*Toner OKI C3100 C3200 42804514 C5100 C5150 C5200 (6483010748)

10 dni do końca
cena kup teraz
141,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: natychmiast
  • regeneracja: nieregenerowany
  • kolor: czerwony (Magenta)
» Kontakt
Jet World
ul.Rzgowska 56a 93-172 Łódź
tel/fax. 42 663-75-76
tel/fax. 42 661-91-32 Jet World - Sklep
Jet World - Sklep

ZAPRASZAMY
Pon-Pt
9.00-18.00
Sobota
10.00-14.00

e-mail: aukcje@jetworld.pl
» Regulamin
1.Koszt wysyłki pozostaje niezmienny, bez względu na ilość zamówionego towaru.

2.Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub Faktura VAT. Warunkiem otrzymania Faktury VAT jest wypełnienie danych w formularzu allegro.

3.Podane na aukcjach ceny są cenami brutto.

4.
W trosce o czas Klienta, zdecydowana większość prezentowanego przez nas towaru znajduję się na naszych magazynach.

5.W przypadku odbioru osobistego prosimy o poinformowanie nas o tym e-mailem.
» Płatności
Jet World
Pabianicka 20
93-036 ŁódĽ
VW.Direct Bank Polska
87 2130 0004 2001 0443 4189 0001
TONER OKI C 3100/3200/5100/5150/­5200/5250/5300/5400/­5450/5510

CW-O3100MN

Przedmiotem aukcji jest 100 % nowy toner firmy

" Cartridge Web "

Crystal Wizard:

OKI

Toner OKI 42127406 (MAGENTA)


Toner Oki jest przeznaczony do drukarek:

OKI C3100 / C3200 / C3200N / C5100 / C5150 / C5200 / C5250 / C5300 / C5400 / C5400DN / C5400N / C5400DNT / C5400TN / C5450 / C5510 / C5510MFP / C5540 MFP

Toner pozwala na wydrukowanie około 5000 stron przy 5% pokryciu!!!

CENA ZA SZTUKĘ !!!!

SPRAWDŹ NASZE KOMENTARZE GWARANTUJEMY JAKOŚĆ ZA ROZSĄDNĄ CENĘ
Wystawiamy F-VAT
Natychmiastowa wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Możliwy odbiór osobisty.

  • (Oferta nasza obejmuje tusze , tonery , folie do faksów)
  • Zapraszamy na inne nasze aukcje:


    Dodano 2008-03-26 22:56
    W związku z dynamicznym rozwojem firmy i tworzeniem nowych działów sprzedaży, firma JET WORLD poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko przedstawiciela handlowego.
    Wymagania:

    - zorientowanie na wyniki,
    - doświadczenie w sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
    - sumienność i odpowiedzialność,
    - gotowość do ciężkiej i pasjonującej pracy,
    -prawo jazdy kat. B.
    OFERUJEMY
    Oferujemy:

    - umowę o pracę,
    - motywacyjny system wynagrodzeń,(pensja + prowizja od sprzedaży)
    -samochód


    Dodano 2008-03-27 17:30
    NA TERENIE ŁODZI


    Dodano 2012-03-29 16:56
    UWAGA! PROMOCJA!
    DOSTAWA 0zł!

    Przy zakupie za minimum 200zł dostawa do firm na terenie Łodzi gratis.
    Towar dostarczamy w ciągu 24 godzin od daty zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu
    telefonicznym bądź emailowym. Forma płatności przedpłata (towar dostarczamy w
    ciągu 24 godzin od zaksięgowania się wpłaty) albo gotówka u kierowcy. Bezpłatna dostawa możliwa jest tylko w godzinach 9.30-12.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 16,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 100
    przybliżony czas realizacji: 1 dzień
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: natychmiast
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 100
    przybliżony czas realizacji: 1 dzień
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: natychmiast
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Odbiór osobisty:
    Jet World
    Rzgowska 56a
    93-172 Łódź
    Pon-Pt 9.00 - 18.00
    Sobota 10.00-14.00

