TOSTER Opiekacz KENWOOD kMix TTM020 BIAŁY (6541326796)

zakończona
259,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
  • lokalizacja: Brzeziny
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • kolor dominujący: biały
  • marka: Pozostałe

E-mail Media_SP@wp.pl
Tel.kom. 796 257 218
Tel.kom. pon-pt.8:30-16:30

Numer 50 1020 5558 1111 1560 2010 0237
Bank Inteligo

Regulamin
Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem na stronie "O mnie"
W cenę produktu jest
wliczona opłata KGO
(Koszt Gospodarowania Odpadami)
GWARANCJA PRODUCENTA
24 m-ce
Door-to-Door*
*Gwarancja Door to Door oznacza, że nie ponosisz żadnych kosztów w przypadku awarii produktu. Skontaktuj się z nami, odbierzemy i przekażemy produkt do autoryzowanego serwisu. Załatwimy wszystkie formalności i odeślemy naprawiony sprzęt.
Nie podoba Ci się produkt? U nas możesz go zwrócić w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny.

Warunki gwarancji i zwrotów
na stronie "O mnie"

Firma Handlowa
Dlaczego warto kupić u nas?..
Być może zastanawiasz się, dlaczego miał(a)byś kupić właśnie u nas?..
Cóż - masz pełne prawo samodzielnie o tym zdecydować. To Twoja decyzja. Jest kilka faktów, które mogą przemawiać za tym, by kupić właśnie u nas...
--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­-----
TOSTER
OPIEKACZ
900W
renomowanej firmy
model: TTM020
kolor: BIAŁY
Idealny prezent dla Ciebie i Twoich bliskich
Toster serii kMix Kenwood TTM020 o mocy 900 W jest idealny dla całej rodziny. Wyposażono go w funkcję "Peek & View", umożliwiającą kontrolę stopnia przyrumienienia podczas tostowania. Dzięki specjalnej nakładce na toster można podgrzać m.in bułeczki czy francuskie rogaliki. Toster jest łatwy do czyszczenia ze względu na wysuwaną tackę na okruchy. Nóżki antypoślizgowe zapewniają stabilność urządzenia.

Smacznie i zdrowo: elektronika dba o to by Twój tost był idealny
Elektroniczny system kontroli przyrumienienia pilnuje wszystkich parametrów tak aby tostom nic złego się nie przydarzyło.
Higiena przede wszystkim: tacka na okruchy
Wysuwana tacka na okruchy ułatwia utrzymanie w czystości samego tostera jak i miejsca w którym stoi.
Gwarancja producenta - 24 miesiące
realizowana w autoryzowanych serwisach w Polsce
Paragon lub Faktura VAT (na życzenie)
Sprzęt nowy, w oryginalnym opakowaniu
Gwarancja producenta 2 lata.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1560 2010 0237
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma: ENERGY Rafał Sip zarejestrowana przez Urząd Gminy w Brzezinach NIP 968-087-92-36

kontakt

  • 796 257 218
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 17:00
  • media_sp@wp.pl
    Dział handlowy, dział reklamacji, w godz. pracy do 3 godz.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
ENERGY
Ostrowska 6
62-872 Godziesze
Polska
 
Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny lub emailowy w celu ustalenia szczegółów. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: Media_SP@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: ENERGY ul. Ostrowska 6 62-872 Godziesze Małe Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) (DANE SPRZEDAJĄCEGO) ______________________ ______________________ ______________________ Ja _____________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ____________________________________________________ , numer oferty ____________________________________________________ , Data zawarcia umowy to ____________________________________________________ , data odbioru ____________________________________________________ , Imię i nazwisko __________________________________________ Login Allegro __________________________________________ Adres ___________________________________________ Data ___________________________________________ ________________________________________________________ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Zwracany sprzęt musi być w stanie niezmienionym, bez śladów używania, w oryginalnym opakowaniu.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: Media_SP@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Witamy serdecznie Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jesteśmy legalnie działającą i zarejestrowaną firmą, dlatego masz pewność iż wszystkie transakcje zawarte z nami będą miały prawidłowy przebieg. Zależy nam na satysfakcji klienta dlatego też każdą transakcję traktujemy indywidualnie i dokładamy do tego wszelkich starań. Zajmujemy się dystrybucją sprzętu RTV i AGD. W branży produktów elektroniki użytkowej o tej specyfice posiadamy kilkuletnią praktykę. Zespół wykwalifikowanych pracowników posiadających bogate doświadczenie zbudowane między innymi na jednym z większych koncernów elektronicznych w Europie dokłada wszelkich starań aby produkty jakie proponujemy spełniały najwyższe wymagane normy jakościowe. Wszystkie przedmioty (jeżeli nie są fabrycznie nowe) są sprawdzane przed wysyłką, co daje pewność, że otrzymasz w 100% bezpieczny w użytkowaniu oraz sprawny technicznie produkt. Zawsze staramy się rzetelnie i szczegółowo opisać przedmiot sprzedaży oraz aby załączone zdjęcia miały jak najlepszą jakość, ale jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lepiej zapytaj przed zalicytowaniem, aby uniknąć późniejszych nieporozumień. Odpowiadamy zawsze na wszystkie pytania. Gwarancja: Dla Państwa wygody niektóre reklamacje realizowane są w systemie Door-to-Door*, Oznacza to że w przypadku jakichkolwiek problemów ze sprzętem, nie będą Państwo musieli chodzić po serwisach i starać się o przeprowadzenie ewentualnej naprawy. Wszelkie tego typu obowiązki przejmujemy my. Jest to realizowane w następujący sposób: 1.Klient zgłasza nam problem, poprzez email lub telefonicznie 2. Na umówiony termin zlecamy kurierowi odbiór paczki 3. Sprzęt trafia do serwisu 4. Po naprawie odsyłamy go pod wskazany adres Wszystko to w ramach gwarancji bez żadnych dodatkowych kosztów ze strony Klienta! * opcja tylko dla wybranych produktów - jeżeli na stronie przedmiotu nie ma takiej informacji, oznacza to iż na produkt ten nie ma opcji Door-to-Door. W takich przypadkach należy osobiście dostarczyć sprzęt do serwisu. 1.Na każdy produkt udzielamy gwarancji wg opisu w aukcji; 2.Gwarantem jest SPRZEDAWCA lub PRODUCENT (w zależności od produktu) 3.Podstawą do gwarancji jest okazanie dowodu zakupu; 4.Szczegóły gwarancji opisane są w punkcie „WARUNKI GWARANCJI” Warunki gwarancji. 1. Niniejszą gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi podzespołami i/lub wadami które są niezgodne z opisem aukcji. 2. Usługi gwarancyjne świadczone są przez SPRZEDAWCE lub PRODUCENTA po przedstawieniu przez klienta: - dowodu zakupu, - wadliwego produktu (kompletnego) 3. Gwarancja jest ważna przez okres określony w aukcji od daty zakupu podanej na oryginale dowodu zakupu. 4. Urządzenie wykazujące wady i usterki o których nie ma informacji w aukcji należy przesłać bezpośrednio do SPRZEDAWCY lub SERWISU - uzgadniane po uprzednim kontakcie (najlepiej mailowym) 5. Wraz z urządzeniem należy przesłać szczegółowy opis problemu technicznego (wypełnić FORMULARZ REKLAMACYJNY oraz dowód zakupu. 6. Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte przez SPRZEDAWCE lub SERWIS PRODUCENTA w terminie ustalonym przez strony, zwykle nie dłuższym niż 21 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy przez SPRZEDAWCĘ lub SERWIS PRODUCENTA. W szczególnych przypadkach, np. gdy zajdzie potrzeba sprowadzenia części zamiennych z zagranicy czas ten może ulec wydłużeniu. 7. Za rozpoczęcie procedury naprawy uznaje się datę otrzymania przesyłki z wadliwym produktem a za datę zakończenia uznaje się datę wysyłki produktu do klienta (po naprawie). 8. W razie braku możliwości przywrócenia funkcji produktowi takich jak przy zakupie SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do wymiany produktu na taki sam model lub podobny posiadający takie same lub lepsze parametry techniczne. 9. W razie braku możliwości naprawy lub wymiany produktu klientowi przysługuje zwrot zapłaconej ceny. 10. Gwarancja nie są objęte: - Uszkodzenia mechaniczne, w tym zalanie cieczą oraz wywołane nimi wady - Uszkodzenia lub wadliwe działanie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem niedbałością klienta lub stosowaniem produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem albo przepisami bezpieczeństwa. - Uszkodzenia lub wadliwe działanie wynikłe na skutek pożaru, powodzi, uderzenia pioruna, czy też innych klęsk żywiołowych, wojny czy niepokojów społecznych, nieprzewidzianych wypadków, korozji, rdzy, plam, przepięć w sieci energetycznej, nieprawidłowego napięcia zasilającego, normalnego zużycia w eksploatacji, czy też innych czynników zewnętrznych; - Urządzenia, które osoby inne niż SPRZEDAWCA lub SERWIS naruszyły lub w których przeprowadziły przeróbki, zmiany, dostrojenia lub naprawy. - Decyzja SPRZEDAWCY lub SERWISU odnośnie zasadności zgłaszanych usterek jest decyzją ostateczną. - SPRZEDAWCA nie będzie ponosić odpowiedzialności za serwis gwarancyjny, jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonane z powodu restrykcji importowo-eksportowych na części zamienne i/lub innych przepisów prawnych czy też nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie naprawy. - Wszelkie wadliwe produkty lub części, które wymieniono, stają się własnością SPRZEDAWCY lub SERWISU. - SPRZEDAWCA nie udziela upoważnień ani gwarancji odnośnie produktów, z wyjątkiem tych, które wyraźnie określono w niniejszym dokumencie. W żadnym wypadku nie będzie on odpowiedzialny wobec klienta za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie urządzenia wynikłe z innych przyczyn niż wady w nim tkwiące oraz nie będzie odpowiedzialny za szkody spowodowane wadami produktu. W szczególności uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu. Pozostałe warunki Regulaminu 1. Przy dokonanym zakupie przez „kup teraz” lub przez wygraną licytację uznaje się że KUPUJĄCY akceptuje niniejszy REGULAMIN. 2. W myśl Ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dn. 14 lutego 1994r, Dz. U. 1994 r. Nr 24 poz. 83, Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904, Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 zastrzegamy sobie prawo do kopiowania całości lub fragmentów powyższego dokumentu (regulaminu) do celów własnych lub jakiejkolwiek działalności bez naszej zgody. Powyższy Regulamin ma charakter stanowiący zbiór zasad obowiązujących w aukcjach sklepu Media_SP. 3. Wszelkie zamieszczone na aukcjach zdjęcia są głównie zaczerpnięte z katalogu producenta. W szczególnych przypadkach kolorystyka lub poszczególne elementy mogą nieznacznie różnić się od wyglądu stanu faktycznego, co może być spowodowane partią produkcyjną lub zaktualizowaniem wyposażenia sprzętu. 4. Podane na aukcjach koszty dostawy obowiązują tylko na terenie Polski. Dla wysyłek zagranicznych koszty ustalane są indywidualnie. Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.