TOREBKA SKÓRZANA TORBA WORECZEK NA RAMIĘ Taupe (6482630105)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
119,00 zł
z 3 sztuk

Materiał dominujący:

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
  • Czechy 40,00 zł
Zakupy powyżej 750 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • wielkość: mała (nie mieszcząca A4)
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: Inna marka
  • materiał dominujący: skóra naturalna licowa
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie brązu i beżu, wielokolorowy, inny kolor
  • rodzaj: do ręki, na ramię, wieczorowa, worek






Średniej Wielkości
Torebka na Ramię
z Miękkiej Skóry Naturalnej


Polski produkt wykonany z dbałością o każdy szczegół.

SYMBOL: OVI taupe







Średniej wielkości, zgrabna torebka damska
wykonana w całości z miękkiej skóry naturalnej.
Można ją nosić w ręku lub na ramieniu.
Torebka zapinana na zamek.
Wewnątrz znajduje się mniejsza kieszeń zapinana na zamek
oraz kieszonka na telefon.
Z tyłu kieszonka zapinana na zamek.

Gwarancją jakości torebek jest wysoki standard ich wykonania
oraz wieloletnie doświadczenie naszej firmy.
Wzornictwo oraz kolorystyka naszych wyrobów oparta na najnowszych trendach.





Wymiary:

wysokość ok. 23 cm przez środek
szerokość przez środek ok. 44 cm

spód owalny
29 cm x 14 cm

otwór wejściowy-(dwa suwaki)
długość zamka ok. 47 cm

krótki pasek ozdobnie zaplatany

długość ok. 30 cm
(mierzona między nitami)

okucia srebrne
podszewka poliester
materiał - miękka skóra naturalna bydlęca


Made in Poland.




Torebki doszywamy na bieżąco.

W przypadku braku towaru w magazynie termin realizacji zamówienia 4 - 7 dni roboczych.
100 % Skóra Naturalna

Cechą charakterystyczną skóry jest jej różnorodność.
Dlatego poszczególne torebki mogą się różnić odcieniem, fakturą, połyskiem.
Zdjęcia mają charakter poglądowy i mogą nie oddawać rzeczywistego koloru.









Posiadamy w ofercie również

Zapraszamy

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Waldekke za co najmniej 750 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 11814200070021504220000002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Niemcy 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 8-10 dni
Wielka Brytania 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 9-11 dni
Czechy 40,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 8-9 dni
Irlandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 10-12 dni
Słowacja 40,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 9-10 dni
Szwecja 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 10-12 dni
Holandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 9-10 dni
Norwegia 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 9-12 dni
Włochy 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 10-13 dni
Francja 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 9-11 dni
Belgia 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 9-10 dni
Dania 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 9-11 dni
Hiszpania 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 10-13 dni
Austria 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 9-11 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przy zakupie kilku przedmiotów pobieramy tylko jedną opłatę.
Osoby zainteresowane mogą odebrać wylicytowany towar bezpośrednio w naszym sklepie po wcześniejszym uzgodnieniu. Przy odbiorze osobistym nie pobieramy opłaty za przesyłkę.


U WALDKA
ul. Broniewskiego 1
Bydgoszcz
tel; 52 345 81 98

pn. - pt. 10 - 18
sobota 10 - 14

ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI " O MNIE "
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sklep internetowy u Waldka, prowadzony jest w ramach Allegro, przez waldekke, którego Właścicielem jest Firma u Waldka Waldemar Kempiński z siedzibą przy ul. Broniewskiego 1 w Bydgoszczy.

