Tłumik Wydech AKRAPOVIC | DUCATI MONSTER (6483354452)

10 dni do końca
cena kup teraz
5 245,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Zielonki
  • stan: nowy
  • producent części: akrapovic
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]



Tłumik AKRAPOVIC

Wydech wykonany z Carbon'u

KOD: S-D10SO7-HZC

DEDYKOWANy DO: DUCATI MONSTER 696 08/14 | 796/795 10/14 | 1100/1100S 09/10


opis

AKRAPOVIC to nazwa produktu wywodząca się z Słoweńskiej fabryki. Wydech AKRAPOVIC wykonany jest z Carbon'u. Db-killer zamontowany na śrubce, która po odkręceniu umożliwia wyciągnięcie wkładki wyciszającej. Niskotonowe i basowe brzmienie zadowoli najwybredniejszych koneserów. Dzięki tym wszystkim wysiłkom, dzisiaj AKRAPOVIC jest wiodącym międzynarodowym producentem tłumików motocyklowych.


Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od tego czy dany model wydechu znajduje się na naszym magazynie. W przypadku braku magazynowego orientacyjny czas realizacji zamówienia 10- 15 dni roboczych.

W ofercie posiadamy pełną ofertę układów wydechowych firm MIVV, SCORPION, LEOVINCE, HP-CORSE, YOSHIMURA, ARROW, GPR, ZARD, STORM by MIVV, IXIL. Wystawiamy faktury VAT 23%.



  • Właściwości:
  • - wszystkie układy wydechowe zostały tak zaprojektowane aby optymalnie pracowały na oryginalnych mapach zapłonowych i nie wymagają remapping’u komputera. Gwarantujemy, że nasze wydechy motocyklowe wykonane są z jak najwyższej jakości materiałów.
  • - w zestawie rury i wszystkie elementy potrzebne do bezproblemowego montażu
  • - wydechy w stylu załóż i jedź, a to oznacza, że do poprawnej instalacji nie są wymagane modyfikacje fabrycznych rozwiązań w motocyklu.
  • - głębokie nisko-tonowe, basowe brzmienie
  • - w zestawie wyciągany db-killer ( wkładka wygłuszająca )
  • - znacznie obniża wagę motocykla

sugerowana cena w sklepach : 5520 zł

Odbiór osobisty


Odbiór w punkcie możliwy
po wcześniejszym ustaleniu

telefonicznym : 883 573 690
mailowym : info@motofreak.pl

Płatności


- wpłata za pobraniem

- przelew na konto

- płatność PayU

Przesyłka


KURIER DPD

- przedpłata 30 zł

- pobranie 40 zł

Czas dostawy uzależniony jest od tego czy dany produkt w chwili zamówienia znajduje się na naszym magazynie.
W przypadku braku magazynowego orientacyjny czas realizacji zamówienia to około 10 - 15 dni roboczych.
W przypadku gdy produkt jest dostępny czas dostawy wynosi 1 - 2 dni robocze.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 08 1020 3408 0000 4902 0357 7350
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 883 573 690
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10:00 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Paczki wysyłane są na dane podane w Allegro. Jeśli paczka ma być wysłana na innyadres, prosimy poinformować nas o tym e-mailem - niezwłocznie po dokonaniu zakupu - podając pełne dane adresowe odbiorcy wraz nr telefonu kontaktowego. 2. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, lub braku możliwości doręczenia wynikającej z winy Klienta, ponowna wysyłka jest możliwa jedynie po dokonaniu wpłaty na konto kwoty za zakupione produkty wraz z kosztami transportu, powiększonej o kwotę 30 zł tytułem kosztów wysyłki i zwrotu nieodebranej paczki. 3. Podstawą gwarancji części mechanicznych jest prawidłowy montaż tych części w wykwalifikowanym serwisie. 4. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie. 5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć:- kopię dowodu zakupu czyli faktury- wypełniony protokół reklamacyjny 6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. 7. Wykluczony jest zwrot towarów:- specjalnie sprowadzonych na zamówienie klienta- z uszkodzonym opakowaniem- noszących ślady eksploatacji 8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będąrozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęciatego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela. 9. Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym może być zwrócony do 14 dni roboczych odczasu otrzymania paczki przez Klienta. Zwrotowi podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i woryginalnym opakowaniu. Koszt przesyłki towaru do sklepu MotoFreak.pl ponosi Klient w wypadkach prawem przewidzianych. Wykluczony jest zwrot towaru sprowadzonego na specjalne zamówienie klienta. 10. Jeżeli jesteś niezadowolony z przebiegu transakcji, proszę skontaktuj się ze mną, a dojdziemyzawsze do porozumienia i rozwiążemy problem. Nie wystawiaj negatywnych komentarzy bezpodstawnie.

reklamacje

1. Podstawą gwarancji części mechanicznych jest prawidłowy montaż tych części w wykwalifikowanym serwisie. 2. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie. 3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć:- kopię dowodu zakupu czyli faktury- wypełniony protokół reklamacyjny Paczkę zawierającą reklamowany produkt(-y), oraz w/w dokumenty należy przesłać na własny koszt na adres: MotoFreak Bartosz SłomczyńskiKrakowskie Przedmieście 132B, 32-087 ZIELONKI 4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. 5. Wykluczony jest zwrot towarów:- specjalnie sprowadzonych na zamówienie klienta- z uszkodzonym opakowaniem- noszących ślady eksploatacji 6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będąrozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęciatego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.