To jest Plandeka na Twoją MAZDA 121 hatchback (6455426579)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
131,30 zł
z 6 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 12,50 zł
  • Paczka48 16,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 18,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Nowy Targ
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]

Plandeki Samochodowe

Kontakt
Biuro Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek 8:00 - 17:00
+48 18 26 40 114
+48 881 703 704
Wysyłka

Przesyłka kurierska

Wpłata na konto
19,00 zł
Pobranie
25,00 zł

Dostawa w ciągu 24-48 godzin


Przesyłka pocztowa

Wpłata na konto
16,00 zł
Pobranie
20,00 zł

Dostawa w ciągu 48 godzin


Przesyłka pocztowa

Wpłata na konto
12,50 zł
Pobranie
18,00 zł

Dostawa w ciągu 48 godzin


Kupując na naszych aukcjach
więcej przedmiotów - PŁACISZ
TYLKO ZA JEDNĄ PRZESYŁKĘ

Płatności


mBank S.A. rachunek nr:
11 1140 2004 0000 3802 3422 2278

O firmie

Przedsiębiorstwo Fryda
ul. Składowa 26, 34-400 Nowy Targ
NIP: 7351399416

Oddział Nowy Targ
Centrala i Sklep przyfabryczny
Nowy Targ, ul. Składowa 26
email: sklep @fryda.com.pl
telefon: +48 18 26 40 114
telefon: +48 881 703 704
fax : +48 18 26 40 113

Oddział Bielsko-Biała
Salon Firmowy
Bielsko-Biała, ul Żywiecka 91
(wjazd od Krasickiego 2)
email: bielsko@fryda.com.pl
telefon: +48 33 822 95 85
fax : +48 33 822 95 85

Plandeka Samochodowa MOBILE GARAGE M2 Hatchback



Cena
145,90 zł 131,30 zł
Kod produktu
5-4102-248-3020
Producent
Kegel-Błażusiak


Doskonała wodoodporna i paroprzepuszczalna plandeka samochodowa polskiej firmy KEGEL-BŁAŻUSIAK. Skutecznie i kompleksowo chroni auto i jego lakier przed niekorzystnym wpływem środowiska oraz warunkami atmosferycznymi. Zachowuje prawie całkowitą szczelność, zapobiegając jednocześnie gromadzeniu się wilgoci wewnątrz pokrowca. Zaprojektowana z myślą o właścicielach samochodów, którzy nie mają możliwości garażowania.

Plandeki Mobile Garage wykonane są z nieprzemakalnej membrany paroprzepuszczalnej i trudnoprzemakalnych materiałów wysokoparoprzepuszczalnych, co zapewnia prawidłową cyrkulację powietrza wewnątrz pokrowca.

Plandeka samochodowa chroni auto przed:

  • wżerami, blaknięciem i matowieniem lakieru oraz elementów chromowanych,
  • ptasimi odchodami, sokami i liśćmi drzew,
  • śniegiem, szronem, pyłem,
  • deszczem (także "kwaśnym deszczem" z zanieczyszczeniami),
  • większością zarysowań,
  • promieniami słonecznymi (także promieniami UV),
  • ogranicza korozję.

Pokrowiec nie nasiąka wodą, nie przymarza i nie traci koloru. Produkt objęty jest 24 miesięczną gwarancją liczoną od daty zakupu. Plandeka Mobile Garage to pewna ochrona pojazdu przez cały rok. To produkt wielosezonowy, który będzie Ci służył przez wiele lat.

Jak wygodnie i szybko zdjąć i założyć pokrowiec:

ZAKŁADANIE

ZDEJMOWANIE

Informacje techniczne:

  • Górny pas plandeki ciągnący się przez maskę, dach i bagażnik wykonany jest z trzywarstwowej wodoodpornej MEMBRANY paroprzepuszczalnej.
  • Boki plandeki wykonane są z trudnoprzemakalnego materiału wysokoparoprzepuszcz­ającego SPUNBOND.
  • Od wewnętrznej strony pokrowca materiał jest gładki - bezpieczny dla karoserii i innych części pojazdu - nie powoduje ich rysowania.
  • Plandeka na auto mocowana jest za pomocą pewnego ściągacza z linką wokół całego samochodu, co gwarantuje bezpieczeństwo nawet w razie silnych podmuchów wiatru.
  • Przez środek pokrowca biegnie napis z nazwą i logo firmy Kegel-Błażusiak oraz nazwą materiału.
  • Pokrowiec przystosowany zarówno do doraźnego jak i długotrwałego stosowania.
  • Po złożeniu ma małe wymiary.
  • Praktyczna torba ułatwia przechowywanie plandeki.
  • Produkt sprawdzony - wielokrotnie przetestowany.