kontakt

  • 52 34 58 198
    Kontakt: od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Konsument ma 14 dni na odesłanie zwracanego towaru. Sprzedawca zwraca pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostarczenia towaru (za transport od sprzedawcy do konsumenta). W takiej sytuacji sprzedawca zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi koszt odesłania niechcianego towaru do sprzedającego. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przedsiębiorca w takim wypadku może pomniejszyć zwrot ceny produktu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli (wzór poniżej), pisząc na adres e-mail: sklep@waldekke.pl lub dołączyć pisemne oświadczenie do zwracanej przesyłki. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy odesłać na adres. u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz e-mail: sklep@waldekke.pl Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): ------------------------------------------------------ u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery], Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Dane do przelewu:[nr konta] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] ---------------------------------------------------------- Wzór formularza do zwrotów. Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................ Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ........................................................................................... Imię i nazwisko.................................................................... Adres................................................................................... Data..................................................................................... --------------------------------------------------------- 5. Brak odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Zwrot towaru w przypadku zawarcia umowy jako przedsiębiorca.W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.Zgodnie z powyższym zwrot Towaru na tej podstawie nie jest możliwy.

reklamacje

Zasady składania reklamacji towarów zakupionych po 25.12.2014 r Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.. Opis procedury reklamacyjnej z tytułu rękojmi: Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 2 lata na możliwość złożenia reklamacji od momentu wydania produktu klientowi. Za wadę fizyczną należy w szczególności uznać sytuacje, gdy produkt: - nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; - nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@waldekke.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Konsument może żądać naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar na nowy, pozbawiony wady lub naprawi wadliwy egzemplarz. Zwrotu pieniędzy Konsument może żądać tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny. O tym, czy tak jest, decyduje sprzedawca. Co oznacza termin wada istotna? Oznacza on taką wadę, której wystąpienie uniemożliwia korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Pozasądowe rozpatrywanie sporów Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. ul. Jagiellońska 10, 85-020 Bydgoszcz Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce - Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Dane do przelewu: u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz nr. konta: 11814200070021504220000002 1. Sprzedaż towaru Prowadzimy sprzedaż nowych, pełnowartościowych towarów za pośrednictwem Allegro na teranie Polski. Pełna informacja o towarze znajduje się w opisie aukcji. Towar jest każdorazowo sprawdzany przed wysyłką. Zobowiązujemy się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT 23%. Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty przesyłki. 11 zł za przesyłkę przy wpłacie na konto lub płatności PayU 15 zł za przesyłkę przy wyborze wysyłki za pobraniem 0 zł za przesyłkę przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy u Waldka 0 zł za przesyłkę przy zakupie powyżej 750 zł Dokonanie zakupu jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt w sklepie u Waldka, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. Możliwe są następujące formy płatności: - Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail wiadomość od sprzedającego) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym u Waldka Waldemar Kempiński, zamówienie jest przekazywane do realizacji. - Płatności PayU w ramach platformy Allegro.pl – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. - Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu lub w kasie punktu odbioru osobistego. - Płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy u Waldka ul. Broniewskiego 1 w Bydgoszczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18 Po zakupie towaru czekamy 7 dni na wpłatę na konto lub przez PayU. Jeżeli w ciągu 7 dni kupujący się z nami nie skontaktuje występujemy do Allegro o zwrot poniesionej prowizji od sprzedaży. 2. Termin realizacji zamówienia i wysyłka towaru Towar wysyłamy zgodnie z opisem terminu wysyłki podanym w aukcji. Jeżeli kupujący (mailem lub w formularzu dostawy) nie wskaże innego adresu, zakupiony towar wysyłamy na adres podany na karcie Allegro. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczta Polska - POCZTEX KURIER 48 Zakupiony towar wysyłamy: - paczka Pocztex Kurier 48 - towar zapakowany w kartonik, zabezpieczony taśmą - paczka Pocztex Kurier 48 Pobranie- towar zapakowany w kartonik, zabezpieczony taśmą Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku. Pierwsze nadanie realizujemy do godziny 13, drugie nadanie realizujemy do godziny 17 i jest ono traktowane jako nadanie w kolejnym dniu roboczym. Tu można śledzić przesyłki (po godz 22.) http://sledzenie.poczta-polska.pl Po wysyłce podajemy kupującemu mailem numer nadania przesyłki