TOSTER OPIEKACZ DeLonghi CTOM4003 R Icona MiCALITE (6541091374)

zakończona
249,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Paczkomaty 24/7
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
Zakupy powyżej 397 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • marka: Pozostałe
TOSTER OPIEKACZ DeLonghi CTOM4003 R Icona MiCALITE
Producent: DeLonghi
DeLonghi
ID produktu: 2431
Wysyłka: natychmiastowa, dostawa już w jeden dzień
Gwarancja: 2 lata, bezpłatny odbiór i dostawa do domu

Cena katalogowa: 419.00 zł

Nasza cena: 249.00 zł

Taniej o: 170.00 zł!

14 dni na zwrot lub wymianę towaru

Toster DeLonghi CTOM4003 R Icona Vintage 4 sloty, 1800 W

Połączenie wygodnego opiekacza z urokliwym stylem retro sprawia, że poranek staje się mocno wyczekiwanym czasem. Toster DeLonghi CTOM4003R Icona Vintage posiada chromowane dodatki, elektronicznie kontrolki do regulowania poziomu dwustronnego opiekania, rozmrażania lub korzystania z opcji bajgel, gdy pieczywo jest podgrzewane tylko z jednej strony.

Toster DeLonghi CTOM4003R wykonany jest z polerowanej na wysoki połysk stali nierdzewnej. Jego użytkowanie jest bardzo proste, wygodne i przyjemne. Przygotuje jednocześnie 2 lub 4 chrupiące tosty w zależności od naszego apetytu, przy czym gdy zdecydujemy się na wykorzystanie tylko połowy urządzenia, druga pozostanie nieużywana bez zbędnej straty energii.

Za sprawą zmiennej kontroli opiekania chleba i dopasowania szczeliny do rozmiarów pieczywa każdorazowo otrzymamy pysznie zrumienione kromki.

Kieszenie na 4 grzanki z możliwością uruchomienia tylko 2 otworów (bez straty energii)

Chromowane dodatki, elektronicznie kontrolki do regulowania poziomu dwustronnego opiekania, rozmrażania lub korzystania z opcji bajgel

Duża tacka na okruchy pomaga utrzymać kuchnię w czystości

DeLonghi to firma założona w 1961 roku, oferuje szeroki asortyment sprzętu AGD w ponad 140 krajach. Sprzęt DeLonghi cechuje niepowtarzalny design i najwyższa jakość

Właściwości:
  • Materiał: stal nierdzewna
  • Działa z mocą 1800 W
  • Toster z serii Icona Vintage
  • Funkcja Eco
  • 6 poziomów opiekania
  • Możliwe tryby pracy: opiekanie dwustronne, jednostronne,
    rozmra­żanie, anulowanie pracy
  • Posiada 4 otwory na tosty
  • Wysokie podnoszenie grzanek (Extra Lift)
  • System równomiernego opiekania
  • Wyjmowana taca na okruchy
  • System regulowania szczeliny
  • Wyposażony w nóżki antypoślizgowe
Zawartość opakowania:
  • Sprzęt
  • Karta gwarancyjna
  • Instrukcja obsługi w oryginale
  • Paragon/faktura
  • Opakowanie oryginalne lub zastępcze


Dane techniczne
Producent DeLonghi
Seria producenta Micalite
Vintage
Kolor Czerwony
Moc [W] 1800
Liczba tostów 4
Tacka na okruchy TAK
Funkcja rozmrażania TAK
Regulacja stopnia spieczenia TAK
9
Wymiary
Szerokość [cm] 30
Wysokość [cm] 22
Długość [cm] 31
Waga [kg] 3,1
Istotne informacje dla klienta
Gwarancja konsumencka 24 miesiące
Dokumenty Paragon
Faktura VAT (na prośbę)
Karta gwarancyjna
Instrukc­ja producenta (oryg.)
Opakowanie Karton oryginalny
lub nowy, biały bez infografiki producenta
Inne cechy Wysokie podnoszenie grzanek
Możliwość włączenia połowy urządzenia
System regulowania szczeliny
Funkcja EKO
Kupując na tej aukcji oszczędzasz:
170.00 zł taniej niż w marketach.


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u handysitt za co najmniej 397 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Zamówienia opłacone lub za pobraniem złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia!

W zależności od produktu wysyłamy Kurierem, do Paczkomatów i Pocztą Polską. Sprawdź dostępne formy dostawy. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone!

