Torba Thermaltake eSports Battle Dragon Backpack 2 (6931006791)

10 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
237,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
  • lokalizacja: Mirków, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Torba Thermaltake eSports Battle Dragon Backpack 2015 Edition

Thermaltake jest firmą posiadającą wiele lat tradycji. Dzięki temu możemy być pewni wysokiej jakości oferowanych urządzeń i akcesoriów. Estetyka i nowoczesny design to kolejne zalety cechujące tę markę. Ma to znaczenie w przypadku urządzeń peryferyjnych, elementów tuningowych oraz akcesoriów. Thermaltake produkuje popularne i często wybierane akcesoria PC, które znajdują się na liście bestsellerów w wielu sklepach.

  • Produkt jest nowy i nieużywany
  • Dostępny od ręki na magazynie
  • Wysoka jakość wykonania
  • Nowoczesny design
  • Wygoda
  • Multifunkcjonalność

Opis produktu



Plecak Battle Dragon został wykonany z wysokiej jakości poliestru oraz nylonu w celu zapewnienia Ci wysokiej ochrony twoich cennych urządzeń. W plecaku znajdziemy specjalnie wydzielone miejsca zarówno na rzeczy potrzebne do rozgrywki jak i te codziennego użytku.
Plecak Battle Dragon jest multifunkcjonalny. Zależnie od okazji możesz go nosić jakos torbę na jednym ramieniu by zaraz po tym założyć go niczym zwykły plecak.




Galeria

Specyfikacja techniczna

Kolor Czarny
Maksymalne obciążenie 21 kg
Materiał Nylon / Poliester
Producent ThermalTake
Wymiary 570 x 350 x 250 mm
Gwarancja 24 miesiące
Kod produktu EA-TTE-BACBLK-01
Numer katalogowy EA-TTE-BACBLK-01

Gwarancja i zwroty

Robiąc zakupy w ProLine możesz zawsze liczyć na profesjonalą pomoc zarówno podczas obsługi zgłoszeń gwarancyjnych jaki i w przypadku problemów ze sprzętem po gwarancji.
Produkty oferowane w ProLine zawsze podchodzą z legalnego źródła zakupu. Posiadamy szerego umów z producentami i dystrybutorami, dzięki czemu możemy oferować towar w atrakcyjnych cenach.
Decydując się na sklep ProLine, decydujesz się na rzetelną obsługę i doświadczenie wynikające z ponad 23 lat współpracy z naszymi klientami na rynku sprzętu komputerowego.
Jeżeli z jakiegoś powodu zdecydjesz, że wybrany produkt nie spełnia twoich oczekiwań możesz zwrócić go zgodnie z ustawą w ciągu 14 dni liczac od daty odebrania przesyłki.

Nasze salony

O ProLine



ProLine to samodzielna firma działająca na rynku światowym od roku 1993. Przewodnim celem naszej firmy jest jak najlepsze zaspokajanie potrzeb naszych klientów. Stałe dążenie do powiększania wachlarza dostępnych rozwiązań i pakietu usług związanych z ich dystrybucją sprawia, iż stajemy się Państwa partnerem potrafiącym coraz lepiej sprostać wymaganiom efektywnej dystrybucji produktów, technologii, informacji i usług.


Jesteśmy producentem zestawów komputerowych, znanych na rynku ze swojej jakości i wydajności a przy tym niskiej ceny. Nasze komputery znajdują zastosowanie praktyczne we wszystkich segmentach rynku: w przemyśle, ubezpieczeniach, bankowości, telekomunikacji administracji, handlu, usługach oraz wśród wielu użytkowników indywidualnych.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

ProLine
ul. Brzozowa 5
55-095 Mirków
NIP: 895-101-17-86
REGON: 930767003
ProLine to samodzielna firma działająca na rynku światowym od roku 1993. Przewodnim celem naszej firmy jest jak najlepsze zaspokajanie potrzeb naszych klientów. Stałe dążenie do powiększania wachlarza dostępnych rozwiązań i pakietu usług związanych z ich dystrybucją sprawia, iż stajemy się Państwa partnerem potrafiącym coraz lepiej sprostać wymaganiom efektywnej dystrybucji produktów, technologii, informacji i usług.Jesteśmy producentem zestawów komputerowych, znanych na rynku ze swojej jakości i wydajności a przy tym niskiej ceny. Atuty firmy: Miła i fachowa obsługa Bliski kontakt z naszymi partnerami Możliwość negocjacji cen i dogodne warunki płatności Dogodna forma składania zamówień: telefon, fax, e-mail Expresowa realizacja zamówień (do dowolnego miejsca w kraju w przeciągu 24h) Bezpłatny ( przy większych zakupach) transport Doskonałe warunki gwarancji Fachowe doradztwo techniczne