    Pabianicka 20 (wej. od ulicy Bednarskiej)
    93-036 Łódź
    Pon-Pt 9.00 - 17.00
    Wystawiam faktury VAT
    Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

    dane sprzedawcy

    Firma Jet World istnieje na polskim rynku od 2005 roku. Początki były trudne i skromne ale przez lata praktyki staliśmy się jedną z prężniej rozwijających się firm w sektorze MSP, na łódzkim jak i ogólnopolskim rynku. Wciąż rozszerzamy i uatrakcyjniamy swój asortyment wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Nasza firma profesjonalnie podchodzi do wymogów współczesnego rynku. Przywiązujemy wielką wagę do bezpieczeństwa i wysokiej jakości świadczonych usług, nieustannie kontrolujemy i usprawniamy procesy eliminacji zagrożeń związanych z produkcją oraz dystrybucją materiałów eksploatacyjnych. Dzięki temu możemy sprostać wymaganiom zarówno klienta indywidualnego, instytucjonalnego, jak i biznesowego.

    kontakt

    reklamacje

    GWARANCJA 1. Cały nasz asortyment objęty jest gwarancją a jej długość zależy od rodzaju towaru. 2. Gwarancja na tonery udzielana jest na 2 lata od daty zakupu chyba, że zużycie materiału eksploatacyjnego w kasecie nastąpi wcześniej. Po zużyciu 80% tonera z kasety gwarancja wygasa. 3. Gwarancja na kartridże udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty zakupu chyba, że zużycie materiału eksploatacyjnego nastąpi wcześniej. Po zużyciu 80% tuszu z kartridża gwarancja wygasa. 4. Gwarancja na materiały do samodzielnej regeneracji (tusze, chipy, zasypki) udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty zakupu chyba, że zużycie materiału nastąpi wcześniej. Po zużyciu 80% materiału do samodzielnej regeneracji gwarancja wygasa. 5. Gwarancja na folie do faksów udzielana jest na 2 lata od daty zakupu chyba, że zużycie materiału nastąpi wcześniej. Po zużyciu 80% folii gwarancja wygasa. 6. Towar objęty jest gwarancją o ile kupujący posiada do niego dokument zakupu (paragon albo faktura VAT). 7. Gwarancja liczona jest od daty zakupu a nie od faktycznej daty (podanej przez klienta) użycia zakupionego towaru. 8. Jeśli zużycie materiału nastąpiło wcześniej niż przewiduje to gwarancja bądź jeśli materiał został zużyty w 80% lub więcej, automatycznie następuje wygaśnięcie gwarancji. Punkt ten dotyczy wszystkich sprzedawanych przez nas towarów. REKLAMACJE 1. W przypadku stwierdzenia usterki należy niezwłocznie skontaktować się drogą e-mailową z działem handlowym info@jetworld.pl i wstępnie opisać problem. W wiadomości prosimy podać stan zużycia tonera, numer NIP firmy (bądź numer faktury/paragonu) i o ile jest to możliwe prosimy o dołączenie skanów wydruków w załącznikach. Reklamacje bez zgłoszenia mailowego NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE. 2. Nasz pracownik po zapoznaniu się ze sprawą skontaktuje się z Państwa firmą drogą e-mailową bądź telefoniczną i poinstruuje o dalszych krokach związanych z reklamacją. 3. Do reklamowanego produktu należy dołączyć kompletnie wypełniony protokół reklamacyjny, który zostanie do Państwa wysłany na podany wcześniej adres e-mail. W przypadku stwierdzenia braku protokołu reklamacyjnego w paczce, reklamacja nie zostanie rozpatrzona a towar będzie czekał na odbiór w naszej siedzibie przez 30 dni roboczych. Po upływie tego czasu jeśli klient nie zgłosi się po odbiór reklamowanego produktu, zostanie on zutylizowany. Paczki o których nasz dział handlowy nie zostanie poinformowany nie będą odbierane od kuriera a zatem wrócą się do nadawcy. 4. Reklamowany produkt należy odesłać na swój koszt pod adres: Jet World ul. Rzgowska 56a 93-172 Łódź z dopiskiem „REKLAMACJA, NR RMA XXX” 5. Reklamowany produkt należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu producenta. Towar powinien być dobrze zabezpieczony w przeciwnym razie reklamujący ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia powstałe w trakcie transportu. Każda przesyłka reklamacyjna otwierana jest w obecności kuriera bądź pracownika Poczty Polskiej zaraz po dostarczeniu jej do naszej siedziby. Jeśli pracownik działu reklamacyjnego stwierdzi uszkodzenie mechaniczne powstałe w trakcie transportu, reklamacja nie zostania uznana. 6. Paczki za pobraniem zawierające numer RMA nie będą przyjmowane przez naszą firmę. 7. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu dostarczenia wadliwego towaru do siedziby firmy. Firma Jet World zastrzega sobie iż czas reklamacji może ulec wydłużeniu, z przyczyn niezależnych od serwisu. 8. W przypadku nie uznania reklamacji kontaktujemy się z klientem i informujemy co było przyczyną uznania reklamacji za bezpodstawną. W tym przypadku reklamowany towar będzie czekał 30 dni na odebranie, jeśli nie zostanie odebrany w przeciągu 30 dni trafi do utylizacji. Towar może zostać odesłany do klienta jeśli ten wcześniej uiści opłatę za przesyłkę bądź jeśli wyrazi zgodę na wysłanie towaru za pobraniem. 9. W przypadku uznania reklamacji koszty wysyłki kurierem towaru do klienta ponosi firma Jet World. 10. Dział reklamacji Jet World zastrzega sobie prawo do wybrania sposobu realizacji reklamacji uznanej. W przypadku pozytywnej odpowiedzi z naszej strony towar zostanie wymieniony na nowy bądź naprawiony jeśli będzie taka możliwość. Klient w żaden sposób nie może wpłynąć na decyzję działu reklamacyjnego.