Plandeka pasuje do następujących marek i modeli samochodów:

AUDI

A1, A2

BMW

i3

CHEVROLET

Aveo (T200, T250) hatchback

CITROËN

C3, C3 Pluriel, DS3

DAEWOO

Kalos

FIAT

Idea, Grande Punto (III), Punto 2012, Punto Evo, Tipo

FORD

Aspire, Fiesta od 2002 (VI, VII), Fusion

HONDA

Jazz

HUNDAI

i20

KIA

Pride, Rio od 2005 (II DE, III UB) hatchback

LADA

Kalina

LANCIA

Ypsilon (II) od 2011

MAZDA

2, 121 hatchback

MITSUBISHI

Colt

OPEL

Corsa od 2006 (D)

PEUGEOT

206, 206 kombi, 208, 306

RENAULT

Clio od 2005 (III, IV), Modus

ROVER

25, Seria 200 (Mk III)

SCION

xA

SEAT

Ibiza

ŠKODA

Fabia hatchback, Felicia

SUZUKI

Swift od 2010 (IV) hatchback

TOYOTA

Urban Cruiser, Yaris od 2011 (III XP 13) hatchback

VOLKSWAGEN

Golf II, Polo od 2001 (IV, V)


Komplet zawiera: plandeka na samochód - 1 szt., poręczne opakowanie do przechowywania i transportu plandeki - 1 szt.

Instrukcja montażu:

1. Pokrowiec założyć na czysty samochód białą stroną pasa środkowego do wewnątrz.
2. Bardzo mocno zaciągnąć linkę ściągacza pokrowca i zawiązać ją.
3. Powstały węzeł wraz z nadmiarem linki schować w przeznaczonej do tego kieszeni.

Cechy Plandeki
Kegel-Błażusiak jest corocznie zwycięzcą prestiżowego konkursu Laur Klienta w kategorii – Pokrowce samochodowe. Zaowocowało to przyznaniem prestiżowego wyróżnienia LIDER DEKADY 2004-2014.

Wyróżnienie to potwierdza, że według Klientów firma Kegel-Błażusiak jest najlepszym producentem pokrowców samochodowych w Polsce od 10 lat i zdecydowanym liderem w branży. Zobacz Certyfikat >>

Pokrowce objęte są 24 miesięczną, pisemną gwarancją producenta.

Firma Kegel-Błażusiak jako jedyny producent pokrowców samochodowych w Polsce, udziela na swoje pokrowce tak długiej gwarancji, co jest podkreśleniem ich wysokiej jakości.

Pokrowce wykonane z najwyższej jakości tkanin i dodatków. Posiadają dobre właściwości eksploatacyjne (odporność na przecieranie, piling, rozrywanie) co zapewnia im trwałość i długi okres użytkowania.

Pokrowce Samochodowe wykonane z uwzględnieniem i wykorzystaniem najwyższych jakościowych norm zakładowych. Proces projektowania i produkcji jest poddawany ciągłej kontroli, w celu zapewnienia i zachowania najwyższej jakości produktów.

Można bezpiecznie używać podczas wiatru, nie ryzykując porwania pokrowca czy starcia lakieru.
Materiał odporny na soki drzew.
Materiał odporny na ptasie odchody.
Wykonana ze 100% wodoodpornego materiału.

Posiada system mikro-porów i otworów wentylacyjnych odprowadzających wilgoć z pod pokrowca.

Odporna na niską temperaturę (nie przymarza).
Wykonana z materiału odpornego na śnieg i szron.
Pokrowiec jest odporny na kwaśne deszcze.
Całkowicie odporna na promienie słoneczne (UV) i inne czynniki atmosferyczne.
Produkt POLSKI. Pokrowce zostały w całości zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce.