Przelewy na tradycyjne konto bankowe księgujemy 3 razy dziennie.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy importerem, dystrybutorem oraz sklepem specjalizującym się w sprzedaży detalicznej produktów AGD oraz wyposażenia wnętrz dla domu, firmy oraz miejsc użyteczności publicznej. W naszej ofercie znajdziesz tylko markowe produkty czołowych producentów na świecie: TEFAL, KENWOOD, ROWENTA, MORPHY RICHARDS, MOULINEX, DELONGHI, KRUPS, RUSSELL HOBBS, PHILIPS, AEG, ELECTROLUX, PANASONIC, JOHN LEWIS, CUISINE ART, BOSCH, SEVERIN, SHARP, HOMEDICS, RYOBI, LG, VAX, BREVILLE i inne. Specjalizujemy się w produktach typu OUTLET, dzięki czemu możemy zaoferować Państwu najniższe ceny w Polsce. Nasz magazyn to kilka tysięcy produktów dostępnych zawsze od ręki, dzięki czemu masz pewność, że towar, który kupujesz dojedzie do Ciebie w ciągu 24 godzin.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Kupując na naszych aukcjach internetowych, masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów (prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Ustawowe prawo do odstąpienia przysługuje Ci w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. W szybki i prosty sposób zrobisz to z naszym kreatorem zwrotu – wystarczy, że uzupełnisz informacje na naszej stronie, wydrukujesz przedpłaconą etykietę, przygotujesz paczkę i wszystko zaniesiesz na dowolną Pocztę Polską. Możesz także wysłać nam oświadczenie na adres email sklep@odeo24.pl lub na adres firmy podany niżej. ---------------------------------------------------------- Jak zwrócić zakupiony produkt? Krok 1. Przejdź na stronę: odeo24.pl/dostep i podaj e-mail, którego używasz w Allegro lub na jaki składałeś zamówienie jednorazowe. Na swojej skrzynce pocztowej znajdziesz po chwili email z linkiem, który da Ci dostęp do zamówienia na 1 godzinę. Dzięki temu będziesz mógł się automatycznie zalogować. Krok 2. Przejdź do „Zwroty” i wybierz zwracane zamówienie. Krok 3. Postępuj dalej zgodnie z komunikatami na stronie: a) Wybierz odpowiedni towar, b) Wpisz ewentualne uwagi, c) Wybierz rodzaj transportu. Jeśli zdecydujesz się dokonać wysyłki z naszym sklepem, wystarczy, że wydrukujesz przedpłaconą etykietę, zapakujesz towar i zaniesiesz paczkę na dowolną pocztę. Korzystając z przesyłek naszej firmy, odliczymy od zwracanej kwoty 9,23 zł. Ważne! Przesyłka może mieć maksymalnie do 30 kg i wymiary 60x50x35 cm. Paczka o większych gabarytach nie zostanie przyjęta na poczcie. W przypadku innej formy transportu lub większej przesyłki – prosimy Cię o odesłanie sprzętu na adres naszego sklepu. Możesz skorzystać z tanich pośredników kurierskich, np. Sendit.pl. Krok 4. Wybierz miejsce dostarczenia paczki. Krok 5. Podaj informacje odnośnie zwrotu pieniędzy: – jeżeli płaciłeś przy odbiorze lub przelewem na konto – podaj numer konta bankowego, na który mamy wykonać zwrotny przelew, – jeżeli skorzystałeś z szybkich płatności online (np. Dotpay, PayU (płatności Allegro)) podaj numer konta bankowego, na który mamy wykonać zwrotny przelew. Krok 6. Po akceptacji zgodności informacji wydrukuj dokumenty i dołącz je do środka przesyłki. ---------------------------------------------------------- Ważne informacje! Prosimy, abyś zwrócił uwagę na stan produktu przed jego zwrotem. Ważne, by towar był nieużywany, zapakowany w karton, który otrzymałeś, zabezpieczony tak, by w czasie transportu nie uległ uszkodzeniu. Pamiętaj, że odpowiadasz za stan produktu. Dołącz proszę do przesyłki formularz zwrotu lub inną informację pozwalającą zidentyfikować zwrot od Ciebie. ---------------------------------------------------------- Jak szybko zwracamy pieniądze? Zwracamy pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj 1-3 dni robocze), sposobem, jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta, z którego można dokonać kolejnych zakupów. ---------------------------------------------------------- Na jaki adres odesłać produkty? Produkty można odsyłać na adres magazynu sklepu internetowego: Odeo24.pl MAGAZYN ul. Braniborska 58-68 53-680 Wrocław tel. 71 727 62 15 Przyjmujemy także osobiste zwroty towaru w sklepie stacjonarnym, czynnym od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00-18.00, i w soboty – do godziny 14.00.

