TOP CHOICE SZTUCZNE PAZNOKCIE NR 74141 (6922328348)

1 osoba kupiła 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,90 zł
z 7 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List priorytetowy 8,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 9,50 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Łapy, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

KONTAKT

DROGERIA ISABELL

ul.Główna 13

18-100 Łapy

NIP 966-058-80-04

email: frackiel@op.pl

telefon: 691447313


KONTO

BANK PKO SA ODDZ ŁAPY 67 1020 1332 0000 1102 0030 9146


PRZESYŁKA

Polecamy przesyłkę kurierską.


INFORMACJE

Kupując na naszych aukcjach masz pewność otrzymania towaru najwyższej jakości oraz profesjonalną obsługę.

Zapraszamy do odwiedzenia zakładki "o mnie"



TOP CHOICE SZTUCZNE PAZNOKCIE MANICURE FRANCUSKI NR 74141



+Bardzo dobry stosunek jakości do ceny

+W opakowaniu znajduje się 20 sztuk paznokci oraz klej 2g

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Drogeria-Isabell za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
6,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
9,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List priorytetowy
pierwsza sztuka:
8,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

DROGERIA ISABELL
GŁÓWNA 13
18-100 ŁAPY
Dodatkowe informacje

Jak zgłaszać reklamację?

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


 2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.

 6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DROGERIA ISABELL
GŁÓWNA 13
18-100 ŁAPY

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu

   

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 

3.  Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy  oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy  sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za  pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod  adresem:  https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-a5dce75f69e6b4e4dc37f70c93322d79  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie  formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

5.  Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze  zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z  powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w  zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

6. Jeżeli  Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób  dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany  przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Konsument ma  obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w  terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed  upływem tego terminu. 

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

9.  Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym  trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach  zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

10. Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

11.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się  na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. 

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie  przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w  których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,  której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę  zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte  po dostarczeniu.