    pozostałe informacje

    ZASADY SPRZEDAŻY W SERWISIE ALLEGRO 1. Sprzedawany przez nas towar jest w 100% nowy chyba, że opis aukcji stanowi inaczej. 2. Będąc producentem sprzedawanego towaru zapewniamy Państwa, iż jest on całkowicie legalny, objęty gwarancją producenta i wolny od wad. 3. Do każdej sprzedaży wystawiamy dowód zakupu – paragon. Aby otrzymać fakturę VAT należy w formularzu opcji dostawy wypełnić wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury łącznie z numerem NIP. Dane do faktury można również przesłać odrębnym e-mailem zatytułowanym „DANE DO FAKTURY”. W przypadku nie dosłania wszystkich danych realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu za co odpowiedzialność ponosi kupujący. Jeśli kupujący nie przyśle danych do faktury automatycznie zostanie mu wystawiony paragon. Dane do faktury należy przesłać niezwłocznie po zakupie towaru. Opóźnienie w wysłaniu danych do faktury spowoduje, iż automatycznie zostanie wystawiony paragon. 4. Podane na aukcjach ceny są cenami brutto. 5. W przypadku jeśli sprzedawany towar występuje w więcej jak jednej kolorystyce należy przysłać do nas wiadomość dotyczącą wyboru koloru towaru. W przypadku nie dostarczenia takiej informacji realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu co nie jest winą sprzedającego a niedopatrzeniem ze strony kupującego. 6. W przypadku sprzedaży dwóch różnych przedmiotów na tej samej aukcji (chipy) prosimy o wiadomość do jakiego urządzenia chipy mamy wysłać. W przypadku nie dostarczenia nam takiej informacji chipy zostaną wysłane losowo. 7. Zmiany adresu dostawy dokonywane są wyłącznie poprzez poprawnie wypełniony formularz opcji dostawy. Możliwa jest również zmiana adresu poprzez wysłanie odrębnej wiadomości drogą e-mailową na adres – aukcje@jetworld.pl. W tytule e-maila proszę wpisać: „ZMIANA ADRESU”. 8. Zamówienia wysyłkowe przyjmowane są codziennie w dni robocze w godzinach 9-13:00. Wszystkie zamówienia złożone po godzinie 13:00 realizowane są następnego dnia roboczego. 9. Zawsze staramy się wykonywać nasze obowiązki z jak największą dokładnością i precyzją jednak i nam potrafią przytrafić się pomyłki. Jeśli dostali Państwo nie ten towar który zamawiali należy: - niezwłocznie skontaktować z naszym działem handlowym emailowo bądź telefonicznie i powiadomić naszego pracownika o zaistniałej sytuacji - jeśli jest taka możliwość prosimy podesłać na adres emailowy zdjęcie z towarem który Państwo dostali - po pozytywnym rozpatrzeniu sprawy przez nasz dział handlowy należy odesłać na własny koszt omyłkowo wysłany towar na adres naszej firmy - po otrzymaniu towaru wysłany zostanie do Państwa zamówiony towar (koszt wysyłki pokrywa firma Jet World). 10. Jeśli dostaną Państwo inną ilość towaru niż było to w zamówieniu należy: - niezwłocznie skontaktować z naszym działem handlowym emailowo bądź telefonicznie i powiadomić naszego pracownika o zaistniałej sytuacji - dział handlowy przyjmie zgłoszenie po czym nastąpi przeliczenie stanów magazynowych w firmie - w przypadku nadwyżki i rozpatrzenia sprawy pozytywnie nastąpi dosłanie brakujących sztuk towaru na koszt sprzedającego - w przypadku zgodnych stanów magazynowych towar nie zostanie dosłany. 11. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy (dzień zakupu towaru w serwisie Allegro). Klient może skorzystać z tego prawa nie podając przyczyny zwrotu towaru o ile ten nie był używany, jest oryginalnie zapakowany, nie jest uszkodzony. Uprzednio klient musi poinformować nas o zaistniałej sytuacji drogą emailową po czym klient odsyła towar na swój koszt do siedziby naszej firmy z odpowiednią adnotacją i następnie rozpoczyna się procedura zwrotu poniesionych kosztów przez klienta. WYSYŁKA 1. Przesyłki kurierskie wysyłane są codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. 2. Przy przedpłacie za towar wysyłka realizowana jest w dniu zaksięgowania się wpłaty bądź dnia następnego od wpłynięcia środków na nasze konto jeśli te wpłynęły po godzinie 13:00. 3. W celu wysłania towaru na podstawie potwierdzenia wykonania przelewu należy stosowny dokument w formacie .pdf podesłać na adres email: aukcje@jetworld.pl. W wiadomości należy podać również nazwę użytkownika z Allegro oraz numer oferty (przedmiotu). 4. Przesyłki opłacone poprzez program „płacę z Allegro” wysyłane są w ciągu 24 godzin od momentu pokazania się przelanych środków na naszym koncie w Allegro. Zazwyczaj realizacja takiego zamówienia następuje jeszcze tego samego dnia co zakup towaru o ile ten nastąpił do godz. 13:00 danego dnia. 5. Przesyłki kurierskie pobraniowe realizowane są w ciągu 24 godzin od daty zakupu. Zazwyczaj realizacja takiego zamówienia następuje jeszcze tego samego dnia co zakup towaru o ile ten nastąpił do godz. 13:00 danego dnia. 6. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od działu handlowego. 7. Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów klient ponosi tylko jedne, stałe koszty przesyłki kurierskiej - 16zł, kurierskiej pobraniowej – 19zł. 8. Przesyłki pocztowe realizowane są dwa razy w tygodniu w poniedziałki i środy. 9. Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy tylko tusze oraz materiały do regeneracji. Przesyłka pocztowa realizowana jest w formie listu poleconego ekonomicznego a maksymalna ilość przedmiotów wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej to 2 sztuki (nie dotyczy chipów). 10. Koszt przesyłki listowej poleconej to kwota - 10zł. Do każdej następnej kupionej sztuki należy doliczyć 2zł (nie dotyczy chipów). 11. Czas dostawy w przypadku wybrania przesyłki listowej zależny jest od działania Poczty Polskiej, która zastrzega sobie w swoim regulaminie iż wszystkie przesyłki mogą iść nawet do 14 dni roboczych i w trakcie tego czasu nie ma możliwości składania reklamacji na daną przesyłkę. Dlatego też zachęcamy do korzystania z opcji dostawy kurierem, gdyż reklamacje odnośnie czasu dostawy przez Pocztę Polską nie będą uwzględniane. 