Dane techniczne:

Wymiary pojazdu
380 - 405 cm (długość)
Typ nadwozia
hatchback
Producent
Kegel-Błażusiak
Kolor
Popielaty (szary)
Gwarancja producenta
24 miesiące
Produkt Polski
Tak
Seria
Premium
Łatwość montażu
Bardzo łatwy
Możliwość prania
Tak - prać ręcznie w 40 st. C
Skład surowcowy
100% PE


Zdjęcia:



Najważniejsze informacje dotyczące naszych aukcji

  • Oferujemy oryginalne pokrowce polskiego producenta firmy KEGEL-BŁAŻUSIAK. Wszystkie produkty są nowe i oryginalnie zapakowane.
  • Możliwość zwrotu produktu lub wymiany rozmiaru do 14 dni od zakupu.
  • Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach, za przesyłkę płacisz tylko raz.
  • Masz możliwość wyboru, w jaki sposób chcesz otrzymać zakupiony produkt (kurier, poczta, paczkomat lub odbiór osobisty).
  • Ceny podane na aukcjach są cenami brutto. Na zakupione towary wystawiamy faktury VAT.
  • Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji - wystarczy zadzwonić lub napisać.

Kim jesteśmy?

Przedsiębiorstwo FRYDA rozpoczęło działalność w 1998 roku jako sklep przyfabryczny oraz Partner Handlowy firmy KEGEL-BŁAŻUSIAK. Podstawą naszej działalności jest hurtowa i detaliczna sprzedaż produktów firmy Kegel-Błażusiak największego polskiego producenta pokrowców i akcesoriów samochodowych a także odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego.

Nasze największe atuty to profesjonalna obsługa, szybkość realizacji zamówień oraz firmowe produkty dostosowane do potrzeb klienta. Utrzymywanie stałych zapasów magazynowych pozwala na błyskawiczną realizację zamówień oraz powtarzalność produktów.




Ponieważ prowadzimy sprzedaż nie tylko na Allegro, ale także w sklepach stacjonarnych, czasami stany magazynowe nie będą się pokrywały z ilością przedmiotów dostępnych na aukcjach. Dla pewności przed zamówieniem danego produktu prosimy o telefon. W przypadku, gdyby zamówionego towaru nie było na stanie, Kupujący będzie miał możliwość poczekać na towar, wybrać inny bądź odstąpić od transakcji. Dziękujemy.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u fryda_com_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 11 1140 2004 0000 3802 3422 2278
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka48 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu odbioru.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 182640114
    Poniedziałek-Piątek godz.: 8-17; Sobota godz.: 9-14
  • 881703704
    Poniedziałek-Piątek godz.: 8-17; Sobota godz.: 9-14
  • sklep@fryda.com.pl
    Zapraszamy do kontaktu! Nasi specjaliści odpowiedzą na Państwa pytania.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrotu towaru zakupionego w sklepie fryda_com_pl można dokonać w ciągu 14 dni od jego otrzymania! Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU) FORMULARZ można pobrać tutaj: https://pokrowce.fryda.com.pl/upload/Formularze/formularz_zwrotu.pdf Poniżej znajdą Państwo sugestie, jak dokonać zwrotu szybko i efektywnie. O ile nie stanowi to nadmiernych niedogodności, Konsumentów prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi wskazówkami: 1). Zachęcamy do wypełnienia formularza zwrotu, który można pobrać i wydrukować ze strony: https://pokrowce.fryda.com.pl/upload/Formularze/formularz_zwrotu.pdf Wypełniony formularz prosimy dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. Wysłanie formularza nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwia i przyspiesza całą procedurę. Oświadczenie Konsument może również złożyć na ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza do paczki prosimy dołączyć odręcznie napisane oświadczenie o woli dokonania zwrotu towaru, zawierające Państwa dane adresowe i dane zamówienia. Bez tych podstawowych informacji nie będziemy w stanie rozpoznać, od kogo pochodzi paczka i dlaczego ją dostaliśmy. 2). Produkt należy zwracać w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 3). Prosimy zapakować bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie. 4). Zachęcamy, aby do paczki ze zwracanym towarem dołączyć też dowód zakupu, np.: oryginał paragonu lub oryginał dokumentu WZ lub kserokopię Faktury VAT. 5). Bezpiecznie zapakowaną przesyłkę prosimy odesłać, na poniższy adres: Przedsiębiorstwo Fryda ul. Składowa 26 34-400 Nowy Targ 6). Nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki ze zwrotem towaru, zwrot środków zostanie dokonany na podany przez Państwa rachunek bankowy. 7). Kupujący pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktów (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 8). W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy dla danego produktu), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do Sklepu Internetowego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9). Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 10). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. 11). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 12). Zapytania o status rozpatrywanych zwrotów towarów i reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres: aukcje@fryda.com.pl. 13). Kontakt z działem zwrotów i reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową lub listowną.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem aukcje@fryda.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.