Toner Canon EP-27 black (LBP3200/5630/5770) (6541410435)

zakończona
20,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • lokalizacja: Leszno
  • regeneracja: nieregenerowany
  • kolor: czarny (Black)

Dane kontaktowe

Ema-Soft Sp.J.
ul.Słowiańska 47
64-100 Leszno


ema_soft@le.onet.pl


65 529 28 16

Dostawa



Odbiór osobisty

Płatności

Konto nr:
40 2490 0005 0000 4510 1604 5461




Toner Canon EP-27 (LBP3200/5630/5770)

Opis Przedmiotu

Nowy toner zamienny: EP-27 przeznaczony do drukarek Canon

Model: EP-27

Rodzaj: Zamiennik

Kolor: czarny (Black)

Wydajność: 2700 Stron

Gwarancja: 12 miesiące

Toner kompatybilny z urządzeniami:

Canon LaserBase MF3110

Canon LaserBase MF3220

Canon LaserBase MF3240

Canon LaserBase MF5630

Canon LaserBase MF5650

Canon LaserBase MF5730

Canon LaserBase MF5750

Canon LaserBase MF5770

Canon Laser Shot LBP3200

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 40249000050000451016045461
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 65 529 28 16
    Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku od 9:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pamiętaj! - Zwracany towar nie może być używany, musi być kompletny, oryginalnie zapakowany. - Warunkiem koniecznym zwrotu towaru jest posiadanie oryginału paragonu lub kserokopię faktury VAT. Należy pamiętać, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych, a zwrot towaru odbywa się na Twój koszt. Zwrot gotówki na Twój rachunek bankowy nastąpi do 14 dni od przyjęcia towaru. Pamiętaj o wpisaniu go w dokumencie oraz wypełnienie innych ważnych informacji, również kontaktowych.

reklamacje

ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI - Reklamowany towar należy odesłać do nas wraz z dowodem zakupu. - Do przesyłki należy załączyć również wypełniony dokument reklamacji - Reklamacja odbywa się na Twój koszt, w przypadku jej uznania zwracamy udokumentowany koszt wysyłki poniesiony przez Ciebie, zgodnie z cennikiem W przypadku uznania reklamacji i odesłania produktu pokrywamy koszt przesyłki, w przypadku gdy reklamacja jest bezzasadna możemy obciążyć kosztami przesyłki kupującego. Aby domagać się zwrotu kosztów wysyłki należy nadając paczkę w oddziale Poczty Polskiej pobrać fakturę na koszt wysyłki na nasze dane oraz dołączyć ją do paczki. Tylko na tej podstawie możliwy jest zwrot kosztów wysyłki. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem, gdyż takich nie odbieramy. USZKODZENIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI KONIECZNIE sprawdź zawartość przesyłki podczas odbioru paczki. Pamiętaj, że w paczce znajduje się Twój towar, za który zapłaciłeś. Jeśli towar jest uszkodzony należy po otwarciu paczki spisać z kurierem protokół szkody. - W przypadku, gdy zawartość paczki jest uszkodzona, a nie zostało to sprawdzone przy kurierze należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierska, celem spisania protokołu szkody. - Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone, a protokół szkody nie zostanie spisany w momencie doręczenia reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, dlatego jeśli kurier wręcza Ci "potarganą, pogniecioną, zniszczoną" paczkę lub słyszysz brzęk szkła koniecznie sprawdź jej zawartość. - Protokół szkody należy dostarczyć nam w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, przekroczenie tego terminu sprawi, iż reklamacja zostanie odrzucona. - Po skompletowaniu wszystkich dokumentów skontaktuj się z nami mailowo , być może uda rozwiązać się reklamację, bez konieczności odsyłania towaru. Pierwszym etapem złożenia reklamacji jest przesłanie niezbędnych dokumentów. W wiadomości na adres reklamacje@trade.net.pl dołącz skan protokołu szkody, skan dokumentu reklamacji, skan paragonu oraz zdjęcie uszkodzonego towaru. Po otrzymaniu wiadomości dostaniesz informację zwrotną o rozstrzygnięciu reklamacji. Czy koniecznie będzie odesłanie towaru do nas, czy uda się dosłać części zamienne.

pozostałe informacje

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższe wytyczne. Czas realizacji zamówienia: Przesyłki nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku. Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, niezwłocznie do 24 godzin. Zastrzegamy sobie prawo do opóźnień wynikających ze zdarzeń losowych, sytuacji od nas niezależnych lub z powodu dużej ilości zamówień. Uwaga! Przy płatności przelewem na konto bankowe, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Niestety czasem zdarza się, że brakuje nam danego towaru do wysyłki z różnych przyczyn. Czasem dochodzi do uszkodzenia towaru podczas magazynowania lub realizacji zamówienia. Czasem towar jest wybrakowany i dopiero po dokładnym obejrzeniu go podczas pakowania paczki okazuje się, że nie nadaje się on do wysyłki (ma przetarcia, zarysowania, pęknięcie, jest częściowo zbity). Inną przyczyną chwilowego braku towaru może być fakt, że prowadzimy sprzedaż stacjonarną, może zdarzyć się, że klient w sklepie wykupi dany towar, co nie zostanie jeszcze zaktualizowane na allegro. Koszt dostawy: Jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. Cennik dostawy dostępny jest na każdej aukcji. Czas doręczenia przesyłki:Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.