Torba do wózka 3w1 Idaho Crimson PacaPod PROMOCJA! (6541539142)

zakończona
199,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa
  • Przesyłka kurierska
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
e-mail: sklep@planetadziecka­.pl
tel. 12 345 01 55
tel. kom. 792 571 521

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
pn-pt w godz. 10 - 16
- 6 lat na rynku
- tylko najwyższej jakości produkty najlepszych marek
- tysiące zadowolonych Klientów
- szybka wysyłka, maksymalnie do 48h
- profesjonalna obsługa
- 100% satysfakcji
Numery kont:

ING
79 1050 1722 1000 0090 6416 4297

mBank
29 1140 2004 0000 3202 6429 0308

Wysyłka zamówień:
- Kurier DHL
- Kurier DPD
- Poczta Polska
- Paczkomaty

Torba Idaho Crimson 3w1 PacaPod


Kod produktu:PP22


Producent: PacaPod

PacaPod to brytyjska marka toreb, które jako jedyne na rynku posiadają system 3w1. PacaPod to torby, które służą mamie od początku macierzyństwa przez wiele lat. Są tak przemyślane, żeby służyć mamie nawet wtedy, kiedy dziecko już podrośnie wykorzystując ją jako ulubioną torebkę. PacaPod są tak eleganckie, że na pierwszy rzut oka nie widać, że są to torby do wózka. Doskonale sprawdzają się w podróży.

Każda torba PacaPod ma w środku dwie mniejsze torebki, które można wykorzystywać samodzielnie. Każdą z nich można przyczepić do wózka. Dzięki dodatkowym wewnętrznym torebkom możemy dużo łatwiej i szybciej znaleźć potrzebne rzeczy. Wszystko jest posegregowane.

Dzięki systemowi 3w1 będąc na spacerze, u znajomych, w restauracji, nie musimy zabierać zawsze całej torby, a tylko te rzeczy, które są nam akurat potrzebne.

Pomysłodawczynią PacaPod jest Jacqueline Waggett, projektantka, a przede wszystkim mama dwóch córek, która stworzyła torby z systemem 3w1 kierując się swoimi potrzebami. Jak każda mama, nie miała zbyt wiele czasu, dlatego nie chciała go tym bardziej tracić na szukanie rzeczy w torebce. Wymyśliła więc torby, w których wszystko można bardzo szybko znaleźć.

Torby PacaPod są stylowe, modne, wyjątkowo pakowne i praktyczne.

Co wyróżnia torbę PacaPod Idaho:

  • specjalne klipsy, dzięki którym można ją przyczepić do wózka
  • długi pasek, dzięki któremu można nosić torbę na ramieniu
  • duża kieszeń zapinana na zamek od góry, w której znajdują się 2 torebki
  • wewnętrzna kieszonka zapinana na zamek
  • dodatkowa zewnętrzna kieszeń zapinana na zatrzaski
  • składana mata do przewijania wewnątrz
  • elegancja, wyjątkowa pojemność
  • jest wodoodporna

Co oznacza system 3w1:

Dzięki systemowi 3w1 będąc na spacerze, u znajomych, w restauracji, nie musimy zabierać zawsze całej torby, a tylko te rzeczy, które są nam akurat potrzebne. Dodatkowo dużo łatwiej znaleźć potrzebną rzecz, ponieważ wszystko jest posegregowane.

Torba Idaho posiada w środku 2 mniejsze beżowe torebki:
1. Torebka na akcesoria do przewijania

  • specjalny uchwyt pozwala ją zaczepić do wózka jako oddzielną/ samodzielną torbę
  • do środka możemy spakować pieluchy, chusteczki, krem
  • dodatkowo w środku znajduje się kosmetyczka,do której można spakować czyste ubranka

2. Torebka na akcesoria do jedzenia

  • specjalny uchwyt pozwala ją zaczepić do wózka jako oddzielną/ samodzielną torbę
  • posiada specjalne ochronne termoopakowanie na butelkę (utrzymuje temperaturę do 3 godzin)
  • do środka możemy spakować butelki/ słoiczki, pojemniki z jedzeniem, sztućce, śliniaki, chusteczki, serwetki

Szczegóły:

  • wymiary: 39cm x 44cm x 20cm
  • waga: 0.84kg
  • długość paska: maksymalnie 64 cm
  • materiał: mikrofibra z wykończeniami skórzanymi




wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u planetadziecka za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 533 952 252
    pon.-pt. 10:00-16:00, Opłata jak za standardowe połączenie, wg cennika właściwego operatora

