić uciekających lub próbujących zajść z flanki. Potężny żmij mrozu dysponuje umiejętnością „Aura Chłodu”, która przez cały czas spowalnia ruch pobliskich wrogich jednostek.

Dominacja!

Zbierz norskańskie plemiona, pokonując ich przywódców w walce. Taki pokaz dominacji sprawi, że łatwiej przyjmą twoje zwierzchnictwo!

Posterunki

Posterunki grasantów można zakładać w podbitych nadmorskich osadach poza Norscą. Oferują one podstawowe opcje werbunkowe i przydają się do uzupełniania strat twoich wędrujących armii. Zdobycie stolic frakcji poza Norscą – takich jak Altdorf, Zamek Drakenhof i tym podobnych – umożliwi założenie norskańskich osad. Władanie tymi miastami pozwala także na poznanie sekretów pierwszych właścicieli, co odblokowuje wyjątkowe technologie badawcze.

Nowi legendarni lordowie

Kampanii Norski może przewodzić jeden z dwóch legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec, przywódca frakcji Norsca, lub Throgg, król trolli i przywódca frakcji Zimowy Kieł. Każdy z nich zaczyna w innym miejscu i posiada wyjątkowe premie do kampanii oraz bitwy.

Wulfrik Wędrowiec

Wulfrik jest nieustępliwym katem. Przemierza lądy i morza odziany w czaszki ofiar, wzbudzając szacunek. Zabijał smoki i królów, wysoko urodzonych lordów i legendarne bestie. Nikt nie odmawia rzuconego przez niego wyzwania – szczególnie, że zostaje wygłoszone w ojczystym języku ofiary.

Wulfrik jest potężnym przywódcą i fechmistrzem o wyjątkowych umiejętnościach oraz mającym dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Posiada atrybut „Napastnik oblężniczy”, który umożliwia mu zignorowanie konieczności posiadania machin oblężniczych przed zaatakowaniem osad otoczonych murami. Wszystkie jednostki mamutów w jego armii zyskują premię do ataku w zwarciu, wszystkie jednostki grasantów mają zmniejszony koszt utrzymania, a każda jednostka w jego świcie wzbudza strach.

Wulfrik posiada także osobistą umiejętność do walki zwaną „Morski Kieł”, na cześć swojego słynnego statku. To potężny atak o dużym zasięgu. Użyty w odpowiednim momencie może powalić i zabić wielu wrogów. W czasie walki umiejętność „Łowca Czempionów” umożliwia mu unieruchomienie wrogich postaci, gdy z nim walczą.

Throgg

Trolle słyną nie tylko z siły fizycznej, ale także kompletnego braku inteligencji. To właśnie wyróżnia Throgga spośród reszty jego pobratymców – jest wyjątkowo inteligentny jak na swój gatunek. Jego szczerbaty wizerunek skrywa przebiegłość, którą Throgg wykorzystuje, aby zaprowadzić mróz północy w krainach ludzi.

Throgg to potężny przywódca i wojownik o wyjątkowych umiejętnościach oraz mający dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Ponieważ jest królem trolli, jednostki trolli i lodowych trolli mają zmniejszony koszt utrzymania, a wszystkie jednostki w jego armii są niewrażliwe na wszelkie formy wyczerpania. Wzmacnia także odporność fizyczną wszystkich trolli i lodowych trolli.

Jeżeli Throgg przechwyci osadę Eringrad w Krainie Trolli, może tam wybudować wyjątkowy budynek – Jaskinia Kamiennego Tronu – który wzmacnia wszystkie trolle. Dysponuje też wyjątkowym atakiem zwanym „Obfite wymioty”.

Nowy władca

Przywódca grasantów

Przywódcy grasantów, stojący na czele norskańskich armii, mogą pochwalić się wyjątkowymi sekwencjami osobistych specjalizacji na swoich drzewkach umiejętności, co pozwala im doskonalić określone aspekty walki i osiągnąć potężne zdolności aktywne oraz pasywne, które wpływają na ich skuteczność bojową. Każda z tych ścieżek specjalizacji związana jest z jednym z czterech norskańskich bogów, a charakter tych zdolności inspirowany jest jego postacią. Wodzowie mogą także odblokowywać serie wierzchowców aż do potężnego mamuta wojennego.

Nowi bohaterowie

Norskańskie armie mogą werbować trzy nowe rodzaje bohaterów do wspierania wojska i wykonywania akcji na mapie kampanii.

Łak wilczej skóry

Te ogromne bestie są pod każdym względem lepsze od spokrewnionych z nimi wilczych skór. Są nie tylko potężnymi wojownikami, skutecznymi w walce z dużymi wrogami, ale też mają dwie odrębne, wzajemnie wykluczające się ścieżki rozwoju umiejętności, które dają im duże premie do wsparcia pobliskich jednostek w ataku lub obronie.