reklamacje

Każdy zakupiony u nas produkt jest objęty 2-letnią gwarancją w systemie door to door. Wystarczy, że zgłosisz nam problem ze sprzętem, a my na swój koszt wyślemy po niego kuriera! Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych (zazwyczaj o wiele szybciej, od ręki). ---------------------------------------------------------- Jak zwrócić zakupiony produkt? Krok 1. Przejdź na stronę: odeo24.pl/dostep i podaj e-mail, którego używasz w Allegro lub na jaki składałeś zamówienie jednorazowe. Na swojej skrzynce pocztowej znajdziesz po chwili email z linkiem, który da Ci dostęp do zamówienia na 1 godzinę. Dzięki temu będziesz mógł się automatycznie zalogować. Krok 2. Po zalogowaniu/uzyskaniu dostępu przejdź do działu „Reklamacje”. Krok 3. Wybierz reklamowane zamówienie i produkty. Krok 4. Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie. Krok 5. Opisz dokładnie problemy, jakie występują ze sprzętem. Szczegółowo opisana usterka pozwoli nam szybko rozwiązać problem. Napisz, w jakich okolicznościach pojawił się problem i czym się objaw Krok 6. Zaakceptuj i dodaj reklamację. Uzyskasz numer (RMA), na który możesz powoływać się podczas kontaktu z nami. Krok 7. Poczekaj na kontakt od nas. W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą celem umówienia kuriera, który odbierze przesyłkę. W razie problemów z powyższą procedurą lub chęcią zgłoszenia reklamacji w inny sposób, napisz do nas: reklamacje@odeo24.pl. Pamiętaj, aby odsyłany towar dobrze zapakować i dołącz proszę numer reklamacji RMA. ---------------------------------------------------------- Jak szybko rozpatrujecie reklamacje? Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie. Nasz dział reklamacji codziennie przyjmuje przesyłki, weryfikuje je i przekazuje do autoryzowanego serwisu lub wymienia produkt na wolny od wad. Reklamacje zobowiązujemy się rozpatrzyć do 30 dni roboczych. Dzieje się to zazwyczaj o wiele szybciej (zazwyczaj 1-3 dni). W przypadku konieczności przekazania produktu do autoryzowanego serwisu naprawa może zająć więcej czasu, o czym Cię powiadomimy. ---------------------------------------------------------- Czy mogę wymienić produkt na nowy czy jest on naprawiany? Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki sprawdzamy produkt i podejmujemy decyzję, czy przekazujemy go do autoryzowanego serwisu, czy wymieniamy na wolny od wad. W przypadku reklamacji gwarancyjnej możesz nam zasugerować rozwiązanie, ale nie mamy obowiązku go spełnić zgodnie z Twoim oczekiwaniem (które postaramy się wziąć pod uwagę). Staramy się jednak być niezwykle pomocni w tej trudnej sytuacji. ---------------------------------------------------------- W jakich sytuacjach nie mogę złożyć reklamacji? Możemy odmówić przyjęcia reklamacji z tytułu gwarancji w przypadku: - Stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, - Dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego, - Stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna urządzenia, - Dowód zakupu nie jest wymagany w przypadku zakupu produktu w sklepie internetowym, w innym jest konieczny. ---------------------------------------------------------- Co nie jest objęte gwarancją? Nie w każdym przypadku można skorzystać z reklamacji gwarancyjnej. Poniżej znajdziesz wyłączenia. 1. Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji. 2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia. 3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą. 4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia. 5. Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, niestosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych. 6. Uszkodzenia powstałe w szczególności w wyniku: zasilania urządzenia zanieczyszczoną wodą, niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy z wykorzystaniem nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione. 7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych wymienionych w instrukcji obsługi. Przyjmujemy także osobiste zwroty towaru w sklepie stacjonarnym, czynnym od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00-18.00, i w soboty – do godziny 14.00. ---------------------------------------------------------- Dodatkowe informacje: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Nasza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Gwarancja ograniczona jest do terytorium Polski. Z każdym zakupem otrzymasz kartę gwarancyjną.