Torebka RETRO Czarna BIGLE Listonoszka Kopertówka (6482293361)

zakończona
69,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • kolor: czerń
  • wielkość: mała (nie mieszcząca A4)
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 0.95 [kg]
  • marka: Inna marka
  • materiał dominujący: skóropodobne tworzywo
  • dostawa z Polski: tak
  • rodzaj: do ręki, kopertówka, listonoszka, na bigiel, na ramię, wieczorowa

....................­....................­....................­....................­....................­....................­....................­....................­....................­.......

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 83114020040000340272274860
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Paczka24 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka48 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Nasza firma rozpoczęła działalność w 2011 roku. Zajmujemy się transportem oraz sprzedażą dodatków dla konfekcji damskiej. W tym roku debiutujemy w sprzedaży internetowej. Dołożymy wszelkich starań, aby sprostać temu wyzwaniu na najwyższym poziomie. A ponieważ zależy nam przede wszystkim na zadowoleniu naszych klientów to zapraszamy do dzielenia się z nami Waszymi opiniami i sugestiami. To dzięki Waszej pomocy będziemy mogli być na bieżąco z oczekiwaniami klientów.

kontakt

  • +48 723056888
    Kontakt telefoniczny w godzinach 8:00 - 18:00 od poniedziałku do soboty

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
"RS-TRANSPORT" Sebastian Przekwas
Bierutowska 41/1
51-317 Wrocław
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Aby dokonać zwrotu zakupionej rzeczy proszę wypełnić oraz wysłać (mailowo bądź listownie) odstąpienie od umowy kupna według załączonego poniżej przykładu: Ja .................................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ................................................................................ (numer oferty ..........................................................; login Allegro .................................................) zakupionej przez serwis Allegro.pl. Data zawarcia umowy/zakupu: ........................................ Data odbioru: ......................................................... Dane kupującego: Imię i nazwisko: ............................................................................... Adres .............................................................................................. ............................................................................................... Data wypełnienia odstąpienia: ................................ Nr konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot: ...................................................................................................................................................... oraz dokonać zwrotu towaru na adres: "RS-TRANSPORT" Sebastian Przekwas Ul. Bierutowska 41/1 51-317 Wrocław W razie wszelkich pytań zapraszamy do kontaktu.

reklamacje

Opis procedury w przypadku reklamacji: 1)"RS-TRANSPORT" odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 2) W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:- wymiany towaru na nowy;- naprawy towaru;- obniżenia ceny;- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 3) Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej; za pomocą Formularza znajdującego się na stronie "O MNIE" sprzedawcy lub w formie pisemnej na adres: "RS-TRANSPORT" Sebastian PrzekwasUl. Bierutowska 41/151-317 Wrocław 4) Reklamowany towar należy odesłać na adres magazynu:"RS-TRANSPORT" Sebastian PrzekwasUl. Bierutowska 41/151-317 Wrocław 5) "RS-TRANSPORT" rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru podlegającego reklamacji. 6) Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania.Uwaga! Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli konsument w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. towar był sprzedawany po obniżonej cenie z uwagi na określoną usterkę. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji, ale towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka – nieznana konsumentowi w momencie zakupu. 7) Jeśli klient zażąda wymiany rzeczy na nową lub jej naprawy, "RS-TRANSPORT" może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:- byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towarualbo- w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.Klient reklamujący rzecz u sprzedawcy w ramach rękojmi ma również prawo żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. 8) Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. W przeciwnym bądź razie wszelkie spory będą rozstrzygane przez sądy powszechne. 9) Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu telefonicznego.