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas (Sklep PlanetaDziecka, RS MAX SP z o.o, Stryszowa 60, 32-420 Gdów, sklep@planetadziecka.pl, tel. 533 952 252) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dostępny poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat: RS MAX SP z o.o, Stryszowa 60, 32-420 Gdów tel. 533 952 252 e-mail: kontakt@planetadziecka.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: - pisemnie na adres: RS MAX SP z o.o, Stryszowa 60, 32-420 Gdów - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@planetadziecka.pl 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady - żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży - danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5. Firma RS MAX SP z o.o. ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres RS MAX SP z o.o, Stryszowa 60, 32-420 Gdów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa powyżej nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5. oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. 8. Firma RS MAX SP z o.o. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Pozostałe informacje: 1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje i zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów UOKiK http://www.uokik.gov.pl. Konsument może na przykład zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Może też uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Firmą RS MAX SP z o.o. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Firmą RS MAX SP z o.o. a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Firmy RS MAX SP z o.o. 4. W sprawach nieuregulowanych w tym miejscu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. GWARANCJA Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem przedsiębiorcy. To on decyduje o tym, czy gwarancja zostanie udzielona oraz jakim zakresem odpowiedzialności zostaną objęte oferowane produkty. Podmiotem odpowiedzialnym z tego tytułu jest zawsze gwarant, czyli podmiot, który złożył oświadczenie gwarancyjne o określonej treści. Gwarantem nie musi być sprzedawca towaru – może być nim producent lub dystrybutor. Dane adresowe gwaranta powinny wynikać z treści oświadczenia gwarancyjnego. W przypadku problemów z ich ustaleniem należy uznać, że jest to ten sam podmiot, który złożył powyższe oświadczenie. Oświadczenie gwarancyjne może zostać złożone w dowolnej formie, w tym również za pośrednictwem reklamy. Konsument ma prawo żądać od gwaranta utrwalenia oświadczenia na papierze lub innym trwałym nośniku. Gwarancja powinna określać obowiązki gwaranta i uprawnienia konsumenta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu, w szczególności poprzez prawo do żądania zwrotu zapłaconej ceny, wymiany, naprawy czy też zapewnienia innych usług. Gwarant może ograniczyć możliwość złożenia reklamacji z tytułu gwarancji z uwagi na wystąpienie określonych wad towaru lub co do określonych jego części składowych. Treść oświadczenia gwarancyjnego powinna być sformułowana w sposób jasny i zrozumiały. W przypadku towarów wprowadzonych na terytorium Polski oświadczenie musi zostać napisane w języku polskim i zawierać takie informacje, jak: - nazwa i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce - czas trwania gwarancji - terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej - uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady - stwierdzenie dotyczące braku możliwości zawieszenia lub ograniczenia uprawnień wynikających z reklamacji złożonej z tytułu rękojmi. Brak powyższych informacji nie pozbawia oświadczenia gwarancyjnego ważności i nie wpływa na uprawnienia konsumenta wynikające z gwarancji. Jeżeli w oświadczeniu gwarancyjnym nie określono inaczej, termin gwarancji wynosi 2 lata, licząc od dnia wydania towaru. Obowiązkiem sprzedawcy, który nie musi być jednocześnie gwarantem, jest wydanie konsumentowi dokumentu gwarancyjnego, jeżeli został on dołączony do towaru. Ponadto sprzedawca powinien sprawdzić zgodność znajdujących się na towarze oznaczeń z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym, a także zweryfikować stan plomb i innych zabezpieczeń znajdujących się na produkcie lub jego opakowaniu. Gwarant powinien wykonać swoje obowiązki (np. związane z naprawą lub wymianą towaru) w terminie wskazanym w treści oświadczenia gwarancyjnego. Jeżeli nie przewiduje ono takiego terminu, gwarant powinien dokonać tego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia dostarczenia przez konsumenta wadliwego produktu do gwaranta lub udostępnienia go w miejscu, w którym się znajduje. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej z tytułu gwarancji, w wyniku której gwarant wymienił wadliwy towar na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia wymienionego lub naprawionego produktu. W przypadku dokonywania wymiany pojedynczej części będącej elementem reklamowanego towaru termin gwarancji biegnie od nowa w zakresie tej części, która została wymieniona. W pozostałych przypadkach okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który konsument nie mógł korzystać z towaru w związku ze złożoną reklamacją. Konsumentowi przysługuje prawo do wykonywania uprawnień wynikających z rękojmi, niezależnie od tych przyznanych w ramach gwarancji. Oznacza to, że w przypadku nieuwzględnienia przez gwaranta żądania wskazanego w gwarancji ma możliwość dochodzenia swoich praw w stosunku do tej samej wady w ramach rękojmi bezpośrednio od sprzedawcy. Obowiązkiem sprzedawcy jest w tym przypadku rozpatrzenie reklamacji na podstawie przepisów dotyczących rękojmi. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Oznacza to, że wymiana lub naprawa przedmiotu w ramach gwarancji nie wpływa na możliwość późniejszego skorzystania z reklamacji z tytułu rękojmi w stosunku do wad ujawnionych w tym towarze.

