TOMMY HILFIGER TAMSIN SWETER DAMSKI SLIM FIT L (6482257154)

zakończona
129,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: L
  • kolor: biel
  • marka: Tommy Hilfiger
  • dostawa z Polski: tak
  • typ: wkładane przez głowę, bez kaptura
  • Możliwość zwrotu do 30 dni
  • Darmowa Dostawa od 200 zł
  • Szybka wysyłka

Dlaczego my?

  • My to wiele lat doświadczenia w sprzedaży
  • My to profesjonalna obsługa
  • My to gwarancja jakości
  • My to atrakcyjne ceny
  • My to fajni ludzie

Momico

ul. Skwierzyńska 39/9
61-615 Poznań
sklep.momico@gmail.c­om

Dostawa

Zamówiony towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie

Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem InPost, Poczty Polskiej i firmy kurierskiej.

Płatności

Payu
ING Bank Śląski
Nr konta
48 1050 1520 1000 0092 2780 5612

Prosimy o wpisanie nazwy użytkownika allegro w tytule przelewu.

Opis Przedmiotu
Marka: TOMMY HILFIGER
Nazwa: Sweter damski SLIM FIT
Wymiar: Długość 62cm, Klatka piersiowa 55x2cm, Rękaw 62cm
Rozmiar: L
Materiał: 50% ANGORA 50% NYLON
Stan: Nowy z metkami, Cena ok 460 zł
Rozmiary
ASOS - kolekcja standardowa
/ Inne Marki
UK/EURBiustTaliaBiodra
2/30 73,5 55,5 80
4/32 78 60 83,5
6/34 80,5 62,5 86
8/36 83 65 88,5
10/38 88 70 93,5
12/40 93 75 98,5
14/42 98 80 103,5
16/44 103 85 108,5
18/46 110,5 92,5 116
ASOS PETITE - kolekcja dla kobiet
do 160 cm wzrostu
UK/EURBiustTaliaBiodra
2/30 73,5 55,5 80
4/32 76 58 82,5
6/34 78,5 60,5 85
8/36 81 63 87,5
10/38 86 68 92,5
12/40 91 73 97,5
14/42 96 78 102,5
16/44 101 83 107,5
ASOS CURVE
- kolekcja dla kobiet puszystych
UK/EURBiustTaliaBiodra
18/46 109 91 116,5
20/48 116 98 123,5
22/50 123 105 130,5
24/52 130 112 137,5
26/54 137 119 144,5
28/58 144 126 151,5
30/60 151 133 158,5
ASOS MATERNITY - kolekcja dla kobietw ciąży - ubrania luźniejsze w talii i biodrach
UK/EURBiustTaliaBiodra
4/32 81 90 84
6/34 83,5 92,5 86,5
8/36 86 95 89
10/38 91 100 94
12/40 96 105 99
14/42 101 110 104
16/44 106 115 109
18/46 113,5 122,5 116,5
ASOS tall - kolekcja dla koniet powyżej 175 cm wzrostu
UK/EURBiustTaliaBiodra
4/32 78 60 83,5
6/34 80,5 62,5 86
8/36 83 65 88
10/38 88 70 93,5
12/40 93 75 98,5
14/42 98 80 103,5
16/44 103 85 108,5
18/44 110,5 92,5 116
Zdjęcia
Partnerzy
Zwroty
  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 30 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  2. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji.
  3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  5. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący
  8. Aby przyśpieszyć procedurę zwrotu do paczki należy dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać z zakładki regulamin.
Reklamacje
  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  7. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
Pozostałe Produkty
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u momico za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 000 000 000
    Ze względy na dużą ilość telefonów infolinia chwilowo nieczynna. Prosimy o kontakt mailowy.

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 30 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) 2. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki. 3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą e-przesyłka. 4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). 5. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem). 6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru. 7. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący 8. Aby przyśpieszyć procedurę zwrotu do paczki należy dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać z zakładki regulamin.

reklamacje

1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą e-przesyłka. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. 2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). 3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. 4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacyjnym. 5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. 6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji. 7. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

pozostałe informacje

Czas płatności za wylicytowane przedmioty wynosi 7 dni od daty zakupu. Koszt wysyłki jest jeden bez względu na ilość zamówionych sztuk. Jeśli chcą Państwo dokonywać dłuższych zakupów aby otrzymać całe zamówienie w jednej paczce należy opłacić wszystkie produkty, których termin płatności został przekroczony - BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI (można tego dokonać tylko bezpośrednio na konto bankowe). Koszt wysyłki należy opłacić tylko i wyłącznie wtedy, kiedy chcą Państwo aby wysłać już paczkę. W przypadku wcześniejszego opłacenia kosztów dostawy, nie ma możliwości wstrzymania wysyłki ponieważ jest automatycznie procesowana. Brak płatności lub zaliczki za produkty w ciągu 7 dni oznacza wystąpienie do allegro o zwrot prowizji oraz anulowanie transakcji. Dane do przelewu: ING Bank Śląski NR KONTA: 48 1050 1520 1000 0092 2780 5612 P.H. M&G Monika Michalik ul. Skwierzyńska 39/9 61-615 Poznań W tytule przelewu proszę wpisać NICK allegro oraz NUMERY AUKCJI których dotyczy płatność.