Tłumik Wydech SCORPION BMW 1200 GS 04/09 KR (6484089929)

10 dni do końca
cena kup teraz
1 975,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • stan: nowy
  • producent części: inny
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]



SCORPION FACTORY OVAL

wydech z carbonu


Tłumik dedykowany do : bmw R 1200 GS 2004/2009


opis

Tłumik homologowany brytyjskiej firmy SCORPION. Lżejszy niż fabryczny o 55%, poprawia brzmienie i charakterystykę silnika. W zestawie są wszystkie podzespoły, niezbędne dokumenty i gwarancja. Zespoły specjalistów, kontrolerów jakości i wykwalifikowanych inżynierów pilnują aby nasze produkty były najlepszej jakości i spełniały w 100 % Wasze oczekiwania. Dzięki tym wszystkim wysiłkom, dzisiaj SCORPION jest wiodącym międzynarodowym producentem tłumików motocyklowych z potężną siecią sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, Europie, Australii i Japonii.

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od tego czy dany model wydechu znajduje się na naszym magazynie. W przypadku braku magazynowego orientacyjny czas realizacji zamówienia 7- 12 dni roboczych. .



  • Właściwości:
  • - wszystkie układy wydechowe zostały tak zaprojektowane aby optymalnie pracowały na oryginalnych mapach zapłonowych i nie wymagają remapping’u komputera. Gwarantujemy, że nasze wydechy motocyklowe wykonane są z jak najwyższej jakości materiałów.
  • - na produkty SCORPION udzielamy 2 letniej gwarancji przypisanej do pierwotnego kupującego.
  • - wydechy w stylu załóż i jedź, a to oznacza, że do poprawnej instalacji nie są wymagane modyfikacje fabrycznych rozwiązań w motocyklu.
  • - tłumiki produkowane są w Włoszech i mają homologację drogową a co za tym idzie spełniają normy EU w związku z dopuszczeniem do ruchu ulicznego.
  • - głębokie nisko-tonowe, basowe brzmienie
  • - ostry i drapieżny wygląd poprawiający design motocykla
  • Schemat tego co znajduje się w zestawie:
  • http://www.scorpion-­exhausts.com/siteadm­in/site_images/uploa­ded_documents/123_01­~_ebm-56_08.pdf
  • Link do video-prezentacji:
  • https://www.youtube.­com/watch?v=7y-x0DDB­DX0

Odbiór osobisty


Odbiór w punkcie możliwy
po wcześniejszym ustaleniu

telefonicznym : 883 573 690
mailowym : info@motofreak.pl

Płatności


- wpłata za pobraniem

- przelew na konto

- płatność PayU

Przesyłka


KURIER DPD

- przedpłata 30 zł

- pobranie 50 zł

Czas dostawy uzależniony jest od tego czy dany produkt w chwili zamówienia znajduje się na naszym magazynie.
W przypadku braku magazynowego orientacyjny czas realizacji zamówienia to około 10 - 15 dni roboczych.
W przypadku gdy produkt jest dostępny czas dostawy wynosi 1 - 2 dni robocze.
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 883 573 690
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10:00 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Paczki wysyłane są na dane podane w Allegro. Jeśli paczka ma być wysłana na innyadres, prosimy poinformować nas o tym e-mailem - niezwłocznie po dokonaniu zakupu - podając pełne dane adresowe odbiorcy wraz nr telefonu kontaktowego. 2. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, lub braku możliwości doręczenia wynikającej z winy Klienta, ponowna wysyłka jest możliwa jedynie po dokonaniu wpłaty na konto kwoty za zakupione produkty wraz z kosztami transportu, powiększonej o kwotę 30 zł tytułem kosztów wysyłki i zwrotu nieodebranej paczki. 3. Podstawą gwarancji części mechanicznych jest prawidłowy montaż tych części w wykwalifikowanym serwisie. 4. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie. 5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć:- kopię dowodu zakupu czyli faktury- wypełniony protokół reklamacyjny 6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. 7. Wykluczony jest zwrot towarów:- specjalnie sprowadzonych na zamówienie klienta- z uszkodzonym opakowaniem- noszących ślady eksploatacji 8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będąrozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęciatego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela. 9. Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym może być zwrócony do 14 dni roboczych odczasu otrzymania paczki przez Klienta. Zwrotowi podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i woryginalnym opakowaniu. Koszt przesyłki towaru do sklepu MotoFreak.pl ponosi Klient w wypadkach prawem przewidzianych. Wykluczony jest zwrot towaru sprowadzonego na specjalne zamówienie klienta. 10. Jeżeli jesteś niezadowolony z przebiegu transakcji, proszę skontaktuj się ze mną, a dojdziemyzawsze do porozumienia i rozwiążemy problem. Nie wystawiaj negatywnych komentarzy bezpodstawnie.

reklamacje

1. Podstawą gwarancji części mechanicznych jest prawidłowy montaż tych części w wykwalifikowanym serwisie. 2. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie. 3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć:- kopię dowodu zakupu czyli faktury- wypełniony protokół reklamacyjny Paczkę zawierającą reklamowany produkt(-y), oraz w/w dokumenty należy przesłać na własny koszt na adres: MotoFreak Bartosz SłomczyńskiKrakowskie Przedmieście 132B, 32-087 ZIELONKI 4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. 5. Wykluczony jest zwrot towarów:- specjalnie sprowadzonych na zamówienie klienta- z uszkodzonym opakowaniem- noszących ślady eksploatacji 6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będąrozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęciatego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.