pozostałe informacje

REALIZACJA ZAMÓWIENIA: 1. Zamówienia realizowane są w dni robocze. 2. Klient informowany jest za pomocą wiadomości e-mail o postępie w realizacji złożonego zamówienia. 3. Czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produkcie. Jest to czas, który upływa od momentu odnotowania wpłaty na koncie lub od momentu złożenia zamówienia w naszym sklepie do momentu wysyłki Towaru. Moment, od którego liczony jest czas realizacji zależny jest od wybranej formy płatności: - przelew tradycyjny: czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W zależności od banku, z którego wykonywany jest przelew, wpłata powinna do nas dotrzeć najpóźniej na następny dzień roboczy od momentu wykonania przelewu - płatności elektroniczne PayU: czas liczony jest od momentu gdy transakcja uzyska status "wykonany" czyli w większości przypadków kilka minut po opłaceniu zamówienia przez Klienta. - płatność za pobraniem, płatność przy odbiorze: czas realizacji liczony jest od momentu złożenia zamówienia 4. Czas realizacji zamówienia złożonego po godzinie 15.00 liczony jest od następnego dnia roboczego. Do czasu realizacji zamówienia należy dodać czas przewoźnika, który jest podany poniżej w Rozdziale DOSTAWA. 5. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całego zamówienia. 6. Do każdego zamówienia dołączamy dowód zakupu (paragon lub na życzenie fakturę VAT). DOSTAWA: 1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta. 2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem Firmy Kurierskiej oraz Poczty Polskiej. Koszty dostawy przedstawione są na każdej aukcji. 3. Termin dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych (w przypadku Firmy Kurierskiej) lub od 2 do 3 dni roboczych (Poczta Polska) licząc od dnia wysłania przez Sklep PlanetaDziecka Zamówienia Klienta. CENY I METODY PŁATNOŚCI: 1. Ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 2. Dostępne są następujące formy płatności: - przelewem bankowym na konto: Alior Bank 08 2490 0005 0000 4520 8845 9413 - przelewem elektronicznym w systemie płatności PayU - kartą płatniczą za pośrednictwem systemu PayU - gotówką przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku gdy Klient nie dokonał płatności w tym terminie Sklep jest uprawniony do anulowania zamówienia. 4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. INNE: 1. Wszystkie oferowane do sprzedaży produkty są oryginalne, posiadają aktualne certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności świadczące o dopuszczeniu produktu do obrotu na terenie Polski i Unii Europejskiej. 2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zamówień jest Firma RS MAX SP z o.o. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z realizacją zamówienia i udostępnione jedynie Firmie Kurierskiej lub Poczcie Polskiej w celu dostarczenia zamówienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich aktualizacji i poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: RS MAX SP z o.o, Stryszowa 60, 32-420 Gdów - mailowo na adres kontakt@planetadziecka.pl 3. Informacje o towarach podane w ramach konta planetadziecka, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. DODATKOWE INFORMACJE O RĘKOJMI 1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi dotyczy każdego sprzedawcy, który sprzedaje towary bezpośrednio konsumentom. To właśnie on, jako podmiot związany umową sprzedaży, jest początkowym ogniwem procedury reklamacyjnej – i do niego w pierwszej kolejności może zgłosić się konsument. Zgodnie z ogólną zasadą sprzedawca odpowiada względem konsumenta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną. Przez wadę fizyczną należy rozumieć niezgodność towaru z umową, w szczególności jeżeli towar: nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym konsument poinformował przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; został konsumentowi wydany w stanie niezupełnym 2.Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności tylko w sytuacji, gdy wystąpi jedna z poniższych przesłanek: udowodnienie, że zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać; zapewnienia nie mogły mieć wpływu na decyzję konsumenta; treść zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy ze sprzedawcą. 3.Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od jego wydania. 