12. Każdą przesyłkę zarówno pocztową jak i kurierską należy otworzyć w obecności kuriera/pracownika poczty i sprawdzić czy nie doszło do uszkodzenia towaru . Jeśli nastąpiło uszkodzenie mechaniczne towaru należy sporządzić protokół szkody co jest podstawą do dochodzenia swoich roszczeń w przypadku reklamacji. Jeśli klient nie sporządził ( w chwili doręczenia paczki) z kurierem dokumentu świadczącego o uszkodzeniu towaru podczas transportu bądź jeśli nie sprawdził towaru w obecności kuriera, nie ma prawa do składania reklamacji na uszkodzony towar. Jeśli protokół został sporządzony w innym dniu niż doręczenie paczki, klient traci prawo do składania reklamacji na uszkodzony towar. Pod czas wypisywania protokołu szkody należy zwrócić uwagę na jego poprawne wypełnienie. W opisie szkody należy podać co się stało z towarem oraz dopisać iż towar niezdatny do użycia. Zabezpieczenie wewnątrz opakowania to folia oraz inne czyli fola bąbelkowa (airbag). Rodzaj opakowania zewnętrznego to karton, folia oraz nalepki ostrzegawcze jeśli takowe były. Stan opakowania zewnętrznego jeśli było uszkodzone to zaznaczamy to w tym punkcie - proszę na to zwrócić szczególną uwagę gdyż kurierzy wypełniają protokoły tak aby chronić siebie oraz firmę kurierską uniemożliwiając nam złożenie reklamacji na taką paczkę! Skan wypełnionego poprawnie protokołu proszę wysłać nam na adres emailowy. 13. W przypadku pilnej realizacji zamówienia (zakup po godzinie 13:00, zakup w weekend) proszę zadzwonić do nas pod numer tel. 42 663-75-76 i potwierdzić dostępność towaru. Jeśli będzie taka możliwość postaramy się takie zamówienie zrealizować jeszcze tego samego dnia. 14. Wszystkie zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia. Nie ma możliwości przesunięcia się na początek kolejki chyba, że zamówieniu zostanie nadany status pilny co możliwe jest tylko poprzez kontakt z naszym działem handlowym. ODBIÓR OSOBISTY 1. Odbiór osobisty towaru możliwy jest wyłącznie w naszym sklepie stacjonarnym w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 56a – wyłącznie po otrzymaniu emailowego potwierdzenia dostępności towaru. 2. Wszystkie produkty wystawione na naszych aukcjach posiadamy na stanie chyba, że opis aukcji stanowi inaczej. Może zdarzyć się iż dany produkt w trakcie trwania aukcji wysprzeda się w naszym sklepie stacjonarnym dlatego odbiór osobisty towaru możliwy jest wyłącznie po otrzymaniu emailowego potwierdzenia odbioru towaru. 3. Jeśli na aukcji podany jest najbliższy możliwy termin realizacji zamówienia to jest on terminem wiążącym dla obu stron i zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z terminem podanym na aukcji. Zasada ta obowiązuje również w przypadku odbioru osobistego towaru. 4. W przypadku płatności przelewem, odbiór osobisty towaru następuje dopiero po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie co może wydłużyć realizację zamówienia od 1 do 3 dni roboczych. Polecana płatność przy odbiorze osobistym to gotówka. 5. Osoba odbierająca towar powinna dysponować: - nazwą użytkownika z Allegro - numerem aukcji (oferty) - kompletnymi danymi firmy wraz z numer NIP o ile klient wyrazi chęć wystawienia faktury vat (w przypadku jeśli takowe informacje nie zostały przesłane wcześniej drogą emailową) - gotówką (w wypadku zakupu towaru poprzez Allegro nie przyjmujemy płatności kartami płatniczymi)