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Ochrona danych osobowych Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu ProLine.pl są przetwarzane przez ProLine Sebastian Ponikowski.Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:realizacji umowy jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep ProLine.pl. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Podatkowa Dokumentacja Zakupów Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym ProLine wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT. Stosownie do treści przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011 r. Nr 177 poz. 1054) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz. 1485), podpis klienta - jako nabywcy towaru- nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W tej sytuacji nabywca otrzymuje wyłącznie oryginał faktury. Należy przy tym mieć na uwadze, że w przypadku, gdy kupujący będący osobą fizyczną składa zamówienie lub dokonuje zakupu przy z podaniem nazwy firmy prowadzonej przez tego kupującego, domniemywać się będzie, iż zakup jest przez niego dokonywany w związku z taką działalnością i faktura wystawiona będzie na tego kupującego jako przedsiębiorcę.Zgodnie przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011 r. Nr 177 poz. 1054), Kupujący akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej wysłanej na adres e-mail podany w trakcie rejestracji lub w formularzu zamówienia. Za moment otrzymania faktury przez Kupującego uznaje się moment otwarcia korespondencji elektronicznej z załączoną fakturą. Czas realizacji zamówienia Czas realizacji zamówienia jest ustalany przez handlowca w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji. Standardowo nie przekracza on 2 dni roboczych.W razie braku możliwości realizacji zamówienia w zakreślonym terminie Sprzedający poinformuje o tym fakcie Klienta proponując nowy termin realizacji. Do Klienta należy wybór m.in. akceptacja nowego terminu lub odstąpienie od umowy.Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 17:00 obsługujemy jeszcze tego samego dnia, gdy pozwalają na to wystarczające stany magazynowe. Dostawa Towar zamówiony w sklepie internetowym ProLine.pl dostarczany jest za pośrednictwem przewoźnika firmy kurierskiej GLS, Schenker lub InPost (Paczkomaty), Paczka w Ruchu.Na czas otrzymania przesyłki składa się: czas realizacji zamówienia - kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki, czas dostawy - zależny od wybranego sposobu dostarczenia. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana, zalecamy spisanie protokołu szkodowego z kurierem. Sposoby płatności Płatność za towar może być dokonywana przez klienta:W formie przedpłaty - przed wydaniem towaru klientowi: Przedpłata przelew - przelew na rachunek bankowy ProLine Sebastian Ponikowski:ProLine Sebastian Ponikowski, ul. Brzozowa 555-095, Mirków Bank Pekao S.A. I Oddział we Wrocławiu nr rachunku: 78124019941111000024975742 Kartą kredytową. Płatności on-line DotPay - usługi e-transferu i innych płatności elektronicznych i telefonem komórkowym w tym także płatności gotówkowych. W systemie ratalnym - płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu lub leasingu realizowana przy współpracy Santander Consumer Bank i Credit Agricole Bank. W momencie odbioru towaru: Za pobraniem - gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika. Gotówką w przypadku odbioru towaru przez klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu ProLine Sebastian Ponikowski lub w jednym z oddziałów sprzedaży ProLine. ProLine Sebastian Ponikowski może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez ProLine Sebastian Ponikowski jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą,Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).W sprawach dotyczących Produktów Ubezpieczeniowych i Produktów Ratalnych Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl/.Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Ponadto, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - informujemy, że umieszczanie przez Klienta na stronach internetowych sklepu ProLine.pl jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane. Postanowienia końcowe ProLine Sebastian Ponikowski ma prawo do powierzenia realizacji zamówienia osobie trzeciej (jako podwykonawcy). Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru zgodnie z Art. 558 par.1 Kodeksu Cywilnego.W związku z tym, że wymagania techniczne i eksploatacyjne dla urządzeń konsumenckich przeznaczonych do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej naszym zdaniem nie są możliwe do spełnienia w przypadku całej grupy produktów (np. tunery USB nie są zasilane prądem o napięciu 230V oraz nie mają wyjścia HDMI a media playery mogą oferować zredukowany zestaw wyjść analogowych) informujemy, że sprzedawane przez nas urządzenia nie spełniają wszystkich wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 grudnia 2009. Jeżeli urządzenia spełnia odpowiednie wymagania informacja ta jest podana w opisie urządzenia.Jedynie odbiorniki cyfrowe zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych umożliwiają odbiór naziemnej telewizji cyfrowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 grudnia 2009 r. w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych (Dz.U. 2009 nr 221 poz. 1742 tekst ogłoszony [pdf]) Aktualna treść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej ProLine.pl. Regulamin Sklepu Internetowego ProLine Sebastian Ponikowski nie ogranicza praw klientów wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U. z 1971, nr 27, poz. 252 ze zm.), ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych prawa konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 ze zm.).

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
ProLine Zwroty
ul. Brzozowa 5
55-095 Mirków
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
ProLine Serwis
ul. Brzozowa 5
55-095 Mirków
PL
Dodatkowe informacje

Procedura reklamacji towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego ProLine.pl Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa ProLine Sebastian Ponikowski Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym ProLine Sebastian Ponikowski wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego. Po wypełnieniu formularza zostanie nadany numer reklamacji. W przypadku gdy numer reklamacji nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt). Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego na stronie formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której załączniku znajdować się będzie etykieta z numerem reklamacji. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym ProLine Sebastian Ponikowski i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży lub oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta) gwarancyjny lub dowód zakupu. W przypadku ich braku ProLine Sebastian Ponikowski rozpatruje reklamację, o ile zostanie potwierdzona sprzedaż towaru w ProLine Sebastian Ponikowski. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez ProLine Sebastian Ponikowski, obsługa serwisu ProLine. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika Schenker lub GLS i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu ProLine.pl, Po zakończeniu procedury reklamacyjnej towar zostanie odesłany na koszt ProLine Sebastian Ponikowski, o ile zgłoszenie reklamacyjne jest zasadne. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku od daty wydania rzeczy używanej. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, ProLine Sebastian Ponikowski wzywa klienta na piśmie do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie terminu, ProLine Sebastian Ponikowski jest uprawniony do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki w miejscowości jego przechowywania za każdy 1m2 zajętej przez towar powierzchni magazynowej. Opłata naliczana jest proporcjonalnie do liczby dni przechowywania towaru.