4.W ramach składania reklamacji z tytułu rękojmi konsument może żądać: naprawienia towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 5.Wybór sposobu doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową lub żądanie zwrotu całości bądź części wpłaconych środków jest wyłącznym uprawnieniem konsumenta. Sprzedawca nie może w reklamacji ograniczać tego wyboru ani narzucić odmiennego rozwiązania. 6.Procedura przy wyborze naprawy lub wymiany towaru W przypadku wyboru przez konsumenta roszczenia związanego z usunięciem wady lub wymianą towaru na wolny od wad sprzedawca ma prawo odmówić spełnienia żądania kupującego, pod warunkiem że wybór dokonany przez konsumenta: - jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę – oznacza to konieczność zbadania możliwości technicznych zastosowania wyboru konsumenta, np. czy towar jest w dalszym ciągu produkowany (przy wymianie) lub czy są dostępne części zamienne (przy naprawie) lub - wymaga nadmiernych kosztów w porównaniu z drugim z możliwych roszczeń – oznacza to konieczność uwzględniania wartości rzeczy wolnej od wad czy też rodzaju i znaczenia stwierdzonej wady. 7. Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego konsument ma prawo zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. przedsiębiorca odmówił wymiany rzeczy, to konsument może żądać jej naprawy. Ma również prawo do skorzystania z dwóch innych opcji dostępnych w ramach rękojmi, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Wówczas zastosowanie ma procedura opisana w kolejnym podpunkcie. 8. Nie ma sztywnego terminu na wywiązanie się przez przedsiębiorcę z obowiązków określonych w reklamacji w zakresie doprowadzenia wadliwego towaru do stanu zgodności z umową. Sprzedawca powinien jednak dokonać naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Tę przesłankę należy analizować z uwzględnieniem m.in. charakteru wady, dostępności towaru czy też poszczególnych części. Termin na naprawę lub wymianę towaru na wolny od wad nie powinien być dłuższy, niż to niezbędne. 9. Procedura przy wyborze obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy Procedura reklamacyjna związana z roszczeniem konsumenta w zakresie zwrotu całości bądź części wpłaconych pieniędzy zależy od tego, czy jest to pierwsza czy kolejna reklamacja wadliwego towaru lub też kolejne żądanie w ramach tej samej reklamacji. Jeżeli to pierwsza reklamacja i pierwsze żądanie złożone przez konsumenta po nabyciu towaru, to sprzedawca może nie zgodzić się z wyborem konsumenta i zaproponować mu niezwłoczną i niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami wymianę wadliwego towaru na wolny od wad lub jego naprawę. Powyższe przesłanki muszą wystąpić łącznie. Konsument nie jest bowiem związany wyborem sprzedawcy i może dokonać zmiany sposobu doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową, który zaproponował przedsiębiorca (tj. zamiast wymiany zażądać naprawy lub zamiast naprawy zażądać wymiany). Zamiana taka nie będzie możliwa tylko w sytuacji, gdy sprzedawca udowodni, że wybór konsumenta jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę lub wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem zaproponowanym przez sprzedawcę. Przedsiębiorca nie może zmienić żądania osoby reklamującej przez niezwłoczną i niewywołującą nadmiernych niedogodności wymianę lub naprawę, jeżeli towar został już wcześniej wymieniony lub naprawiony albo sprzedawca nie wywiązał się ze swoich obowiązków przy poprzedniej reklamacji/żądaniu. Tym samym nie jest możliwa ponowna naprawa lub wymiana tego samego towaru, jeżeli konsument przy wystosowaniu po raz drugi swoich roszczeń zażąda odstąpienia od umowy lub będzie chciał obniżyć cenę za towar. Ponowna naprawa lub wymiana dotyczyć może zarówno tej samej wady, która była przedmiotem poprzedniej reklamacji, jak i zupełnie innej niezgodności towaru z umową. 10.Oświadczenie dotyczące odstąpienia od umowy jest dopuszczalne tylko w sytuacji, gdy wada ma charakter istotny. W przypadku wad nieistotnych,konsument nie może wybrać takiego rozwiązania. W przypadku wykonania przez sprzedawcę żądania obniżenia ceny obniżona kwota powinna pozostać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, jaką ma wartość towaru z wadą do wartości rzeczy bez tej wady.