Szaman czarownik (domeny śmierci, metalu, ognia)

Norskańscy czarownicy mogą specjalizować się w domenach metalu, ognia lub śmierci. Jednak Norskanin to zawsze Norskanin... ci magowie to nie wymoczki! Poprawiają atak w zwarciu i mogą jeździć rydwanami.

Siewca niedoli fimirów (domeny cienia, ognia)

Siewcy niedoli fimirów są wprawnymi czarownikami, ale dzięki imponującej posturze i muskulaturze są również potężnymi wojownikami. Ci bohaterowie o podwójnej roli najlepiej sprawdzają się w wirze walki, rzucając czary i wspomagając oddziały zdolnościami bojowymi. Posiadają również ataki magiczne i są w stanie rozbijać zbroje.



Możliwość wysłania większej ilości przedmiotów paczką (poczta) w cenie 25zł. Zapraszam na moje Inne aukcje. Kupując na moich aukcjach zgadzasz się z opisem strony "O mnie" oraz informacjami zawartymi w Opisie Aukcji!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 45 1050 1591 1000 0090 9273 8658
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

pozostałe informacje

NAJWAŻNIEJSZE!: ZAMÓWIENIE JEST REALIZOWANE W CIĄGU 2-5 DNI ROBOCZYCH! 1. Po zakupie należy wypełnić formularz dostawy, 2. Pracujemy w godzinach 10-17 od Poniedziałku do Piątku, 3. Na pieniądze za zakupiony towar czekamy 7 dni od momentu złożenia oferty poprzez kliknięcie "Kup Teraz", po tym czasie wypełniamy formularz zwrotu prowizji. 4. Wobec kupującego jesteśmy zobowiązani do realizacji zamówienia w ciągu 72 godzin (3 dni robocze) licząc od momentu zaksięgowania wpłaty lub informacji o wyborze paczki pobraniowej (płatnej przy odbiorze). Jeśli czas realizacji miałby się wydłużyć z powodów niezależnych od nas, kupujący zostanie o tym poinformowany. (UWAGA!: W okresie przed świątecznym czas wysyłki może wydłużyć się do kilku dni roboczych!) 5. Poprzez realizację zamówienia mamy na myśli: skompletowanie zamówienia, przygotowanie do wysyłki oraz nadanie paczki na podany adres. 6. Komentarz wystawiamy po otrzymaniu komentarza od Kupującego. 7. Paczki za pobraniem wysyłamy allegrowiczom którzy posiadają minimum 20 pozytywnych komentarzy. Allegrowicz który posiada mniej pozytywnych opinii może skorzystać jedynie z płatności z góry, po czym realizujemy zamówienie. 8. Zmiana adresu dostawy tj. inny adres niż w ustawieniach allegro, możliwy jest wyłącznie poprzez formularz opcji dostawy. 9. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze. W razie naszych błędów nie uciekamy od odpowiedzialności i zawsze staramy się rozwiązać zaistniały problem. Jeśli jednak wystawiasz Nam negatywną opinię bez wcześniejszego kontaktu z nami prosimy nie liczyć na naszą wyrozumiałość. 10. Nie odpowiadamy za uszkodzenia spowodowane przez pocztę lub kuriera. 11. Przesyłki List Ekonomiczny Oraz List Priorytetowy są przesyłkami niezarejestrowanymi więc w przypadku zagubienia takiej przesyłki poczta nie zwraca poniesionych kosztów (nie zwracam ich również ja) Kupujący wybiera taką opcję dostawy na własne ryzyko. 12. W przypadku zakupienia wszelakich kodów do Gier lub DLC... przedmioty nie podlegają zwrotowi ponieważ są one jednorazowe. 13. Jeżeli po zakupie na jednej z aukcji przed-sprzedażowych [PRE-ORDER] kupujący zrezygnuje zwracam wpłatę minus prowizja od sprzedaży (możliwe również że wpłata zostanie zwrócona po premierze gry). W takim przypadku wystawiam również komentarz negatywny. Zachęcam do rozsądnych zakupów. 14. Reklamacje i zwroty: Zwrot bez podania przyczyny Każdy kupujący ma prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty otrzymania paczki. Wysyłasz ją na swój koszt (nie przyjmujemy paczek za pobraniem). Produkt musi być w takim stanie jaki został do ciebie wysłany tj. zafoliowany, bez śladów użycia. Do produktu należy dołączyć dowód zakupu otrzymany wraz z paczką. Kwota "Kup Teraz" jest zwracana w ciągu 7 dni od otrzymania paczki. Reklamacje Jeśli zauważysz, że produkt posiada wady fabryczne lub jest wadliwy możesz go reklamować. Paczkę wysyłasz na swój koszt. Reklamacja rozpatrywana jest w ciagu 7 dni od dnia otrzymania wadliwego produktu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w ciągu kolejnych 7 dni zwracamy tobie pełną kwotę lub (jeśli jest to możliwe) wymieniamy produkt na nowy. Zwrotu pieniędzy możemy dokonać wyłącznie na podane przez ciebie konto bankowe.