TONER NRG DT-51 15000 KOPII ORYGINALNY WYPRZEDAŻ (6950738395)

zakończona
400,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • kolor: czarny (Black)

TONER NRG TYP DT-51 15.000 KOPII ORYGINALNY - WYPRZEDAŻ

Producent: NRG

Kod producenta: 403058

Typ: ORYGINALNY

Stan: NOWY

Kolor: BLACK (CZARNY)

Wydajność: 15.000 KOPII

Cena dotyczy 1 sztuki.

Szybki kontakt: 600 071 513 lub ib@interbiuro.com.pl

Do wszystkich zakupionych produktów wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 22 1020 1811 0000 0002 0258 6972
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Interbiuro
Czarny Dwór 12
80-365 Gdańsk
NIP: 584-170-80-94
REGON: 220936234
Interbiuro - zajmuje się sprzedażą i serwisem kas od 1990 roku. Efekt naszej długoletniej działalności to instalacja i obsługa ponad 3000 urządzeń fiskalnych. Zespół serwisantów zapewnia kompleksowe dostawy i instalacje urządzeń, wyposażenia dodatkowego oraz stałą obsługę serwisową, gwarancyjną i pogwarancyjną. Oferujemy naszym klientom m.in. kasy i drukarki fiskalne firm: Posnet, Datecs Polska, Elzab, Novitus, Emar, Fasy. Ponadto prowadzimy również sprzedaż i serwis: wag sklepowych, szuflad do kas, materiałów eksploatacyjnych itd. Oprogramowania: Insert, Soga. INSTALACJA I SZKOLENIE GRATIS !!! Jesteśmy dystrybutorem oryginalnych tonerów i tuszy: Hewlett Packard, Samsung, Canon, Lexmark, Xerox, OKI, Brother oraz produktów alternatywnych wysokiej jakości i wydajności takich marek jak: Black Point, Lambda, Printe, Active Jet i innych. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie

kontakt

  • 801 000 150
    Infolinia: telefony odbieramy we wszystkie dni tygodnia przez 24h
  • 58 556 55 66
    Biuro: telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
  • 600 388 460
    kom.: doradca klienta

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Interbiuro
Czarny Dwór 12
80-365 Gdańsk
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będących wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: ib@interbiuro.com.pl Przesyłkę należy nadać na adres firmy (towar prosimy odesłać bez opcji pobranie) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt pierwotnej dostawy Towaru do wysokości najtańszej opcji dostawy dostępnej w ofercie (niezależnie od opcji wybranej przez kupującego). Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11. zawartej w drodze aukcji publicznej; 12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ 1. Kupujący może złożyć reklamację dotyczące zakupionego towaru: pod adresem e-mail - ib@interbiuro.com.pl w formie pisemnej na adres sprzedawcy Przed złożeniem pisma reklamacyjnego prosimy o inf. telefoniczną i opisanie przyczyny reklamacji (wcześniejsza inf. pozwoli m.in. szybciej rozpatrzyć Państwa reklamację). Za co z góry dziękujemy. 2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: * dane osobowe (imię, nazwisko, adres) * adres e-mail * numer telefonu * nazwę użytkownika allegro * kopię dowodu zakupu * opis przedmiotu i jego wady wraz ze wskazaniem żądania kupującego * zdjęcia ukazujące uszkodzenia produktu * numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu należności. U W A G A !!! Prosimy zwrócić szczególną uwagę na uszkodzenia zewnętrzne paczki, które mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu w transporcie. Prosimy, więc o wykonanie tej czynności w obecności pracownika firmy dostarczającej paczkę. - KURIER MA OBOWIĄZEK POCZEKAĆ AŻ, KLIENT SPRAWDZI TOWAR W JEGO OBECNOŚCI - 3. W przypadku, gdy stwierdzą Państwo, że zamawiany towar dotarł uszkodzony mechanicznie konieczne jest spisanie protokołu szkody, co w późniejszym czasie znacznie ułatwi jak i przyśpieszy proces reklamacyjny. 4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację z prośbą o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 6. Odpowiedź na pismo reklamacyjne wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail, poczty tradycyjnej lub przekazana telefonicznie. Szanowni klienci, jeżeli posiadają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.