Tokio - Czarno-biała mapa- plakat 61x91,5 cm (6922298146)

zakończona
39,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
  • Paczka48 9,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,90 zł
  • lokalizacja: Dębica, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]
  • tematyka: edukacyjne

opis

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW
tel.: + 48 535 273 804
Czynne:
pn - pt: 8:00 - 16:00

Za wysyłkę płacisz tylko raz, niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów. Za dopłatą 2 zł nadamy Twoją paczkę priorytetem.

Paczka Ekonomiczna - 16.00 PLN
Pobranie Ekonomiczne - 20.00 PLN
Kurier Przelew - 15.00 PLN
Kurier Pobranie - 25.00 PLN

Decydując się na zakup na naszych aukcjach możesz dokonać płatności na trzy sposoby:


1) PayU - Płacę z Allegro

2) Przelew na nasze konto

3) Płatność za pobraniem


Dane do wpłaty:

Prestige, ul.Rzeszowska 93/1

39-200 Dębica, PBS o/w Dębicy


79 8642 1139 2013 3919 6543 0001

tytuł przelewu:
numer aukcji / nick z allegro

Dokonując zakupów akceptujesz regulamin allegro i naszej firmy umieszczony na stronie "o mnie"



Tokio - Czarno-biała mapa- plakat 61x91,5 cm


numer katalogowy: PS3115



Rewelacyjna jakość
plakaty wyróżniają się intensywnymi, wyraźnymi barwami, żaden z Twoich gości nie przejdzie obok ściany obojętnie.


Wytrzymały papier
wykonane na papierze 135g/m2 są grube i trwałe, świetnie układają się w ramach za szybą.


Matowa powierzchnia
dzięki temu nie odbija intensywnego światła i przyjemnie się ją ogląda.


Pakowanie i wysyłka.
Twoją dekorację zapakujemy w specjalnie wzmacnianą kartonową tubę, a zanim plakat się w niej znajdzie zostanie zwinięty do foliowego woreczka. Oba wyloty tuby zabezpieczone taśmą.

Płatności

Dane do wpłaty:

Prestige, ul.Rzeszowska 93/1

39-200 Dębica, PBS o/w Dębicy


79 8642 1139 2013 3919 6543 0001

tytuł przelewu:
numer aukcji / nick z allegro

Wysyłka

Zakupione towary na naszych aukcjach wysyłamy pocztą, inpostem lub kurierem

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny

UWAGA! Sprawdź w obecności kuriera czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona koniecznie spisz protokół

Kontakt

535 273 804

CZYNNE
pn - pt 8:00 - 16:00

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka:
12,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
10,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1000
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
7,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Paczka48
pierwsza sztuka:
9,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
13,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
11,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

PRESTIGE - iPlakaty
Straszęcin 232/9
39-218 Straszęcin
Dodatkowe informacje

  1. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedającego towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. 
  4. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 
  5. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w niniejszym regulaminie adres Sprzedającego.
  6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Klienta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w niniejszym regulaminie.

Zwroty

30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

PRESTIGE - iPlakaty
Straszęcin 232/9
39-218 Straszęcin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. 
  2. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 
  3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Zwrot należy uzgodnić e-mailem (fototapety@iplakaty.pl). Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu. 
  4. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.Sprzedający zobowiązany jest do poniesienia kosztów wysyłki jakie poniósł Kupujący podczas zakupu przedmiotu, jednak nie wyższych jak najniższa dostępna opcja dostawy towaru do klienta. 
  5. Reklamacja i zwroty są rozpatrywane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.