TORBA PODRÓŻNA PODRĘCZNA BRODRENE BL10 SKÓRA DUŻA (6483114283)

10 dni do końca
cena kup teraz
575,00 zł
z 1000 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: RZESZÓW oraz wysyłkowo CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • stan: nowy
  • płeć: produkt uniseks
  • rodzaj: na ramię
  • dostawa z Polski: tak
17 250 94 34 515 200 068 allegro@apollo.pl

Brodrene BL10

Kod produktu: BL-10


  • Wykonanie ze skóry naturalnej
  • Funkcjonalna i pakowna
  • Metalowe stopki na spodzie torby
  • Solidny regulowany pasek na ramie

Opis | Specyfikacja | Galeria | Gwarancja


Opis produktu

do góry

Podróżna torba weekendowa Brodrene na ramię BL10

Brązowy kolor, Czarne wykończenie

Jeśli podróżować to zawsze z klasą. Brødrene BL10 to model, który świetnie sprawdzi się w roli Twojego osobistego towarzysza podróży. Duża, pakowna torba z jedną komorą oraz kieszonką na zamek na jednej ze ścianek. Bardzo poręczna, jej wymiary zostały dobrane tak aby nie krępowały ruchów i zachowała formę przy większym zapakowaniu. Regulowany pasek, oraz metalowe solidne zapięcia gwarantują bezpieczeństwo bagażu podczas transportu.

Torba dostępna jest w 3 wariantach kolorystycznych skóry oraz 2 kolory środka do wyboru: czarny lub czerwony.

Specyfikacja:

- torba weekendowa ze skóry naturalnej marki Brødrene

- bardzo funkcjonalna i pakowna

- zabezpieczające, metalowe stopki na spodzie torby

- 2 warianty wnętrza torby

- 3 wersje kolorystyczne skóry

- solidny regulowany pasek na ramię

Specyfikacja techniczna

do góry
Materiał Skóra naturalna
Wymiary 54 dł x 34 wys x 24 szer
Gwarancja 24 miesiące

Galeria

do góry

Gwarancja i zwroty

do góry
  • Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
  • Gwarancja producenta 24-miesiące pozwoli Ci spać spokojnie!
  • Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • U nas masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym wsparciem technicznym.

Dlaczego my

do góry

NAJLEPSZA CENA


ZADOWOLENI KLIENCI

WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE

Dbając o Twoją satysfakcję z zakupów zawsze staramy się oferować produkty w najlepszych cenach.

Posiadamy 99.9% pozytywnych komentarzy od tysięcy zadowolonych klientów.
15 lat doświadczenia na rynku pozwoliło na na zdobycie pozycji lidera sprzedaży wiodących marek.

STANDARD OBSŁUGI


FACHOWA OBSŁUGA

MOŻLIWOŚĆ ZWROTU

Możesz być pewny rzetelnej i terminowej obsługi.
Dzięki doskonałej Obsłudze zawsze możesz liczyć na fachowe doradztwo zarówno przed zakupem jak i po dokonanej transakcji.
Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań.

Wysyłki i odbiory

do góry
Fakturę VAT wysyłamy mailowo
Odbiór osobisty nic nie kosztuje!
Wysyłki kurierskie realizuje DHL
Fakturę VAT wysyłamy do Ciebie drogą elektroniczną. Do wszystkich transakcji dołączamy dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura).
Wylicytuj produkt i skontaktuj się z nami, a my dostarczymy go bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów. Zazwyczaj potrzebujemy jednego dnia roboczego na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu Apollo.

W trosce o Twoje zamówienie współpracujemy z najlepszymi. Zamówienia kurierem wysyłamy za pośrednictwem firmy DHL.

Punkty odbioru osobistego


Rzeszów

ul. Grunwaldzka 1

pn-pt 9:30-18, so 9-14

tel.: 17 852 09 00

mobile: 515 200 062

Rzeszów

ul. Rejtana 20

(budynek Karowa Office)

pn-so 10-21, nd 10-20

tel.: 17 230 65 50

mobile: 515 200 058

Tarnów

ul. Kaczkowskiego 1

pn-pt 9-17, so 9-14

tel.: 14 620 10 13

mobile: 515 200 063

Raty

do góry

Chcesz zakupić sprzęt na raty? Oferujemy kompleksową obsługę "przez Internet" w systemach ratalnych Santander. By rozpocząć procedurę zakupu "na raty", wylicytuj wybrany produkt w serwisie Allegro (lub skorzystaj z opcji "Kup teraz"), a następnie napisz do nas maila na adres raty@apollo.pl z informacją, że dana transakcja ma zostać przeprowadzona w systemie ratalnym.



Wybierz produkt

Zadzwoń do nas

17 250 94 34
lub napisz: raty@apollo.pl

Wypełnij wniosek

Odbierz towar,

ciesz się zakupem!

Informujemy, że okres kredytowania wynosi od 10 do 36 miesięcy.

Skontaktuj się z nami

do góry

Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty pomiędzy 9:00-14:00. Skontaktuj się z nami bezpośrednio przez allegro@apollo.pl , infolinię 17 250 94 34 lub przy pomocy formularza allegro.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 73124047511111001018261438
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Paczka pocztowa priorytetowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
WYSYŁKA "LISTEM EKONOMICZNYM" JEST NIEUBEZPIECZONA i NIEMONITOROWANA! - BRAK POTWIERDZENIA NADANIA ORAZ MOŻLIWOŚCI ŚLEDZENIA PRZESYŁKI. JEŻELI ZALEŻY CI NA SZYBKIEJ BEZPROBLEMOWEJ DOSTAWIE NIE POLECAMY TEGO RODZAJU DOSTAWY.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Apollo Sp. z o.o.
Leszka Czarnego 5
35-615 Rzeszów
 
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Apollo Sp. z o.o. ul. Leszka Czarnego 5 35-615 Rzeszów Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Login allegro......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

reklamacje

I. Warunki reklamacji. Konsument. 1. Sprzedający jest obowiązany dostarczyć Konsumentowi towar konsumpcyjny wolny od wad fizycznych i prawnych. 2. Sprzedający odpowiada względem Konsumenta, który nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny), jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady rzeczy, uregulowaną w Dziale II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz.U. 2014.121. t.j.). 3. Reklamacje dotyczące wadliwości towaru konsumpcyjnego, Konsument składać może: a) osobiście w jednym z Lokali przedsiębiorstwa wskazanych w pkt. I. od (1) do (4) powyżej, w którym Konsument dokonał odbioru osobistego towaru, bądź b) pisemnie na adres Sprzedającego: Apollo Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 4, 35-068 Rzeszów. 4. Dokonując reklamacji bądź to osobiście, bądź to na piśmie zgodnie z ust. 3 powyżej Konsument winien dokonać opisu stwierdzonej wady i wskazać datę stwierdzenia wady, określić swoje żądanie w związku ze zgłaszaną wadliwością oraz przedstawić Sprzedającemu dowód zakupu towaru i dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar, z tym zastrzeżeniem, że dla zachowania terminu do złożenia reklamacji, wystarczy wysłanie do Sprzedającego zawiadomienia o stwierdzonej wadliwości przed jego upływem. Kupujący może dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. 5. W związku ze zgłoszoną w drodze reklamacji wadliwością towaru konsumpcyjnego, Konsumentowi przysługuje żądanie naprawy rzeczy albo jej wymiany na rzecz wolą od wad, albo obniżenia wysokości ceny, albo odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6. Sprzedający w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji w przedmiocie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową - ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i zgłoszonego żądania oraz powiadomi Konsumenta o sposobie dalszego postępowania. 7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada towaru konsumpcyjnego zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy sprzedanej Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się jednak przed upływem terminu dwóch lat od dnia wydania rzeczy. W terminach określonych w tym punkcie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 8. Istnienie uprawnień Konsumenta z tytułu wadliwości towaru nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli taka została udzielona. II. Warunki reklamacji. Przedsiębiorca. 1.Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru, w stosunku do Kupujących będących Przedsiębiorcą jest wyłączona. 2.Sprzedający może udzielić Kupującemu będącemu Przedsiębiorcą gwarancji na zasadach odrębnie określonych.

pozostałe informacje

Chcesz odebrać towar osobiście? Nie ma problemu! Wylicytuj towar na aukcji i skontaktuj się z nami, a my dostarczymy go bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów. Zazwyczaj potrzebujemy zaledwie jednego dnia roboczego (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu APOLLO. RZESZÓW I ul. Grunwaldzka 1 35-068 Rzeszów pn-pt 9:30-18, so 9-14 store@apollo.pl tel. 17 852 09 00 mobile: 515 200 062 RZESZÓW II ul. Rejtana 20 (budynek Karowa Office) pn-so 10-21, nd 10-20 rejtana@apollo.pl tel. 17 230 65 50 mobile: 515 200 058 TARNÓW ul. Kaczkowskiego 1 33-100 Tarnów pn-pt 9-17, so 9-14 tarnow@apollo.pl tel. 14 620 10 13 mobile: 515 200 063